Outlander II Ogólne - outlander benzyna
creazy - 31-12-2017, 11:02 Temat postu: outlander benzyna Witam, kilka miesięcy temu sprzedałem swojego outlandera z silnikiem diesla 2.0 did.
Po tym okresie doszedłem do wniosku że to był super samochód dlatego jestem na kupnie natomiast chcę kupić benzynę i zagazować.
Przeglądając oferty zwróciła moją uwagę dźwignia zmiany biegów na której wydaje mi się jest 5 biegów. Ile biegów mają outlandery w benzynie, 2 generacja ?
Poniżej link do takiego ogłoszenia.
https://www.otomoto.pl/of...=olx#xtor=SEC-8
IrekOutek - 31-12-2017, 17:59
Benzynowe Outlandery mają tylko 5 biegów,nawet O3.Z instalacją gazową współpracują bezproblemowo.
paweldm - 02-01-2018, 14:37
Lepszym wyborem będzie 2.4 jak 2.0.
martinscrew22 - 03-01-2018, 04:06
Zgadzam sie z paweldm. Lepiej kup benzyniaka z silnikiem 2.4. Ja posiadam 2.0 i rzeczywiscie brakuje czasami lepszego przyspieszenia i zrywu podczas wyprzedzania na przyklad.
Komandor - 03-01-2018, 08:21
2.4 oferuje ponad 230 Nm a 2.0 poniżej 200 Nm. Różnice w spalaniu niewielkie. Szkoda że wycofali silnik 2.0 turbo jaki był w O1
creazy - 18-01-2018, 06:29
szukam benzyny, ale niestety idąc przykładem z allegro jest tam 300 outlanderów z czego 260 to diesle, 40 to benzyna ale tylko 8 ma naped 4x4, mówie o IIgiej generacji w cenie do max 35 - 40k. Znalazłem peugeota 4007 2.4 benzyna, manual, navi, wprawdzie przebieg duży (230k), ale jest w naprawde fajnej wersji, waham się.
Mario_Luigie - 25-01-2018, 18:02
Witam!
Jeśli chodzi o gazowanie Miśka O II 2.0 mivec to swego czasu bardzo mocno się tym interesowałem ale słabo było trafić na jednoznaczną informację/opinię. Jedni mówią, że można śmiało gazować inni, że lepiej nie.
Z tego co wyczytałem to 2.0 mivec jest silnikiem o oznaczeniu 4B11, natomiast 2,4 mivec to silnik 4B12. Jeździłem i jednym i drugim i fakt faktem 2,4 w moim odczuciu był odczuwalnie mocniejszy ale nie ma szału. 2.0 jak docisnę lekko to też się ładnie zbiera i nie czuję aż tak dużej różnicy. To moje subiektywne odczucie, dopuszczam, że egzemplarz (2,4 benzyna), który badałem był wysilony (przebieg 244 tys km, na gazie od 1 dnia narodzin w dodatku sprowadzony z Hollandii, bez NAP, w ogóle bez niczego sensownego- duże prawdopodobieństwo, że było to auto flotowe z przebiegiem w cholerkę większym). Niemniej jednak różnica w spalaniu jest tak nie wielka, że ja szukałbym wersji 2,4. Nie wiem jak teraz, ale swego czasu było ich strasznie mało, a jak już się trafiła, to przy dłuższych oględzinach człowiek miął dość i wracał ze smutkiem kolejne 400km do domu .
Dodatkowo, było dla mnie swego rodzaju wyznacznikiem, że skoro Mitsubishi zdecydowało się na montaż fabrycznej instalacji gazowej tylko w wersji 2,4 to coś jest na rzeczy. Z tego co wiem, to jest różnica w budowie tych silników, chodzi o regulację zaworów i rodzaj materiału z jakiego są one zbudowane. Nie znam się, może ktoś wie więcej na ten temat?
Jest wiele różnych opinii, ja słyszałem również, że regulacja zaworów (zwykle potrzebna co 100 000km, w 4B12 to pikuś a w 4B11 poważna i droga impreza - rozebranie całego przodu i dostęp gdzieś od boku silnika...).
Ja też szukałem 2,4 mając to wszystko na uwadze, nie znalazłem żadnego ze skrzynią 6 stopniową.
Swego czasu szukałem informacji nawet w rosyjskim internecie i tam jest sporo info, tylko mało zrozumiałe
Pozdrawiam!
alegator - 04-02-2018, 22:34
Ja od roku użytkuje OII z silnikiem 2,4. Sama jednostka jest bezproblemowa. Co do mocy to 170 KM dość sprawnie rozpędza to autko. Przebiegi ponad 200 tys nie są przeciwskazaniem do zakupu o ile pojazd był systematycznie obsługiwany. Rozważ kupno pojazdu ze skrzynia CVT. ( z resztą nie wiem czy z tym silnikiem były inne skrzynie biegów na wyposazeniu) Może znajdziesz egzemplarz z uszkodzoną skzrynia CVT za bardzo małe pieniadze. Też warto taki wariant rozważyć. Co prawda naprawa skrzyni CVT może kosztować powyżej 10tys zł ale jak to dobrze skalkulujesz to moze sumasumarum wyjdziesz do przodu. Jezeli blachy bedą w porzadku to tez jest rozwiazanie. Zuzycie paliwa w egzemplarzach 2,4 z CVT nie są porażające. Jak jadę spokojnie z predkoscia ok 60 km/h to w miescie spalanie benzyny nie przekracza 10l. Poza miastem , na autostradzie mój egzemplarz spala średnio ok 8,5 do 9 l na 100km z tym , ze predkość nie powinna przekraczać 100-110 km/h. Ale biorąc pod uwagę cięzar tego pojazdu (1,8 tony plus ładunek) to chyba nie są to porazające ilości paliwa. Koles ostatnio kupił Jeep-a cherokee 3,7 - 5-biegowy automat i tak srednie zużycie paliwa oscyluje wokół 18l. W mieście moze byc wyższe od 20.
Komandor - 05-02-2018, 22:12
O2 2.4 w manualu był oferowany w PL (4x4 i ośka) równolegle z cvt przynajmniej do liftu w 2009
|
|
|