Pajero III - [3.2 DID] Dzień dobry :-)
iron_maiden78 - 22-05-2017, 23:09 Temat postu: [3.2 DID] Dzień dobry :-) Dzień dobry Koleżankom i Kolegom .
Chciałbym się przywitać i jednocześnie zapytać Was o opinię na temat Pajero 3. Planuję zakup tegoż właśnie, najchętniej z rocznika 2004, z silnikiem 3.2 did. Sporo czytałem tu i tam. Miałem okazję sprawdzić jeden egzemplarz podczas jazdy. Jestem natomiast zupełnie zielony jeśli chodzi o 4x4.
P3 spełnia moje oczekiwania co do przestrzeni (potrzebuję auta gdzie zmieszczą się moi bliscy w zestawie 2+3 z tyłu 2 foteliki plus starsze dziecko). Planuję raczej miasto / lekki teren (70/30), drogi wiejskie z racji miejsca zamieszkania. Wcześniej myślałem o Fordzie Explorerze... Ale jakoś kiedyś mignęło mi po drodze P3 no i złapałem haczyk .
Zatem moje pytanie brzmi : na co zwrócić uwagę przy zakupie (budżet około 20 000 zł), czy szukać gdzieś za granicą czy raczej w Polsce? Jak bardzo jest awaryjny, tak realnie?
Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie informacje. Wiem, czy sporo tu fachowych,znających się na rzeczy użytkowników.
Pozdrawiam serdecznie.
Luke Enduro - 23-05-2017, 11:32
Cześć. Miałem Explorera, jak również Vitarę i Zj'ta. Pajero najlepsze i zdaje się idealnie wpisywać w potrzeby o których napisałeś. Super jeździ na szosie i nawet bez modyfikacji jest bardzo dzielne w terenie (pamiętając, że to nie przeprawówka). Największy problem P3 to korozja - w tych samych rocznikach są egzemplarze przeżarte przez rdzę jak również całkiem zdrowe. Wydaje mi się, że budżet 20k na rocznik 2004 to trochę mało...
jepm - 23-05-2017, 13:07
Luke Enduro napisał/a: | Wydaje mi się, że budżet 20k na rocznik 2004 to trochę mało... |