To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [1.8 MSX] Dusi się około 4tyś RPM ,przy gwałtownym depnięciu

ludinho1 - 13-02-2018, 19:42
Temat postu: [1.8 MSX] Dusi się około 4tyś RPM ,przy gwałtownym depnięciu
Witam. Mam usterkę jak w temacie i zanim przetrzepię całe auto to może ktoś coś dopowie mądrego , może przypadkiem miał podobny problem z którąś benzynową carismą MPI . Mam Silnik z Carismy MSX , zaaplikowany do colta CJ0. Problem występuje bez względu na temperaturę silnika , natomiast nie zawsze. Gdy gwałtownie chcę depnąć w podłogę to około 4tyś obrotów auto ma pauzę , dławi się i nie chce dalej ciągnąć. Jak troszkę odpuszczę pedał to idzie ładnie do końca skali . Dodam co ważne że na LPG problemu nie ma i ciśnie jak przecinak od początku do końca . Więc zapłon i powietrze wykluczamy . Coś musi być z wtryskiem wachy. Zresztą przed swapem carisma miała to samo. Błąd czasami wywala od sondy lambda mimo że od niedawna jest nowa Denso. Ale nie sądzę żeby obwód sondy to mógł powodować. Bardziej bym podejrzewał wtryskiwacze,tps,przepływkę lub któryś inny czujnik tylko pytanie czy mogło by nie wyrzygać błędu pomimo usterki ? . LPG mam 1gen więc całkowicie niezależne zasilanie niewspółpracujące z MFI . Nawet z sondy nie korzysta. Jakieś pomysły ? :)

[ Dodano: 07-03-2018, 20:28 ]
dzięki za porady :D . Problem rozwiązany i całkiem nieżle celowałem . Uszkodzony okazał się przepływomierz. Co bardzo ciekawe wygląda na nowy i nie wyrzucał błędu. A podmieniłem na taki który nawet ma delikatnie uszkodzony plaster miodu a mimo to auto odzyskało swój wigor . Pzdr :)

mpoplaw - 13-03-2018, 05:17

dlaczego na lpg przepływomierz działał poprawnie a tylko na benzynie wymiękał ?
ludinho1 - 13-03-2018, 08:27

Bardzo trafne pytanie . Otóż LPG 1 generacji nie korzysta z ecu silnika, czujników i osprzętu mpi


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group