To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - 6G73 2.5 V6 kreci ale nie odpala w Chrysler Sebring '98

jermo85m - 25-10-2017, 13:17
Temat postu: 6G73 2.5 V6 kreci ale nie odpala w Chrysler Sebring '98
Witam, w zwiazku z tym ze mam w swoim amerykancu silnik Mitsu a moj warsztat od amcarow poki co jest bezradny, postanowilem poszukac info u zrodla ;)

Chrysler Sebring '98 2.6 v6 6G73 automat + lpg

Auto kupione 5miesiecy temu, wszystko bylo ok Jednak od jakiegos czasu mialo problemy z odpalaniem rano, ale pomagalem pedalem gazu to zaskakiwal ale potrafily kekko falowac obroty lub zgasnac po chwili Na rozgrzanym juz niby lepiej palilo ale tez bywalo z czasem roznie Pojechalem do serwisu usa, podpial pod kompa, zero bledow tylko adaptacje dawek skakaly ze komp musial korygowac Zresetowal mi to i mialem jezdzic juz tylko na benzynie i tak zrobilem Odpalal dalej slabo, w koncu na rozgrzanym juz nie odpali po krotkiej przejazdzce Nie pomoglo wciskanie pedalu gazu, co dziwnie wczesniej pomoca wskakiwal na wyzsze obroty a teraz gaz wpodloge max a on nie wiecej jak 1tys z wielkim problemem, niz wyzej i czkawka..
Dalej juz tylko krecilem jak zwykle i nie zaskoczyl juz za zadnym razem az zuzylem aku :[

Wiec laweta i serwis,

stwierdzili ze jak kreci i podaje paliwo a nie ma iskry to aparat zaplonowy
Wiec wyslali go na regeneracje do http://www.yakuzasc.pl/ bo zawsze tam wysylaja cos do roboty od amerykanow Juz pomijam ze firma trzymala aparat 10dni a okazalo sie ze jest sprawny... wiec moj serwis bedzie szukal dalej... :/

Sorry za wypracowanie, ale staralem sie dokladnie opisac problem aby rozwiazac problem bo juz mi rece opadaja byc miesiac bez auta... i nie wiadomo co to :[

Moze ktos juz mial taki problem i da wskazowke a ja ja przekarze serwisowi, bo cos sie boje ze nie znajda usterki szybko a tam ciagle ciezko z terminami...

Mam nadzieje ze to nie komp silnika albo immobiliser, czujnik polozenia walu odrzucili.

Podobny przypadek miala kobieta z forum Chryslera, jej 2.5 umarlo, odwiedza kolejny warsztat 4ty miesiac bez auta leci, masa czesci wymienionych a dalej nie pali...

Dzieki i Pozdrawiam ;)

tresorex - 25-10-2017, 13:27

A ile masz przeważnie paliwa w baku?
jermo85m - 25-10-2017, 13:38

Od kupna auta jak zalalem do pelna to staralem sie utrzymywac prawie pelny ;)
tylko odpalalem na PB a tak to lpg, ale po dluzszym czasie wiadomo ubywalo a jeszcze wiecej jak mialem jezdzic bez lpg

O wlasnie zapomnialem dopisac, ze problem zaczal sie pojawiac w okolicy polowy baku
A ze jezdzilem tylko na PB to ze spadkiem poziomu bylo coraz gorzej, jednak nie osiagnalem nawet rezerwy Pomyslalem to moze pompa paliwa, czy slabe cisnienie
Dolalem z 5litrow bo wiecej nie mialem czym Ale dalej nie odpalal, wiec albo to nie uklad paliwowy albo wciaz za malo beny zeby cisnienie bylo ok czy cos?

