To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Książki książeczki serwisowe

radoslavv - 04-04-2017, 12:52
Temat postu: Książki książeczki serwisowe
Witajcie. Jadę niebawem ogladac slicznego Outlandera. Poprosilem sprzedajacego o przeslanie zdjec ksiazki serwisowej. Czy ktos z Was jest w stanie zauwazyc cos niepokojacego? Nie widzialem nigdy ksiazki z niemiec. Czy te stemple wygladaja ok, bo w sumie tylko jakies numery sa na pieczatkach, jak ustalic, gdzie auto bylo serwisowane (tzn. w ktorym serwisie)?
Ksiazka wyglada na nienową, stemple różne kolory maja, inny charakter pisma... wiem ze wszystko mozna podrobic jak sie chce, natomiast bardziej interesuje mnie jak sprawdzic lokalizacje serwisu.
Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.



rafal2482 - 04-04-2017, 19:16

Witam. Autko z Niemiec? Jaki VIN. Ja swojego kupiłem sprowadzonego z Niemiec a jak się okazało po numerze vin pochodził z Danii i tam go sobie sprawdziłem. Poproś o więcej zdjęć np. rachunki z serwisu. Tam mogą być pieczątki z adresem serwisu. Ja pisałem do serwisów i często otrzymywałem odpowiedź a nawet całą historię serwisową.
radoslavv - 04-04-2017, 20:24

rafal2482 napisał/a:
Witam. Autko z Niemiec? Jaki VIN. Ja swojego kupiłem sprowadzonego z Niemiec a jak się okazało po numerze vin pochodził z Danii i tam go sobie sprawdziłem. Poproś o więcej zdjęć np. rachunki z serwisu. Tam mogą być pieczątki z adresem serwisu. Ja pisałem do serwisów i często otrzymywałem odpowiedź a nawet całą historię serwisową.


Jest numer VIN: JMBXJCW7W8Z000960, ale z tego co patrzyłem tam jest tylko kraj pochodzenia. Skąd wiedziałeś, że Twoja fura była z Dani? Znajoma pytała w salonie Miśków niedaleko siebie w Niemczech, ale nie byli w stanie nic więcej powiedzieć o tych stempelkach. Pytałem za to w polskim serwisie i u nas tak jest, że są z kolei tylko numerki serwisów, a nie ma adresów itp.

Pojedziemy prześwietlić go w ASO, nic więcej chyba ze swojej strony zrobić nie mogę, aby się upewnić?

rafal2482 - 04-04-2017, 23:21

Ja sprawdzałem zawsze te strony i się pojawił
Przebieg tutaj
http://selvbetjening.traf...r/soegning.aspx
Wypadkowość tutaj
https://motorregister.skat.dk

Dodatkowo dodam że ja w książce serwisowej na drugiej stronie mam dane pojazdu tj. model, VIN, kod modelu. Dalej dane sprzedawcy i na trzeciej stronie dane pierwszego właściciela. Poproś więc o zdjęcia tych stron. Mam również wydruki z kolejnych serwisów gdzie są danei serwisu.

radek79 - 05-04-2017, 21:32

przy zakupie mistu nie ma co patrzeć na książki serwisowe,trzeba się kierować ogólnym stanem auta,auta mocna rdzewieją więc naprawiane elementy nie dziwą,po numerze vin w aso nic się nie dowiesz,środek w outku dużo wytrzyma,tak że kieruj się bardziej stanem faktycznym a nie książką serwisową
radoslavv - 05-04-2017, 21:39

Pojechałem zobaczyłem i wróciłem. Na baku i progu byla dosc spora rdza - to normalne na 9letnie Mitsubishi? Do tego błąd swiec zarowych, do wymiany wahacz wzdluzny i tylny poprzeczny lewy i prawy. Zatarty byl tez lacznik poziomowania ksenonow.

Czy to drogie sprawy do ogarniecia u normalnego mechanika?

sla - 07-04-2017, 14:57

radek79 napisał/a:
auta mocna rdzewieją więc naprawiane elementy nie dziwą

Bezwypadkowe wcale nie rdzewieją
radek79 napisał/a:
przy zakupie mistu nie ma co patrzeć na książki serwisowe,

Przy zakupie każdego auta jest sens sprawdzić książkę serwisową, pod warunkiem że nie jest sfałszowana. Rzetelny sprzedawca samochodu powinien mieć również wszystkie rachunki z wizyt w serwisie, jeżeli twierdzi, że tam właśnie serwisował samochód. Rachunek/faktura jest gwarancją na wykonane czynności i nikt ich nie wyrzuca. Jeżeli ktoś pisze, że np. wymienił pół samochodu a nie ma na to kwitów to po prostu kłamie

radoslavv - 11-04-2017, 20:33

Dostalem odpowiedz od jednego z serwisow w Niemczech:

thank you for your inquiry.

We can tell you that our dealer no. 6369 is well known. The address of our Mitsubishi Partner is:

CSB Schimmel Automobile GmbH
Am Juliusturm 13-19
13599 Berlin
Phone 030 3549190
post13599@schimmel-automobile.de
http://www.schimmel-automobile.de

Dealer no. 3275 is unknown. We suppose that the stamps are false, because there is no signature of our dealer, the stamp-design is totally different from company CSB and they have no "Mitsubishi Motors Deutschland" in it. It's a pity that you have not mentioned the vehicle-ident-no. for possible further investigation - but we hope our information is helpfull for you.

Mit freundlichen Grüßen / Best regards

ppa. Peter Beck i. A. Dagmar Baumann

Kundenservice / Customer Service


Takze, o ;-)

[ Dodano: 12-04-2017, 20:48 ]
I dzis dalszy ciag korespondencji po podaniu nr vin:

thank you for telling us the vehicle ident-no.
We can confirm that there are irregulations concerning the mileage, so we think the service booklet was a fake one.
We hope this closing statement was helpfully.
Mit freundlichen Grüßen / Best regards

ppa. Peter Beck i. A. Dagmar Baumann

Kundenservice / Customer Service



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group