Chcę kupić Lancera! - Proszę o ocenę Lancera 2008 2.0 Did
macko555 - 17-01-2017, 17:52 Temat postu: Proszę o ocenę Lancera 2008 2.0 Did Witam serdecznie
Szukam już od dłuższego czasu lancerka dla siebie i dziś znalazłem taką oto ofertę:
LINK
Troszkę że tak powiem się "podjarałem" jego wyposażeniem i ogólnym wyglądem (idealny dla mnie kolor i te progi.. ).. Jednak martwi mnie ten silnik, od dłuzszego czasu nie rozglądam się za dieslami bo coś w pamięci mi utkwiło że są z nimi problemy.. Czy jest faktycznie z nimi tak źle?
Co myślicie o ofercie? Warto się zainteresować? Dzwoniłem do sprzedawcy i dowiedziałem się tylko że oferta prywatnma bo ma jakieś ważne spotkanie biznesowwe i później do mnie oddzwoni. Co myślicie o aucie?
Z góry dzięki i pozdrawiam
PS. Jest jeszcze drugi w kielcach:
LINK
Z dorobionym Lpg 1.8 z polskiego salonu z niskim przebiegiem, choć już nie ma takiego efektu wow to wydaje się całkiem niezły
plecho1 - 17-01-2017, 18:06
Ja tam bym się w diesla nie pchał, tylko temperatury spadły po niże -15 stopni i znów kilka tematów o problemach z odpalaniem się uaktywniło. Szukaj lepiej benzynke pod LPG najlepiej jakąś turbo benzynkę i będziesz zadowolony zarówno z mocy jak i ze spalania.
Arczi89 - 17-01-2017, 18:20
Nie wiem w jakich bo mój przy -25 palił i jeździł normalnie. Stare diesle miały problem. W nowym jak tylko masz dobre paliwo nic się nie dzieje.
grzesiopol - 17-01-2017, 18:35
Nie mieszaj piechu Diesel nie odpala w zimie w dwóch przypadkach: słaby akumulator i uszkodzone świece żarowe. W każdym innym przypadku jak benzyna.
Ten dieselek to rzeczywiscie ładnie doposażony, oprócz tego stwierdzenia pakiet EVO wszystko jak w opisie. Oczywiście jeżeli samochód ma to wszystko co jest na tych pierwszych trzech zdjęciach, które dla mnie przedstawiają inny samochód (zobacz 3 zdjecie - tylne szyby przyciemniane a w oryginale nie)
Jakaś ściema aktualnego właściciela, brak spryskiwacza przedniego reflektora i uszkodzony tył przy mocowaniu haka, jakby sie przyjrzeć na żywo to pewnie więcej by sie znalazło. Nic nie ma o stanie technicznym, licznik 182 tyś więc możesz się liczyć z przyszłą naprawą sprzęgła.
Co do drugiego to jakos wygląda ale więcej się nie wypowiadam bo to LPG - a to mój wróg Jest o podstawowa wersja, taki golas. Ale za to dwa lata młodszy.
Jak będziesz kupował to nie sugeruj się wyglądem ale stanem technicznym, nie podniecaj się ilością zamocowanych dodatków tylko obejrzyj ich stan bo jak będą zepsute to musisz dołożyć na ich naprawę.
plecho1 - 17-01-2017, 19:28
Nie interesują mnie diesle a szczególnie obecne bo miałem już trochę do czynienia z mechaniką i dodatkowo troszkę czytam te i nie tylko te forum i swoje wiem jaki to obecnie delikatny i drogi w serwisie szajs. Tylko zaczyna się mróz i pojawiają się tematy a to wina paliwa a to nie ma podgrzewacza paliwa i parafina się wytrąca a to problemy z płynem w filtrze cząstek stałych a to świece żarowe a to wtryski leją a to układ paliwowy się zapowietrza czy akumulator pada. Wiadomo, wszystko to zaniedbania właścicieli ale jakoś nie odczuwam takich problemów w benzynce, może być i -25 i nie ma by nie odpalił. Diesel, aby był bezproblemowy to albo musi być nowy albo ciągle serwisowany zgodnie z książką a wiadomo jak niektórzy oszczędzają bo po prostu nie maja pieniędzy a zima wszystko zweryfikuje.
Szukaj benzynę a jak chcesz moc to z turbo bo w obecnych to niestety przeważnie tylko kosiarki siedzą.
macko555 - 17-01-2017, 19:53
Fakt ten diesel ma parę uszczerbków, sam bym nie zwrócił na to uwagi (pewnie dlatego że jeszcze nie mam Lancera i nie zauważam takich szczegółów).. Chociaż w sumie mi wystarczyłaby skóra i lepsze audio + ładne felgi.. Reszta bajerów raczej zbędna.. Nomm, ta benzynka faktycznie niestety jest goła :/ Niby wszystko fajnie ale czegoś by mi w niej brakowało. No i też nie wiem czy kupno z już wstawionym LPG to taki dobry pomysł.
