To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Lancer 2.0 dohc

Marcel1989 - 15-11-2017, 10:28
Temat postu: Lancer 2.0 dohc
Witam wszystkich jestem tu nowy i zostalem posiadaczem lancera 7 kombi sport 2.0 dohc 2006 mam dwa problemy pierwszy to falujace obroty na biegu jalowym tylko na rozgrzanym silniku spadaja do 500 i wracaja od czasu do czasu chodzi rowno drugi problem to dziwny metaliczny dzwiek przy 2000 obrotow najbardziej na luzie podczas jazdy od czasu do czasu rozrzad wymieniony na nowy ale przez poprzedniego wlasciciela czekam na odp i pozdrawiam
grzeszek85 - 17-11-2017, 00:10

Witaj. Przyczyn falujących obrotów może być kilka, w linku poniżej opisany jest podobny problem
http://forum.mitsumaniaki...luj%B1ce+obroty
Co do hałasu z silnika to w tym poście inni klubowicze opisali podobny problem
http://forum.mitsumaniaki...ha%B3as+silniku
Skorzystaj z opcji Szukaj to znajdziesz więcej postów o podobnej tematyce :wink:

W moim Lancerze VII z silnikiem 1,6 jakiś czas temu borykałem się z metalicznym grzechoczącym dźwiękiem, ale dopiero po rozgrzaniu sinika. Pomimo tego, że rozrząd wymieniałem jakieś 5 tyś. km wcześniej to okazało się, że to rolka napinająca (firmy GMB) hałasowała. Jak dla mnie dziwne, bo marka ogólnie polecana na forum. Po wymianie rozrządu hałas ustąpił. Pozdrawiam

remi - 23-11-2017, 22:53

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=90617
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=91527
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=79662

Tyle znalazłem na szybko. Ogólnie myślę, że trzeba przyjrzeć się napinaczowi paska rozrządu oraz ustawieniem wałka balansowego. To, że masz nowy rozrząd, nie znaczy, że mechanik ogarnął 4G63, w którym nawet jak ustawisz wałek balansowy na znaki, to masz 1/3 szansy, że nastawiłeś dobrze (wałek ustawia się poprawnie raz na trzy obroty). Ja po kupnie (czym zimniej tym gorzej) miałem problem z napinaczem. Odgłos dochodził spod osłony rozrządu i był taki, że myślałem, że zaraz coś się rozleci.
Jeśli chodzi o obroty, to zacząłbym od sprawdzenia przepływki oraz czyszczenia przepustnicy.

nubi - 24-11-2017, 00:08

Co do napinacza - też tak pomyślałem.
Co do falujących, ja tam nie wiem jeszcze jak w lancerze, ale w poprzednim aucie (2.0/133km) to było dosyć typowe i polegało na czyszczeniu (10 min. roboty) trzpienia silnika krokowego wolnych - silniczek znajdował się przy przepustnicy (taki krótki 5-7cm krzyżak był potrzebny) i zbierał się tam syf na trzpieniu , raz na ~100tys czyszczenie. No bo tak się zastanawiam co macie na myśli z tym czyszczeniem przepustnicy?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group