To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] (zbyt?) wysokie obroty na "luzie"

konrad1704 - 24-03-2007, 23:50
Temat postu: [CA4A 1.6] (zbyt?) wysokie obroty na "luzie"
Witam
mam pytanie jakie powinny byc obroty na "luzie" w colciku z '95 roku 1.6 zaraz po odpaleniu (zimny silnik) i po rozgrzaniu. u mnie na zimnym jest 2 tysiace i na rogrzanym 750-800. myslicie ze to sa odpowiednie wartosci czy sprawa jest do regulacji? jesli regulacja jest konieczna to czy to skomplikowana sprawa?
Dodam ze nie mam gazu, spalanie w granicach 10 l/100 km w miescie.

dzieki
pozdrawiam

apikus - 24-03-2007, 23:55

Witam,
u mnie w Carismie jest podobnie: zimny silnik ponad 2000 obr/min przy rozgrzanym ok 700 obr/min. Wiec to chyba normalne
pozdrawiam
Andrzej

konrad1704 - 25-03-2007, 00:01

dzieki za szybka odpowiedz. w sumie to sie na tym za bardzo nie znam ale kolega mnie nastraszyl ze to stanowczo za duzo jak na ssanie, i ze powinno byc maks 1300, takze chcialem sie poradzic was (specjalistow)!!!!!

dzieki
pozdrawiam

Hugo - 25-03-2007, 00:14

konrad1704 napisał/a:
na zimnym jest 2 tysiace i na rogrzanym 750-800
W moim jest identycznie. Nie ma powodu do niepokoju. Są to wartości, na moje oko, idealne.
Anonymous - 25-03-2007, 09:47

:shock: 2000 obr/min :?:
no chyba ze 1.6 tak bardzo sie rozni od 1.8GTi

u mnie na zimo jest gora 1200obr/min (pamietam gdy byly duze mrozy to zimny silnik po odpaleniu mial 1400obr/min) a gdy silnik jest rozgrzany to od 900 do 1100obr

takie wartosci wydaja mi sie dobre

w tej kwesti musi wypowiedziec sie jakis fachen

POZDRAWIAM chłopaki

Anonymous - 25-03-2007, 10:05

Ja mam1,6 ale 2tys to chyba za dużo... Zresztą niech się fachmen wypowie jak to łukasz powiedział.
pawela - 25-03-2007, 11:54

powiem tylko ze u mnie na zimnym po odpaleniu na kilka sekund wskakuje na 2000, potem utrzymuje sie na na 1300-1400 a jak sie rozgrzeje 750-800.
wojmi1 - 25-03-2007, 12:26

Trzeba wyczyscic przepustnice i wyregulowac wolne obroty i zaplon przy zmasowionym EKU +6 , i zresetowac ECU.
powinny sie ustawic zimny 1500 cieply 700-900

Anonymous - 25-03-2007, 12:44

Wyglada na to ze u Konrada jest wszystko w porzadku
Anonymous - 25-03-2007, 12:54

pawela napisał/a:
powiem tylko ze u mnie na zimnym po odpaleniu na kilka sekund wskakuje na 2000, potem utrzymuje sie na na 1300-1400 a jak sie rozgrzeje 750-800.


U mnie dokładnie tak samo. Ale zbyt długo na 2tys to zbyt dużo.

Anonymous - 25-03-2007, 13:45

u mnie jest wariactwo, na zimnym nawet do 3 tys dochodzi , a jak sie rozgrzeje to spada nawet na 500 ... ale u mnei ejst do przeczyszczenia wszystko, i przepustnica i silniczek krokowy, i kondensatory w ECU pewnei tez do wymiany ... niestety brak czasu i musze sie tak męczyć ...
konrad1704 - 25-03-2007, 13:51

widze ze glosy sa podzielone na ten temat, czekamy dalej:)
Anonymous - 25-03-2007, 14:19

shortybmx napisal ze pewnie kondensatory w ECU u niego sa do wymiany
jezeli chodzi o ta sprawe to radze kazdemu!!!(kto tego nie robil) to zrobic jak najszybciej bo kondensatory sa jak bomba zegarowa

ja swoje ECU uratowalem chociaz bylo to juz pozno(wypadal zaplon)
spotkalem sie w Olsztynie z dwoma przypadkami(u Galanta i Colta) ze auto juz nie odpalalo!

Anonymous - 25-03-2007, 14:34

Zrobię mały OT. Po czym można poznać że kondensatory mogą sie niedługo wylać?
Anonymous - 25-03-2007, 14:55

http://www.mitsubishi-gra...ighlight=#63954
tutaj jest opisane to jak sie z tym meczylem

kondensatory mysle ze moze moga miec jakis zwiazek z tym co pisze Konrad lecz niekoniecznie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group