To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Podlaskie - Diamante/Sigma w Białymstoku - warto?

Kktus - 16-03-2017, 10:02
Temat postu: Diamante/Sigma w Białymstoku - warto?
Witam wszystkich Maniaków z tych okolic i nie tylko ;)
Zawsze moim marzeniem była Sigma, ale nie zjedzoną przez rudą b. ciężko jest znaleźć. Poza tym lata swoje robią i to również jest pewien kłopot.
Hobbystycznie przeglądając ogłoszenia trafiłem na takie: https://www.otomoto.pl/of...html#455fc6ba89
Do tej pory woziłem się jedynie Galantami (E54A, a teraz znane tutaj EA 2.0), ale zawsze w moim sercu i pamięci pozostała Sigma.
Stąd moje pytanie: czy warto nawet myśleć o zamianie Galanta (naprawdę unikalnie utrzymanego i z unikalnymi rozwiązaniami) na taką Sigmę? Albo dokładnie tę Sigmę?
Jestem ze Szczecina, więc droga dość długa i jakikolwiek znak zapytania może zdeprecjonować ten pomysł.
Pomożecie?

Pozdrawia Szczecin :)

marycjusz - 21-03-2017, 09:22

Siema

Wypowiem się bo bardzo dobrze znam oba auta : Galanta E54A bo takim jeździłem (a w zasadzie odbudowywałem go ;) )i Sigmę, bo nią jeżdżę na co dzień i również ją odbudowałem.
Powiem tak : Galant E54A to świetne autko, z charakterem, zacny silniczek , świetny wygląd no i wszechogarniająca rdza ;)
Natomiast Sigma ....hmmm Sigma jest co najmniej dwa poziomy wyżej od takiego Galanta - jak z żalem sprzedawałem galanta tak z wielką radością przesiadałem się do Sigmy - a jak już się przesiadłem, to stwierdziłem że galant przy Sigmie to takie wątłe wozidełko :) Poważnie. Sigma to limuzyna , zakochasz się w niej momentalnie. - problemem może być również rdza ale do pokonania - oba auta i Galant i Sigma są podobne w utrzymaniu, mimo iż sigma ma 3 litrowy silnik, to np spalanie gazu mam na bardzo podobnym poziomie jak w galancie ale za to masz 50 koni więcej a to baaardzo czuć ;) No i ten klimat wnętrza sigmy, ta deska rozdzielcza ...galant przy sigmie wypada marnie w tej kwestii :) .

Akurat model tego Diamanta którego pokazujesz w linku nie bardzo znam - ale można uznać że jest to Sigma po lifcie - ale myślę , że akurat w tym przypadku koszty utrzymania będą dużo większe- będziesz miał problem z częściami - z resztą do Sigmy też , ale jak już są to bardzo tanie ;)
Szukaj lepiej zadbanej Sigmy (czyli lata 91-96) za jakieś 5-7 koła - dołóż drugie tyle i będziesz miał piękne stylowe niezawodne auto z duszą,, klasyka o niebanalnym wyglądzie i świetnych osiągach.
Ten Diamant też jest bardzo fajny - jak chcesz mogę go dla Ciebie obejrzeć . Przedzwoń do mnie 796 164 254



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group