To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Witam po raz pierwszy

Anonymous - 21-03-2007, 08:12
Temat postu: Witam po raz pierwszy
Witam wszystkie Koleżanki i Kolegów
Od wczoraj jestem w gronie baaaaardzo zadowolonych samochodowych posiadaczy Miśka :)

Galant 2,5 V6 (nie GDI), rocznik 2000. Niebiesko-srebrny metalik. Szczegółów jeszcze wszystkich nie znam, ale po mału poznaję :) Na razie studiuję forum i szukam co mogłoby mi się przydać (oby nic :)

A jak się trochę oswoję z fajnością, mocą, wyglądem i radochą z jazdy to będę częstszym gościem na forum.

A moja bryczka mieszka 15 km na północ od Rzeszowa i codziennie widzi fruwajki na lotnisku w Jasionce k/Rzeszowa.

pozdrawiam wszystkich
Okiren

akbi - 21-03-2007, 08:52

witamy
Okiren, zapodaj jakieś fotki swojego cudeńka :wink:

Anonymous - 21-03-2007, 09:10

Witamy :wink:
Samych przyjemnosci z uzytkowania Miska i niech Ci dlugo sluzy :mrgreen:

roch_27 - 21-03-2007, 10:05

Witamy :D

Powtórzę to co napisał akbi, :arrow: fotki fotki :twisted:

pozdro

JaGrab3 - 21-03-2007, 10:36

Witamy!! Fotki no i dasz się karnąć? ;)
Anonymous - 21-03-2007, 10:52

Dajcie mi parę dni na fotki, z pewnością się pojawią. Samochód nie jest jeszcze zarejestrowany. Całość może uda mi się w tym tygodniu zrobić (oby:) bo już się nie mogę doczekać.
A potem ruszy lawina pytań w związku z brakiem instrukcji w ludzkim języku. Chyba, że ktoś ma coś po angielsku, bo na polski liczyć chyba nie mogę. Ale za tym pewnie poszukam na forum, bo gdzieć mi wpadło co takiego w oczy.

pozdrawiam, dzięki za miłe przyjęcie do forum :)
Okiren

Anonymous - 21-03-2007, 11:00

Witamy witamy serdecznie. Sam sprowadzałeś? I co to kombi czy sedanik? Napisz coś więcej jeśli możesz. I tak z ciekawości czystej ilę Cię wyniósł? Przyda sie dla kolegów ktzórzy aktualnie poszukują autka.
Anonymous - 21-03-2007, 12:52