To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Reklamacja - mit 5 - letni

taju20 - 19-01-2017, 08:57
Temat postu: Reklamacja - mit 5 - letni
Witam.
Jak, już wcześniej pisałem, o moim problemie z parującymi reflektorami przednimi.
Auto kupione we wrześniu.
Korespondencja e-mail, już zaczęła się w połowie grudnia, oraz przesłane fotki, które zrobiłem.
Diler zaprosił mnie do siebie celem zweryfikowania tego problemu już w styczniu - 03 , gdyż tak sobie zażyczyła centrala. No, cóż, tak musi być ( zapewne użytkownik kłamie i nie wiadomo z kąt ma te fotki). Podczas wizyty diler stwierdza ten fakt, parowania reflektorów i jak do tej pory cisza, diler nie odpowiada na moje pytania, kiedy i co się dzieje z reklamacją.
Odpowiada mi, centrala nie dała ODP.
Termin ustawowy reklamacji już miął, czyli według przepisów, reklamacja uwzględniona w całości.
Coś czuje, że będą problemy i na sądzie się skończy.
Już taki temat podobny przerobiłem ze skodą, oczywiście inny niż lampy przednie,skończyło się w sądzie.

rajan - 19-01-2017, 09:29

No nic fajnego, ale po co demonizować gwarancję 5-letnią? Co to ma do rzeczy? No i życzę Ci tylko problemów z reflektorami :)
taju20 - 19-01-2017, 10:20

rajan napisał/a:
No nic fajnego, ale po co demonizować gwarancję 5-letnią? Co to ma do rzeczy? No i życzę Ci tylko problemów z reflektorami :)


Ja nie widzę tego w złym świetle, ale niech nie opowiadają o super gwarancji i bezproblemowych rozpatrzeń.
Nie mogą sobie poradzić ze zwykłą prostą reklamacja, a co jeśli będzie o wiele grubsza reklamacja.

rajan - 19-01-2017, 10:33

Wszędzie opowiadają - taka praca sprzedawcy :)
pamar - 19-01-2017, 13:10

taju20, pokaż no te reflektory.
Grimm - 19-01-2017, 13:49

Kiedyś miałem przypadek,że facet na parkingu cofał wywrotką i przywalił w przód mojego Bravo. Do wymiany był między innymi przedni reflektor. Auto było naprawiane w ASO na oryginalnych częściach. Po jakimś czasie od naprawy zauważyłem, że ten wymieniony reflektor paruje-ten stary nie. Pojechałem zareklamować i co dostałem w odpowiedzi? "Reflektor to nie łódź podwodna,żeby był szczelny ,liczy się czas odparowywania a ten się mieści w normie firmy Magnetti Marelli" :wink:
Rafal_Szczecin - 19-01-2017, 15:52

jaka marka takie rozpatrzenie reklamacji
mi w volvo, wymienili reflektor bez zadnego ale - stary oczywiscie parował
powiem wiecej, przy przebiegu 60tkm rozpruł sie fotel kierowcy, rowniez bez zadnego ale wymienili zarowno fotel kierowcy jak i pasazera "co by nie roznil sie odcieniem " :O ( nie bylo zadnej akcji serwisowej na fotele )
wiec kazda marka podchodzi inaczej

rezon - 19-01-2017, 17:34

taju20 napisał/a:
Diler zaprosił mnie do siebie celem zweryfikowania tego problemu już w styczniu - 03 , gdyż tak sobie zażyczyła centrala. No, cóż, tak musi być ( zapewne użytkownik kłamie i nie wiadomo z kąt ma te fotki). Podczas wizyty diler stwierdza ten fakt, parowania reflektorów i jak do tej pory cisza, diler nie odpowiada na moje pytania, kiedy i co się dzieje z reklamacją.
jesli Cię to pocieszy to centrala nie wierzy nawet dilerom. Moja reklamacja ewidentnie czerniejącego halogenu też wymagała dwukrotnej wizyty w ASO - jednej aby diler mógł stwierdzić, zrobić fotki i przesłać do MMC i dopiero na podstawie zdjęć oraz znacznie większej wiedzy mądry człowiek w Warszawie podjął decyzję zezwalającą nie znającemu się na niczym mechanikowi w ASO na wymianę reflektora przeciwmgielnego ;) . Oczywiście tak odpowiedzialna decyzja wymagała głębokiego zastanowienia się, rozważenia wielu alternatywnych rozwiązań, przeprowadzenia dodatkowych badań, których lokalne ASO nie jest w stanie nawet sobie wyobrazić :lol: A poważniej sprawa była ewidentna, reflektor mieli w ASO na magazynie i mechanik od razu stwierdził, że będzie konieczna wymiana, ale Warszawa nie wierzy ASO. Ale to zwykły halogen przeciwmgielny, a u Ciebie to znacznie droższa część, więc i proces myślowy przebiega znacznie wolniej :lol: Ciekawe, czy wciąż w MMC decyzje tego typu podejmuje p. Jeżak?
sla - 19-01-2017, 19:38

Nie znam wszystkich firm,ale z tych z którymi miałem do czynienia, MMC niewątpliwie sprawia największe problemy z naprawami gwarancyjnymi, ale przy cenach ich części to chyba naturalne, one są diamentowe :mrgreen:
taju20 - 20-01-2017, 08:24

pamar napisał/a:
taju20, pokaż no te reflektory.


Sprawa reklamacji rozpatrzona pozytywnie.
Po rozmowie z MMC, z działem gwarancji, okazało się, że sprawa lamp przednich zawędrowała dalej, czyli Holandia.
Mój przypadek jest ewenementem i jedyny w skali Polski i Europy, dlatego tak to trwało długo.
Nie omieszkałem powiedzieć parę słów, na temat przepływu informacji, miedzy dilerem, a klientem. Dodał bym fotki, ale nie wiem jak tu mam dodać.

rezon - 20-01-2017, 09:13

taju20 napisał/a:
Mój przypadek jest ewenementem i jedyny w skali Polski i Europy, dlatego tak to trwało długo.
:lol: :lol: :lol: wszystkie są ewenementem i jedyne w skali Polski i Europy :lol: :lol: :lol: Święta przecież były :wink:
taju20 - 20-01-2017, 09:36

rezon napisał/a:
taju20 napisał/a:
Mój przypadek jest ewenementem i jedyny w skali Polski i Europy, dlatego tak to trwało długo.
:lol: :lol: :lol: wszystkie są ewenementem i jedyne w skali Polski i Europy :lol: :lol: :lol: Święta przecież były :wink:


Też, tak myślę o ich jedynym przypadku :butthead:

rezon - 20-01-2017, 11:50

najważniejsze, że w końcu wymienią :D Opinia o Mitsubishi jest odwrotnie proporcjonalna do liczby kontaktów z MMC ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group