To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Wysokie obroty na zimnym silniku

Kalwar - 21-11-2017, 13:06
Temat postu: Wysokie obroty na zimnym silniku
Witam. Mam taki problem a może to norma nie wiem. Po zapaleniu na zimnym silnik trzyma równo obroty 1500 to samo na gazie. Dopiero jak się rozgrzeje obroty spadają i jest ok. Dodam że mam też problem z pracą na benzynie. Silnik powolnie wkręca się na obroty i jest dość słaby. Silnik 3.0 V6 24V. Gaz sekwencja.
Michał_PIII - 21-11-2017, 17:21

normalne, po prostu pracuje na ssaniu tak ma być na zimnym

co do pracy na benzynie, to wtryski stają. Jak samochód długo jeździ na gazie a benzyna służy tylko do odpalenia i pracy do momentu przełączenia się na gaz nie ma się co dziwić. Dobry środek do czyszczenia i smarowania wtryskiwaczy, do tego przejedź z 200 km na benzynie i praca na benzynie znacząco się poprawi

Kalwar - 21-11-2017, 18:55

Nie jest to moje pierwsze auto ale nie spotkałem się z takimi obrotami dłużej niż kilka chwil a tutaj liczone w minutach. Auto gaz ma od jakiegoś roku więc nie za długo ale dolałem mu dodatek stp do czyszczenia wtrysków i zobaczymy co będzie.
Michał_PIII - 21-11-2017, 22:01

a to jak minuty to trochę za długo, utrzymuję wyższe obroty dosyć długo, zależy ile u Ciebie to trwa. Jak za utrzymuje za długo to może czujnik temperatury albo termostat szwankować.

Teraz jeszcze coś mi przyszło do głowy. Jak się rozgrzeje dobrze to jak pracuje na benzynie? nie ma tak że na rozgrzanym silniku na benzynie pracuje już dobrze?

Kalwar - 22-11-2017, 05:30

Właśnie z benzyną mam taki problem. Auto dopóki się nie rozgrzeje to na benzynie potrafi strzelić jak się doda więcej gazu a jazda w ogóle odpada szarpie. Jak się rozgrzeje jedzie ale jest zamulony. Niby wkręca się na obroty ale tak powolnie i nieśmiało że aż wstyd :) na gazie o niebo lepiej żwawo wchodzi na obroty i ma moc. Od niedawna mam to auto i nie wiem czy z nim walczyć czy olać. Info o pajero to jakiś dramat miałem wcześniej jeepa to opis każdej śrubki znalazłm a przy tym aucie z najprostszą rzeczą jest problem. Zrobiłem zworkę i CHECK wypikał błędy 41 ,11 ale znowu z opisem słabo bo znalazłem tylko od galanta a nie wiem czy to to samo.

[ Dodano: 22-11-2017, 05:52 ]
Dzisiaj zmierzyłem przy 3 stopniach na zewn. ok 6 min to trwa

Bizi78 - 22-11-2017, 07:24

Kalwar napisał/a:
Zrobiłem zworkę i CHECK wypikał błędy 41 ,11 ale znowu z opisem słabo bo znalazłem tylko od galanta a nie wiem czy to to samo.

41 - wtryski
11 - sonda lambda



Kalwar - 22-11-2017, 09:03

O widzisz dzięki. Czy te błędy mogą być skutkiem objawów które opisałem??? Jest gdzieś jakiś konkretnny manual do tego auta o tym żeby był po polsku nawet nie marzę :)
Bizi78 - 22-11-2017, 09:40

http://mmc-manuals.ru/Old...ero_.2F_Montero
Kalwar - 22-11-2017, 11:21

Super. Dzięki. A może takie cuda robić sonda albo wtryski??? Chodzi o moc i te obroty. Ew. jest jakiś godny zamiennik sondy w dobrych pieniądzach
Bizi78 - 22-11-2017, 12:08

Najlepiej skontaktuj się ze Zbyszkiem z forum 8) .
Co do sond to na forum przeważnie stosują denso a omijają szerokim łukiem BOSCHA.

Kalwar - 22-11-2017, 12:54

Zbyszek z forum to??? Ktoś kto ogarnia tematy pajerowe czy ktoś od części?
Bizi78 - 22-11-2017, 13:09

Kalwar napisał/a:
Ktoś kto ogarnia tematy pajerowe czy ktoś od części?

To i to 8) .
http://forum.mitsumaniaki...wprofile&u=3942

majner - 12-12-2017, 20:28

Sprawdź jeszcze pompę paliwa może ma już za małe ciśnienie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group