To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [O1 ALL] reperaturki tylnich nadkoli outlander I

bartoszjawor - 19-02-2017, 12:34
Temat postu: [O1 ALL] reperaturki tylnich nadkoli outlander I
Gdzie i jakie kupić, rudy się przyczepił :/
Bzyk_R1 - 19-02-2017, 13:51

Brak reperaturek do naszego wozidła. Trzeba wycinać z zamienników innych marek. Przymierzałem od mazdy 5. Same ranty można by wyrzeźbić z tego.
elektryk - 19-02-2017, 22:54

Byłem u pierwszego lakiernika, ten kazał przywieźć nadkola. Niby fajnie znaleźć samemu, ale później mogą być cyrki że gdzieś za krótko lub nie pasuje profil. Poszedłem po rozum do głowy i poszukałem innego lakiernika który zabrał sam auto do hurtowni i dopasował coś podobnego.
Jeśli mieszkasz tam gdzie zadeklarowałeś na forum, to jest hurtownia w łódzkim gdzie pozwalają samemu pochodzić po magazynie. Jak rozmawiałem z nimi przez telefon, podobno to u nich normalne że ludzie szukają zamienników o podobnym profilu. Trzeba zrobić z tektury szablon i umówić się "na zwiedzanie". Nie pamiętam nazwy, ale coś mi świta że to było gdzieś na wyjeździe południowo-zachodnim z Łodzi, możliwe że Konstantynowska.

Poprawiłem kierunek na "południowo-zachodni".

bartoszjawor - 20-02-2017, 10:46

Tak zrobię.
kesikp - 21-02-2017, 11:06

Jak kolego dobierzesz to daj znać jakie pasują. Ewentualnie jakoś fotkę.
poszukuje - 06-09-2017, 16:36

Panowie odkopuje, niech mi ktoś odpowie od czego dobrać te reperaturki tylne?? Jak ktoś już robił to niech podpowie?? rzeczywiście pasują od Chevroleta Captivy??

mam umówionego lakiernika za 2 tygodnie, ale mówił że nie może nic podobnego znaleźć :(

radek79 - 06-09-2017, 16:41

może warto spróbować tak jak robi się w subaru imprezie,mianowicie wycina się je z przednich błotników
Bzyk_R1 - 06-09-2017, 19:03

Wszystko zależy jak dużo chcesz/potrzeba wyciąć bo mały kawałek w zasadzie dopasujesz od czegokolwiek. Całe od Captivy na pewno nie pasują tylko trzeba rzeźbić bo profil i łuk jest zbliżony. Bardziej to co pisze Radek jest trafne, tylko że wtedy wspawamy tylko rant i tą ściankę przy nim, dalej rzeźba.
poszukuje - 06-09-2017, 19:44

Szczerze powiem że lakiernika znalazłem najbardziej polecanego w dość dużym promieniu... i z racji tego terminy ma bardzo odległe i grafik napięty, także i tak się wcisnąłem. Jak teraz mu powiem że trzeba rzeźbić to boje się że mnie spławi.
Pomysł z tymi przednimi nie jest zły, ale przednich też nie widzę ;/
Najlepiej by było jakby ktoś kto już dopierał od czegoś podał od czego :?:
Gdzieś na forum mi się chyba przewinęło że ktoś podawał jakąś HURTOWNIE z reperaturkami w województwie Łódzkim albo mazowieckim gdzie można wejść i poprzymierzać :?: Nie mogę w google namierzyć czegoś takiego

Bzyk_R1 - 06-09-2017, 21:17

http://allegro.pl/blotnik...6950568404.html
killer19 - 17-01-2018, 23:12

Chciałbym odświeżyć temat, jak tam poszła Wam walka z rudą na błotnikach?
U mnie same ranty mam do zrobienia i tak szukam jakiegoś rozwiązania.
Napiszcie jak to jest w końcu -> mazda 5 czy captiva czy rzeźba z przednich błotników?
A może jeszcze jakiś inny patent?
Jeśli to ma być z reperaturek mazdy czy captivy to z jakich roczników?

Bzyk_R1 - 18-01-2018, 00:09

Ja brałem od I generacji (2006-2010) ale tylko dlatego że miałem same ranty i akurat to było dostępne u mojego lakiernika. Jeżeli nie musicie daleko w głąb wycinać, to na prawdę można próbować od czegokolwiek byle profil nadkola był zbliżony.
W lato zabezpieczyłem nowe nadkola wewnątrz noxudolem 700, a na zewnątrz 1600 i mam spokój na razie. Wczoraj nawet je oglądałem przy myciu, nic nie wychodzi.

stickman - 18-01-2018, 13:25

To ja się podczepie z pytaniem: myślicie że jak widać z zewnątrz opcję "same ranty", to faktycznie mogą być same ranty, czy to raczej oznacza że i tak gdzieś pod spodem jest jakaś większa zgnilizna i i tak lepiej od razu pojechać z całym nadkolem?

Chyba że daje się to zweryfikowac po wycięciu samych rantów, na ile trzeba powiększyć zakres roboty.

I jak to w ogóle zazwyczaj bywa, spód często gnije czy raczej jest szansa że sprawa zamknie się jedynie na rantach.

Bzyk_R1 - 18-01-2018, 14:11

stickman, Nie chcę mi się wklejać od nowa tutaj zdjęć ale w moim temacie na stronie 10 możesz zobaczyć jak było u mnie przed naprawą a na stronie 13 co się ukazało w trakcie naprawy. Ogólnie jak na zewnątrz są purchle to w środku już jest bardzo zgnite i obszar jest dużo większy. U mnie na szczęście zrobiłem na bardzo wczesnym etapie i nie trzeba było daleko wycinać. Co jest u Ciebie zobaczysz po zerwaniu lakieru do gołej blachy.
stickman - 18-01-2018, 14:57

Bzyk_R1: Zerknąłem, dzięki :)

[ Dodano: 04-06-2018, 13:21 ]
OK, przyszła wreszcie pora na zrobienie nadkoli. Robota będzie głębsza niż ranty. Znajomy blacharz popatrzył i podrapał się w głowę z czego tu właściwie da się dobrać materiał na robotę.. Tak więc, zanim będzie musiał złazić dostawców w poszukowaniu czegoś co pasuje, może od czasu ostatniej dyskusji w tym wątku ktoś znalazł coś co idzie w miare najprościej dopasować? Z dostępnych części od jakiego dawcy można coś brać?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group