Pajero Pinin - [1.8 MPI] Regeneracja Głowicy, zmiana uszczelki, kompletny r
Dawid_asior - 21-01-2018, 01:15 Temat postu: [1.8 MPI] Regeneracja Głowicy, zmiana uszczelki, kompletny r Witam serdecznie.
Kupiłem sobie w końcu tz"Terenówkę" typy 4x4 bez reduktora z silnikiem 1.8MPI z LPG.
Auto kupiłem z uszkodzonym silnikiem, z lekko zjedzonymi progami, z zgniłym dachem, oraz z paroma wadami technicznymi, blacharskimi itp.
Wiec biorę się za jego odnowienie i zaczynam od silnika, silnik od 2013 roku ma gaz, przez co podejrzewam wypalenie sie zaworku wydechowego na 4-cylindrze ponieważ na każdym z cylindrów prócz ostatniego jest 12.2 bara a na 4-0.2bara.
Dodam jeszcze że auto kupiłem aby się poduczy sporo z mechaniki i zasady działania różnych podzespołów.
Wiec jak się do tego zabrać ? jest coś na co zwrócić sensowną uwagę ? czy z głowicy mam również odkręcić wałek rozrządu i zawieść głowicę do planowania i regeneracji bez wałka ? jak z demontażem i montażem tego do kupy ?
Piotrek4 - 26-01-2018, 08:19
Do regeneracji gniazda wałek trzeba będzie ściągnąć. Nie oddawaj głowicy komuś kto będzie ją frezował, głowice się szlifuje. Pamiętaj o dotarciu pozostałych gniazd.
Dawid_asior - 28-01-2018, 22:16
Witaj.
Głowicę oddałem do odpowiedniej osoby która zajęła sie kompleksową regeneracją głowicy, 2 gniazda zaworowe zostały sprawdzone i wyfrezowane pod nowe zaworki, reszta zaworów została sprawdzona razem z gniazdami, łącznie zostały wymienione takie elementy jak 3 zaworki (jeszcze jeden był uszkodzony wydechowy) uszczelniacze, śruby, oraz jakieś drobne elementy od rozrządu. Kwota rozsądna za szlif i regeneracje z myjką 450zł.
|
|
|