Jask kupilem auto mial malo beny a odpalal dobrze :]

PS podobno jazda na lpg w jakis autach psuje pompe, zalezy czy komus chodzi na sucho czy instalka ja wylacza jezeli ma poza bakiem nie wiem Moja jest w baku takze na sucho nie chodzi, ale moze juz jest stara i musi byc duzo beny zeby lepiej podawala :]

Krzyzak - 25-10-2017, 14:35

To jest iskra czy nie ma (albo słaba)? - od tego bym zaczał.
Bo może to być kwestia cewki albo czujnika wału.

jermo85m - 25-10-2017, 16:22

Serwis stwierdzil ze brak iskry, wiec domyslam sie ze sprawdzili cewke kable itd (no chyba ze im sie nie chcialo ale watpie) a aparat zaplonowy pojechal na regeneracje i okazalo sie ze jest sprawny :] takze szukaja dalej przyczyny

Ja nie mam wgladu do tego auta teraz, bo stoi na serwisie a nie mam tam znajomosci zeby sobie probowac jak z kims z forum, to byloby fajnie.

Krzyzak - 26-10-2017, 08:47

Polecam skontaktować się z deejay z tego forum i przetransportować auto do niego.
jacek11 - 26-10-2017, 21:59

Coś mi nie pasuje... Z tego co pamiętam,w moim byłym E88 siedział taki motor,i nie było tam czegoś takiego jak aparat zapłonowy :roll: Za to był moduł,i cewki przykręcone do głowicy :roll:
jermo85m - 26-10-2017, 23:31

Transport odpada, we Wroclawiu mieszkam i tu chce robic

U mnie jest taki taki typ aparatu
http://www.rockauto.com/e...istributor,7108

jacek11 - 27-10-2017, 08:47

jermo85m napisał/a:
Transport odpada, we Wroclawiu mieszkam i tu chce robic

Właśnie kolega Deejay jest z Wrocławia,dlatego został podsunięty taki pomysł :wink:

Jeszcze jedno pytanko.Masz cztery wałki rozrządu? czy dwa?

jermo85m - 27-10-2017, 15:20

Aaa to nie wiedzialem, ze ten spec z WRO ;) to zmienia postac rzeczy, ale nie wiem jak to teraz rozegrac bo auto jest w trakcie roboty w tamtym serwisie a ze nie jezdzi to znowu laweta i koszty... Ok spytam narazie o podejrzenia usterki.

Mam 2 walki to moj silnik a tak z ciekawosci co za silniki maja 4 walki?



a tak lezy w aucie, akurat nie wmoim ale pogladowe


Bizi78 - 27-10-2017, 15:45

jermo85m napisał/a:
a tak z ciekawosci co za silniki maja 4 walki?

Bo w galancie E88A o którym pisał Jacek siedzi silnik 6G73 2.5V6 24 DOHC :wink: .


jermo85m - 27-10-2017, 15:56

Wow to ja juz zglupialem Wiem wg netu mam SOHC, zawsze myslalem ze mamm 2 i chyba tak jest :]
jacek11 - 27-10-2017, 22:25

Zgadza się. Masz tam dwa wałki.
Czy w warsztacie sprawdzali ustawienia rozrządu :?:

jermo85m - 28-10-2017, 11:47

Nie mam pojecia, juz mi rece opadaja dzwonic co kilka dni i pytac co z autem... :/
zenujaca jest ta cala sytuacja, a to nie zwykly warsztat od golfa i kedeta a serwis aut USA w ktorym zawsze wszystko robie :[

PS gdzies kiedys przeczytalem o przestawieniu sie rozrzadu, jak to sie moze stac? auto nie butowane, normalna jazda no chyba ze rozrzad juz stary i za slabo byl napiety...

[ Dodano: 30-10-2017, 18:02 ]
UPDATE: aparat zaplonowy wrocil z regeneracji z tej nieogar Yakuzy okazal sie sprawny... moj serwis wsadzil i okazalo sie ze teraz jest iskra Wiec albo cos nie stykalo albo ci co rozkladali aparat mimowolnie skladajac "naprawili" ruszajac :]
w kazdym razie odpala i gasnie, dolali 10l beny i ciut lepiej ale dajej nie tak... oni obstawiaja pompe paliwa, wiec juz szukam wkladu :]

Mam nadzieje ze problem sie rozwiaazuje i ze to ta pompa anie immo lub cos innego...

Krzyzak - 30-10-2017, 22:17

na plaku zapala i chodzi? - bo tak można w ciemno wymieniać... tylko po co?
skoro odpala i gaśnie to nie będzie pompa - prędzej czujnik wałka rozrządu, w Mitsu jest w aparacie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group