Outlander III Ogólne - Reklamacja - mit 5 - letni
taju20 - 19-01-2017, 08:57 Temat postu: Reklamacja - mit 5 - letni Witam.
Jak, już wcześniej pisałem, o moim problemie z parującymi reflektorami przednimi.
Auto kupione we wrześniu.
Korespondencja e-mail, już zaczęła się w połowie grudnia, oraz przesłane fotki, które zrobiłem.
Diler zaprosił mnie do siebie celem zweryfikowania tego problemu już w styczniu - 03 , gdyż tak sobie zażyczyła centrala. No, cóż, tak musi być ( zapewne użytkownik kłamie i nie wiadomo z kąt ma te fotki). Podczas wizyty diler stwierdza ten fakt, parowania reflektorów i jak do tej pory cisza, diler nie odpowiada na moje pytania, kiedy i co się dzieje z reklamacją.
Odpowiada mi, centrala nie dała ODP.
Termin ustawowy reklamacji już miął, czyli według przepisów, reklamacja uwzględniona w całości.
Coś czuje, że będą problemy i na sądzie się skończy.
Już taki temat podobny przerobiłem ze skodą, oczywiście inny niż lampy przednie,skończyło się w sądzie.
rajan - 19-01-2017, 09:29
No nic fajnego, ale po co demonizować gwarancję 5-letnią? Co to ma do rzeczy? No i życzę Ci tylko problemów z reflektorami
taju20 - 19-01-2017, 10:20
rajan napisał/a: | No nic fajnego, ale po co demonizować gwarancję 5-letnią? Co to ma do rzeczy? No i życzę Ci tylko problemów z reflektorami |
Ja nie widzę tego w złym świetle, ale niech nie opowiadają o super gwarancji i bezproblemowych rozpatrzeń.
Nie mogą sobie poradzić ze zwykłą prostą reklamacja, a co jeśli będzie o wiele grubsza reklamacja.
rajan - 19-01-2017, 10:33
Wszędzie opowiadają - taka praca sprzedawcy
pamar - 19-01-2017, 13:10
taju20, pokaż no te reflektory.
Grimm - 19-01-2017, 13:49
Kiedyś miałem przypadek,że facet na parkingu cofał wywrotką i przywalił w przód mojego Bravo. Do wymiany był między innymi przedni reflektor. Auto było naprawiane w ASO na oryginalnych częściach. Po jakimś czasie od naprawy zauważyłem, że ten wymieniony reflektor paruje-ten stary nie. Pojechałem zareklamować i co dostałem w odpowiedzi? "Reflektor to nie łódź podwodna,żeby był szczelny ,liczy się czas odparowywania a ten się mieści w normie firmy Magnetti Marelli"
Rafal_Szczecin - 19-01-2017, 15:52
jaka marka takie rozpatrzenie reklamacji
mi w volvo, wymienili reflektor bez zadnego ale - stary oczywiscie parował
powiem wiecej, przy przebiegu 60tkm rozpruł sie fotel kierowcy, rowniez bez zadnego ale wymienili zarowno fotel kierowcy jak i pasazera "co by nie roznil sie odcieniem " :O ( nie bylo zadnej akcji serwisowej na fotele )
wiec kazda marka podchodzi inaczej
rezon - 19-01-2017, 17:34
taju20 napisał/a: | Diler zaprosił mnie do siebie celem zweryfikowania tego problemu już w styczniu - 03 , gdyż tak sobie zażyczyła centrala. No, cóż, tak musi być ( zapewne użytkownik kłamie i nie wiadomo z kąt ma te fotki). Podczas wizyty diler stwierdza ten fakt, parowania reflektorów i jak do tej pory cisza, diler nie odpowiada na moje pytania, kiedy i co się dzieje z reklamacją. | jesli Cię to pocieszy to centrala nie wierzy nawet dilerom. Moja reklamacja ewidentnie czerniejącego halogenu też wymagała dwukrotnej wizyty w ASO - jednej aby diler mógł stwierdzić, zrobić fotki i przesłać do MMC i dopiero na podstawie zdjęć oraz znacznie większej wiedzy mądry człowiek w Warszawie podjął decyzję zezwalającą nie znającemu się na niczym mechanikowi w ASO na wymianę reflektora przeciwmgielnego . Oczywiście tak odpowiedzialna decyzja wymagała głębokiego zastanowienia się, rozważenia wielu alternatywnych rozwiązań, przeprowadzenia dodatkowych badań, których lokalne ASO nie jest w stanie nawet sobie wyobrazić A poważniej sprawa była ewidentna, reflektor mieli w ASO na magazynie i mechanik od razu stwierdził, że będzie konieczna wymiana, ale Warszawa nie wierzy ASO. Ale to zwykły halogen przeciwmgielny, a u Ciebie to znacznie droższa część, więc i proces myślowy przebiega znacznie wolniej Ciekawe, czy wciąż w MMC decyzje tego typu podejmuje p. Jeżak?
sla - 19-01-2017, 19:38
Nie znam wszystkich firm,ale z tych z którymi miałem do czynienia, MMC niewątpliwie sprawia największe problemy z naprawami gwarancyjnymi, ale przy cenach ich części to chyba naturalne, one są diamentowe
taju20 - 20-01-2017, 08:24
pamar napisał/a: | taju20, pokaż no te reflektory. |
Sprawa reklamacji rozpatrzona pozytywnie.
Po rozmowie z MMC, z działem gwarancji, okazało się, że sprawa lamp przednich zawędrowała dalej, czyli Holandia.
Mój przypadek jest ewenementem i jedyny w skali Polski i Europy, dlatego tak to trwało długo.
Nie omieszkałem powiedzieć parę słów, na temat przepływu informacji, miedzy dilerem, a klientem. Dodał bym fotki, ale nie wiem jak tu mam dodać.
rezon - 20-01-2017, 09:13
taju20 napisał/a: | Mój przypadek jest ewenementem i jedyny w skali Polski i Europy, dlatego tak to trwało długo. | wszystkie są ewenementem i jedyne w skali Polski i Europy Święta przecież były
taju20 - 20-01-2017, 09:36
rezon napisał/a: | taju20 napisał/a: | Mój przypadek jest ewenementem i jedyny w skali Polski i Europy, dlatego tak to trwało długo. | wszystkie są ewenementem i jedyne w skali Polski i Europy Święta przecież były |
Też, tak myślę o ich jedynym przypadku
rezon - 20-01-2017, 11:50
najważniejsze, że w końcu wymienią Opinia o Mitsubishi jest odwrotnie proporcjonalna do liczby kontaktów z MMC
|
|
|