Pajero II - [2.8 TD] Pompa czy reszta układu paliwowego? Pajero II, odpa
mattuss12 - 10-10-2017, 08:34 Temat postu: [2.8 TD] Pompa czy reszta układu paliwowego? Pajero II, odpa Moi Drodzy, przeanalizowałem wszystko co piszecie w kontekście odpalania po dłuższym postoju np 24h i niestety nie znam się aż tak żeby stwierdzić od czego zacząć szukać przyczyny porannego białego/delikatnie niebieskiego dymienia, nierównych obrotów przez chwilę, później wszystko wraca do normy, silnik pracuje równo.
Z tego co mówicie to jest głównie dwie opcje - zapowietrzony układ paliwowy lub pompa i jej klasyczny simering (oby nie coś poważniejszego)
Auto mam od weekendu, trasa Poznań - Warszawa przejechana bez przygód.
Świece mam nadzieję że ok bo i kontrolki i przekaźnik działają poprawnie. Odkręciłem klapkę nad bakiem (swoją drogą 3 śruby były pourywane..) z nadzieją że zobaczę co i jak z paliwem, przewody raczej nie są oryginalne, jeden jest sztukowany, a o dziwo obok nich leży sobie jakiś trzeci??
Główne pytanie to czy zdecydowanie na początku warto zacząć od wymian układu, czy od razu skupić się na pompie? A może to jednak w ogóle zły trop i jest jakiś sposób "na teraz" żeby pomógł? Może ssak w baku jak pisał Zbyszek w innym poście?
Zdjęcie spod klapki poniżej. Ten czarny to ten sztukowany, ten na
w środku to ten nie podłączony do niczego. Filtry jeszcze nie wymieniane, pewnie będzie się to działo w najbliższej weekendy.
Dzięki
[ Dodano: 27-10-2017, 22:48 ]
Ktoś coś jakieś uwagi komentarze?:)
Rander - 30-10-2017, 00:07 Temat postu: Re: Pompa czy reszta układu paliwowego? Pajero II, odpa
mattuss12 napisał/a: | Moi Drodzy, przeanalizowałem wszystko co piszecie w kontekście odpalania po dłuższym postoju np 24h i niestety nie znam się aż tak żeby stwierdzić od czego zacząć szukać przyczyny porannego białego/delikatnie niebieskiego dymienia, nierównych obrotów przez chwilę, później wszystko wraca do normy, silnik pracuje równo.
Z tego co mówicie to jest głównie dwie opcje - zapowietrzony układ paliwowy lub pompa i jej klasyczny simering (oby nie coś poważniejszego)
(...)
|
Zacznij od rzeczy najprostszej: pomiędzy filtrem paliwa a silnikiem (a w zasadzie pompą) daj przezroczysty przewód paliwowy - a przynajmniej mały kawałek. Będziesz widział, czy lecą bąbelki powietrza po uruchomieniu silnika.
Możesz jeszcze sprawdzić, czy na pewno wszystkie świece są sprawne. Jak nie masz miernika, to nawet żarówką szeregowo ze świecą.
mattuss12 - 17-12-2017, 22:25
Jedna świeca żarowa była wypalona, jeden gar się nie dogrzewał przy odpalaniu i dlatego silnik dostawał czkawki. Świeca wymienieniona w Bocamotors (dzięki chłopaki!;) i miśka odpala i chodzi od razu jak marzenie
|
|
|