To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Jak jest z zaciskami w carismie po lifcie??

bartek16 - 25-02-2018, 20:48
Temat postu: Jak jest z zaciskami w carismie po lifcie??
witam tak jak w temacie mam pytanie odnosnie tylnych zaciskow po lifcie czy jest juz to poprawione czy nadal recznego praktycznie nie ma??
Bizi78 - 25-02-2018, 21:10

bartek16 napisał/a:
czy jest juz to poprawione czy nadal recznego praktycznie nie ma??

Jeśli zaniedbany, czyt. nieużywany to może nie być :wink: .
Zacisk typu LUCAS.

bartek16 - 25-02-2018, 21:18

kupilem do swojej przedlifta po regeneracji 2 miesiące i w ogóle nie ma recznego nic a nic :) dlatego chcialem dowiedziec sie czy cos sie moze zmienilo :) a czy z silnikami gdi cos sie zmienilo odnosnie lpg ??
Bizi78 - 25-02-2018, 21:39

A linki wymieniałeś, bo może one są zapieczone w pancerzu.
Co do GDi i LPG to jak masz dużo kasy to możesz założyć tylko będzie ciężko aby się zwróciła :wink: .

bartek16 - 25-02-2018, 21:45

wiesz linki pracuja bo widze jak palce sie ruszaja od zacisku juz mnie te zaciski wyprowadzaja z rownowagi samochod super bo nie moge narzekac dupe mi wozi juz tyle czasu ale to jest ich jedeny mankament niestety... tzn musiala by byc z tym bezposrednim wtryskiem??
plecho1 - 25-02-2018, 22:39

Może musisz wyregulować długość linki przy dźwigni ręcznego bo jeśli zaciski sprawne i linka chodzi to musi hamować.
Co do gazu w GDI to na LPG-Forum jeden z gazowników twierdzi że zamontuje w takim silniku, ale jednocześnie z gazem będzie spalana benzyna chyba w ilości około 10 - 20% w stosunku do LPG. Instalacja też pewnie około 3000 lub więcej.
Osobiście też miałem Carismę 1.8 GDI i aby założyć LPG zmieniłem na Carismę z silnikiem 1.6 ale wtedy ciężko było o dobry zestaw współpracujący z tym silnikiem oraz o gazownika znającego temat.

bartek16 - 25-02-2018, 23:18

serio juz sie tyle na meczylem z tymi zaciskami ze masakra tam przy recznym tez probowalem nic to nie daje bo praktycznie na maksa to naciaglem i tak jak by w ogole nie bylo recznego u mnie mam 1.6 90 koni i mam zalozony acg i powiem jak do tej pory jest ok a mam przejechane jakies 90 tys
plecho1 - 26-02-2018, 06:52

A jak ręką odcigasz dźwignię w zacisku to blokuje tarczę? Bo jeśli tak działa to masz coś nie tak z linkami a jak nie to ktoś coś źle zrobił podczas regeneracji zacisku.
bartek16 - 26-02-2018, 12:44

Po ściągałem koła i jak zaciągnę ręczny na maksa to tarcze mogę ręka kręcić wiec wydaje mi się że to raczej nie wina linki tylko zacisku bo ta łapka na którą zakłada się linkę już jest zaciągnięta na maksa i jak jest wciśnięty pedał hamulca to wtedy tarczę trzymają i ręka ich nie ruszę

pozniej probowalem podwazyc srubkretem ta lapke co jest od linki i niby lapal reczny bo tarczy nie szlo obrocic w ogole

plecho1 - 26-02-2018, 17:43

To raczej coś nie tak z tymi zaciskami a dokładniej z mechanizmami od hamulca ręcznego.
bartek16 - 27-02-2018, 18:08

dzisiaj wymienilem linke bo jednak byla nie od tego samochodu reczny zaczal jakos lapac ale wtedy gdy skrecilem linke na maksa przy dzwigni ale to nie bylo jeszcze to co powinno i rozebralem zaciski ale nie widze tam nic nie pokojacego nie wiem dlaczego jest taka lipa ogolnie widac ze czesci byly nowe wlozone nie wiem czy to nie od tego trzpienia co ma wyciety ten otwor co wchodzi ten maly wodzik jak by go delikatnie może zaspawał ten otwór ale to minimalnie wtedy może był by większy ruch tłoka i szybciej by brał bo teraz bierze na samej górze

https://zapodaj.net/7bb09abeddf06.jpg.html
https://zapodaj.net/4cd259a42343d.jpg.html
https://zapodaj.net/3e3dc9bfbb8fe.jpg.html
https://zapodaj.net/d223b58f7662a.jpg.html
https://zapodaj.net/45c5fe7f17e04.jpg.html

moze ktos cos pomoc w tej sprawie????



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group