"turbo" benzyna to która to? 143km?
grzesiopol - 17-01-2017, 20:17
242KM Ralliart tylko ceny zaczynają się za dobry egzemplarz od 40tyś. Ewentualnie kosiarka w postaci Colta CZ 1.5 turbo. W podobnej cenie kupis też Outka I z 2.0 turbo. Lub ewentualnie powrót do przeszłości, np RVR, Legnum i podobne wynalazki.
plecho1 - 17-01-2017, 21:10
Czy z instalacją czy bez to zależy kto kupuje i jaka to instalacja i ile na niej przejechało auto. Na kiepskiej po przejechaniu dużej ilości kilometrów można spodziewać się problemów więc jeśli nie ma się wiedzy to najbezpieczniej kupić bez i montować u jakiegoś sprawdzonego gazownika.
grzesiopol - 17-01-2017, 21:38
Tamten ma staga ale pomimo tego, że nie za bardzo znam się na gazie to słyszałem, że to coś dobrego. Ale tak jak mówisz wszystko zależy od tego jak ktoś dba a to czasami widać na pierwszy rzut oka.
macko555 - 17-01-2017, 21:38
Ten diesel nie ma filtra.. Właściciel miał z nim problemy, wymieniał, czyścił i nic nie pomagało.. W końcu wywalił w jakiejś dobrej firmie i ma na to gwarancje. Przebiegu raczej nie miał potwierdzonego. Miał robiony w 2016 rozrząd, wymieniane klocki, akumulator, filtry oleje.. 2 właściciel w kraju (mówi, że kupił od dobrego przyjaciela).. Z przodu była stłuczka i miał za 1300zł wymienianą lampę i robiony zderzak (1300 bo lampa z doświetlaniem i xenon).. Spryskiwacza nie mógł kupić i dał sobie spokój. Z tyłujakaś babka lekko walnęła w zaślepkę i stąd ta dziura (bo jej niema).. Mówi że jest delikatny znak ale gdyby kupić nową zaślepkę to sądzi że praktycznie nic by nie było widać.
Pytałem o sprzęgło czy było robione.. Mówi że nie bo nie ma z nim żadnych problemów.
Co myślicie? Utrzymanie tego diesla jest bardzo drogie? Ile taka wymiana sprzęgła może kosztować?
plecho1 - 17-01-2017, 22:05
Poczytaj o dwumasie to się przekonasz, co do filtra a w sumie jego braku to jest nie legalne aby go nie mieć w aucie w którym był zamontowany fabrycznie. Nie dość, że takie auto może nie przejść przeglądu to dodatkowo trujesz innych uczestników ruchy różnymi związkami toksycznymi. A troszkę bity tu i troszkę tam to może być kit a może i nie jest...
Co do gazu w tym drugim to Stag to tylko sterownik a w zasadzie nazwa producenta a rodzajów sterowników może być kilka. Ważne jeszcze jakie są tam wtryskiwacze i reduktor.
grzesiopol - 17-01-2017, 22:13
macko555 napisał/a: | Ten diesel nie ma filtra.. | Mowa o DPFie. macko555 napisał/a: | Z przodu była stłuczka i miał za 1300zł wymienianą lampę i robiony zderzak (1300 bo lampa z doświetlaniem i xenon).. Spryskiwacza nie mógł kupić i dał sobie spokój. | tak myślałem, bo nawet troche to widać na przejściu zderzaka na maskę. Miałem to samo to wiem po prostu mało grożna kolizja, blacha miękka więc dużo nie trzeba aby coś wykrzywić. Co do tyłu to uderzenie delikatne i akurat centralnie w mocowanie haka do holowania więc szkody znikome ale widać, że trzeba malować. Zaślepkę tylną mozesz dokupić w kolor lub do lakierowania (około 50 zł) ale i tak zderzak do przyprószenia lakierem w tym miejscu, ewentualnie dokupisz w kolor co powinno mniej kosztować niż malowanie i zaślepka. Spryskiwacz na allegro jest tylko gości nie chciał inwestować bo to około 500 zł. Tak samo z malowaniem zderzaka - szkoda kasy. Sama oryginalna zaślepka spryskiwacza nowa w kolor około 200 zł. Podsumuj i zobacz czy ci się opłaca, powód do negocjacji ceny. Poczytaj ile wytrzymuje sprzęgło w dieslu, ja wiem , że to około 180 - 220 tyś. km. Jeżeli nie robiony był dwumas (o ile pamiętam to tam jest) przy około 120 tyś (tyle w tym silniku średnio wytrzymuje) to licz się z wymianą - LUK kosztuje około 1600zł. Jeżeli ma oryginalną książkę serwisową i wszystko wpisywane to można brać po dokładnych oględzinach.
[ Dodano: 17-01-2017, 22:15 ]
plecho1 napisał/a: | Co do gazu | to gaz tylko w zapalniczkach - ale to moje zdanie
macko555 - 17-01-2017, 22:37
Jeszcze taka delikatna wgniotka jest na drzwiach (sprzedawca chciał wszystko pokazać)
Duży byłby koszt naprostowania tego? Bardzo będzie to widać?
Ta wymiana sprzęgła ile może ewentualnie kosztować? Ten wycięty filtr to faktycznie może być jakiś problem w późniejszym użytkowaniu auta? mogą się przyczepić do tego? Jak by auto nie przeszło jakiegoś przeglądu czy coś.. hmm.. O dwumas się zapytam i książeczkę.
grzesiopol - 17-01-2017, 22:39
plecho1 napisał/a: | A troszkę bity tu i troszkę tam to może być kit a może i nie jest... | a nie myslisz, że z drugiej strony lepiej wiedzieć że trochę bity tu trochę tam niż żyć w nieświadomości, że samochód był spawany z 4 części.
macko555 - 17-01-2017, 22:41
Właśnie myślę podobnie. Dodatkowo takich kilka drobnostek to nie będzie jakiś wielki kłopot a przynajmniej będzie można o nich wspomnieć przy temacie ceny.
|
|
|