[02-06]Lancer CS0 - Wahacze do Lancer CS
Balon - 06-04-2017, 20:07 Temat postu: Wahacze do Lancer CS Witam.
Nawalił mi przedni wahacz z prawej strony, czy ktoś wkładał zamiennik? Jak tak to jakiej firmy polecacie zamiennik? Oryginalny wahacz kosztuje ok 860-940zł, zamienniki znalazłem od 190zł ale nie wiem czy inwestować w oryginalny? Ile biorą mechanicy za wymianę wahacza z przodu? Czy są jakieś problemy z wymianą? Czy taki sam wahacz jest do wersji 1.6 / 1.6 Sport? Robię rocznie ok 50 tyś. km , teraz mam 194 tyś. (100 tyś w dwa lata) - auto strasznie się trzaska a przegląd przeszło bez problemu. Czy tak ciężko wykryć uszkodzenie wahacza?
Tygr - 06-04-2017, 20:11
Balon napisał/a: | Czy tak ciężko wykryć uszkodzenie wahacza? |
Stacja diagnostyczna, koszt 20zł
Balon - 06-04-2017, 20:45
Tygr napisał/a: | Balon napisał/a: | Czy tak ciężko wykryć uszkodzenie wahacza? |
Stacja diagnostyczna, koszt 20zł |
Na przeglądzie nic nie wykrył, auto trzaska się już 2 lata, miałem 3 przeglądy i nic nie wykryli , dopiero mechanik jak się przejechał stwierdził że to wahacz
Tygr - 06-04-2017, 21:03
Balon, Byłeś na szarpaku?
Hornet - 06-04-2017, 21:40
Powiedział Ci co masz z tym wahaczem nie tak?
Balon - 07-04-2017, 19:05
byłem na szarpaku, stwierdził mały luz na sworzniu wahacza, mechanik jeździł a później sprawdził na kanale a ja kręciłem kierownicą w prawo / lewo i wyszło że cały wahacz jest to wymiany z prawej strony, z lewej jest dobry, muszę to zrobić bo tak się trzaska że boję się aby koło nie odpadło, teraz zastanawiam się jaki zamiennik kupić, każdy sprzedawca wciska mi to co ma na stanie a oryginalny od 860-940zł w ASO mi zaśpiewali + 300 zł wymiana w ASO, zastanawiam się czy to tylko wahacz ... żeby się później nie okazało że całe zawieszenie jest do zrobienia
sla - 07-04-2017, 19:20
Zamienniki są podobno kiepskiej jakości.
Haiku - 07-04-2017, 20:26
Szarpaki na stacji diagnostycznej są bardzo nieprecyzyjne.
Sugeruję aby udać się na stację bądź warsztatu, który posiada poniższe urządzenie. Jest bardzo dokładne i po minucie wiadomo gdzie jest luz.
http://www.motochemica.pl...ki-zawieszenia/
Hornet - 08-04-2017, 21:11
Balon napisał/a: | byłem na szarpaku, stwierdził mały luz na sworzniu wahacza, mechanik jeździł a później sprawdził na kanale a ja kręciłem kierownicą w prawo / lewo i wyszło że cały wahacz jest to wymiany z prawej strony |
Z opisu wynika, że możesz mieć luz pomiędzy sworzniem i wahaczem lub mechanik nie wie/nie umie wymienić samego sworznia i dlatego mówi o całym wahaczu a nie o wymianie samego sworznia.
Jeżeli chodzi o sam wahacz, to osobiście szukałbym używki, do tego nowe gumy i sworzeń. Jeżeli chodzi o gumy to osobiście robię parami. Tak jak pisze sla, zamienniki wahaczy podobno nie są najlepsze, i to nie tylko do naszych miśków...
Radowan - 13-04-2017, 09:59
Jak chcesz mogę opędzić Tobie po cenie komplet tulei i sworznie.
Miałem kłopot z wykręceniem wahaczy, to je wyciąłem i kupiłem kompletne nowe.
Teraz zalegają u mnie części zamienne, które kupiłem wcześniej (naiwnie myślałem, że się uda )
|
|
|