[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] (zbyt?) wysokie obroty na "luzie"
konrad1704 - 24-03-2007, 23:50 Temat postu: [CA4A 1.6] (zbyt?) wysokie obroty na "luzie" Witam
mam pytanie jakie powinny byc obroty na "luzie" w colciku z '95 roku 1.6 zaraz po odpaleniu (zimny silnik) i po rozgrzaniu. u mnie na zimnym jest 2 tysiace i na rogrzanym 750-800. myslicie ze to sa odpowiednie wartosci czy sprawa jest do regulacji? jesli regulacja jest konieczna to czy to skomplikowana sprawa?
Dodam ze nie mam gazu, spalanie w granicach 10 l/100 km w miescie.
dzieki
pozdrawiam
apikus - 24-03-2007, 23:55
Witam,
u mnie w Carismie jest podobnie: zimny silnik ponad 2000 obr/min przy rozgrzanym ok 700 obr/min. Wiec to chyba normalne
pozdrawiam
Andrzej
konrad1704 - 25-03-2007, 00:01
dzieki za szybka odpowiedz. w sumie to sie na tym za bardzo nie znam ale kolega mnie nastraszyl ze to stanowczo za duzo jak na ssanie, i ze powinno byc maks 1300, takze chcialem sie poradzic was (specjalistow)!!!!!
dzieki
pozdrawiam
Hugo - 25-03-2007, 00:14
konrad1704 napisał/a: | na zimnym jest 2 tysiace i na rogrzanym 750-800 | W moim jest identycznie. Nie ma powodu do niepokoju. Są to wartości, na moje oko, idealne.
Anonymous - 25-03-2007, 09:47
2000 obr/min
no chyba ze 1.6 tak bardzo sie rozni od 1.8GTi
u mnie na zimo jest gora 1200obr/min (pamietam gdy byly duze mrozy to zimny silnik po odpaleniu mial 1400obr/min) a gdy silnik jest rozgrzany to od 900 do 1100obr
takie wartosci wydaja mi sie dobre
w tej kwesti musi wypowiedziec sie jakis fachen
POZDRAWIAM chłopaki
Anonymous - 25-03-2007, 10:05
Ja mam1,6 ale 2tys to chyba za dużo... Zresztą niech się fachmen wypowie jak to łukasz powiedział.
pawela - 25-03-2007, 11:54
powiem tylko ze u mnie na zimnym po odpaleniu na kilka sekund wskakuje na 2000, potem utrzymuje sie na na 1300-1400 a jak sie rozgrzeje 750-800.
wojmi1 - 25-03-2007, 12:26
Trzeba wyczyscic przepustnice i wyregulowac wolne obroty i zaplon przy zmasowionym EKU +6 , i zresetowac ECU.
powinny sie ustawic zimny 1500 cieply 700-900
Anonymous - 25-03-2007, 12:44
Wyglada na to ze u Konrada jest wszystko w porzadku
Anonymous - 25-03-2007, 12:54
pawela napisał/a: | powiem tylko ze u mnie na zimnym po odpaleniu na kilka sekund wskakuje na 2000, potem utrzymuje sie na na 1300-1400 a jak sie rozgrzeje 750-800. |
U mnie dokładnie tak samo. Ale zbyt długo na 2tys to zbyt dużo.
Anonymous - 25-03-2007, 13:45
u mnie jest wariactwo, na zimnym nawet do 3 tys dochodzi , a jak sie rozgrzeje to spada nawet na 500 ... ale u mnei ejst do przeczyszczenia wszystko, i przepustnica i silniczek krokowy, i kondensatory w ECU pewnei tez do wymiany ... niestety brak czasu i musze sie tak męczyć ...
konrad1704 - 25-03-2007, 13:51
widze ze glosy sa podzielone na ten temat, czekamy dalej:)
Anonymous - 25-03-2007, 14:19
shortybmx napisal ze pewnie kondensatory w ECU u niego sa do wymiany
jezeli chodzi o ta sprawe to radze kazdemu!!!(kto tego nie robil) to zrobic jak najszybciej bo kondensatory sa jak bomba zegarowa
ja swoje ECU uratowalem chociaz bylo to juz pozno(wypadal zaplon)
spotkalem sie w Olsztynie z dwoma przypadkami(u Galanta i Colta) ze auto juz nie odpalalo!
Anonymous - 25-03-2007, 14:34
Zrobię mały OT. Po czym można poznać że kondensatory mogą sie niedługo wylać?
Anonymous - 25-03-2007, 14:55
http://www.mitsubishi-gra...ighlight=#63954
tutaj jest opisane to jak sie z tym meczylem
kondensatory mysle ze moze moga miec jakis zwiazek z tym co pisze Konrad lecz niekoniecznie
|
|
|