To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Naciąg hamulca ręcznego gdy skończyła się śrubka

leoluke - 23-05-2017, 22:53
Temat postu: Naciąg hamulca ręcznego gdy skończyła się śrubka
Cześć. Zaraz po wymianie okładzin ciernych hamulca ręcznego zauważyłem, że dźwignia hamulca jest dość luźna. Skręciłem śrubkę do regulacji napięcia linki i w tej chwili jest w miarę dobrze, ale to tylko kwestia czasu, zanim linka się naciągnie i ręczny znowu się poluźni. W jaki sposób powinienem następnym razem zwiększyć napięcie linki hamulca, jeśli w tej chwili śruba do regulacji jest już skręcona na maksimum?
robertdg - 23-05-2017, 23:04

Regulacje najpierw dokonuje sie na regulatorach szczek pod tarczobebnami a na koncu koryguje sie naciag sruba kolo lewarka recznego
leoluke - 24-05-2017, 06:52

Dzięki. A czy mógłbyś mi poradzić jak się dostać do tych szczęk (co trzeba zdjąć) i jak wygląda regulator?
Bizi78 - 24-05-2017, 07:35

W manualu masz pokazane.
http://mmc-manuals.ru/man...3800-36.pdf#[0,{%22name%22:%22Fit%22}]

robertdg - 24-05-2017, 07:48

Jak sie weżmiesz za regulacje to najpierw musisz poluznic naciag przy lewarku, potem poluzowac koła i podniesc caly tyl auta, wyciagnac gumowe korki z tarczobebnów, wypadałoby tarczobebny przykrecic srubami od kól przez jakis dystans (wieksza nakretke, tak by tarczobeben przylegal do piasty równomirnie (sruby po przekatnej).
Bierzesz lampke, swiecisz w dziurke i szukasz krótkiego regulatora z grzebieniem, srubokretem plaskim rozkrecasz go az tarcza zablokuje sie, jak sie zablokuje to cofasz regulator powoli z wyczuciem co zabek, z reguły 3-5 zabków (zaleznei od czystoszci tarczobebna), kiedy tarczobeben obraca sie swobodnie, akcje powtarzasz przy drugim kole.
Na koncu, próbny zaciag linki recznego, spuszczasz lewarek i dokrecasz nakretke tak aby sie oparla o kraniec (bo z racji przeregulowania powinien zostac dystans miedzy nakretka a opora lewarka)
no i systematycznie po trochu dokrecajac sprawdzasz co zabek kiedy czujesz opory na kolach, jak juz przy 1-2 zabkach bedziesz czul minimalny opor na kolach to regulacja jest zakonczona, po opuszczeniu lewarka kola maja krecic sie swobodnie

leoluke - 24-05-2017, 22:15

Dzięki za bardzo wyczerpujące odpowiedzi :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group