Sigma/Diamante Ogólne - Którą z tych Sigm kupić?
Krzysztof Bytów - 26-02-2018, 13:02 Temat postu: Którą z tych Sigm kupić? Kiedyś Colt 1,3 CAO i jak widać stara miłość nie rdzewieje. I stąd do kolegów i koleżanek Mitsumaniaków pytanie, którą z tych Sigm kupić:
https://www.otomoto.pl/os...Bnew_used%5D=on
czy?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255083998&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=24&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=4653cc90-4c7c-e876-dcaf-2d7c0670c1b2
a może?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=258091838&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=24&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=e38d5f8c-7add-2b17-5af2-6452ab81e573
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszelkie Wasze spostrzeżenia.
Krzysztof
angelos - 26-02-2018, 21:53
Ta z drugiego linku na pewno ma problem z kontrolą trakcji, i z pneumatycznym zawieszeniem(za nisko siedzi) pewnie amortyzatory padły .
Krzysztof Bytów - 26-02-2018, 22:44
angelos napisał/a: | Ta z drugiego linku na pewno ma problem z kontrolą trakcji, i z pneumatycznym zawieszeniem(za nisko siedzi) pewnie amortyzatory padły . |
Dzięki. czy do tego by stwierdzić, że padły amortyzatory nie powinien być uruchomiony silnik?
Pozdrowionka Krzysztof
wojtas - 26-02-2018, 23:31
Po tą pierwszą sam bym się przejechał, tylko już miejsca w garażu brakuje. Moim zdaniem najładniejsza sigma w PL. Druga, jeśli dobrze pamiętam to sprzedaje się jakieś 3 lata. Trzecia ma najładniejsze zestawienie kolorystyczne lecz słabszy silnik w porównaniu do wcześniejszych.
przemkoarczeski - 27-02-2018, 08:03
Sigma z otomoto moja, jak masz pytania to smialo dzwon.
angelos - 27-02-2018, 09:25
Krzysztof Bytów napisał/a: | angelos napisał/a: | Ta z drugiego linku na pewno ma problem z kontrolą trakcji, i z pneumatycznym zawieszeniem(za nisko siedzi) pewnie amortyzatory padły . |
Dzięki. czy do tego by stwierdzić, że padły amortyzatory nie powinien być uruchomiony silnik?
Pozdrowionka Krzysztof |
Nie, jak amory trzymają powietrze to prześwit jest na ok 10cm(nie pamiętam dokładnie), a tutaj siedzi prawie na rancie opony. Amory są do wyrzucenia. Koszt kompletu to ok 7 tys w ASO.
SLAW205 - 27-02-2018, 20:47
Sam tył to koszt 7tys za amortyzatory a jesli chodzi o wysokość to można zmienić ustawienia na regulatorach i też w ten sposób ją obniżyć jak również przy małej nieszczelności po dłuższym postoju auto możę się obniżyć co wcale nie świadczy o uszkodzeniu amortyzatorów
Krzysztof Bytów - 27-02-2018, 21:43
SLAW205 napisał/a: | Sam tył to koszt 7tys za amortyzatory a jesli chodzi o wysokość to można zmienić ustawienia na regulatorach i też w ten sposób ją obniżyć jak również przy małej nieszczelności po dłuższym postoju auto możę się obniżyć co wcale nie świadczy o uszkodzeniu amortyzatorów |
Wychodzi zatem na to, że wymarzone auto to początek ogromnych kłopotów No i nawet potencjalnie zadbane egzemptlarze jak ten srebrny z Niemiec to po prostu przedsmak kłopotów z elektroniką i zawieszeniem. Normalnie ręce mi opadły jak to widzę. No i jeszcze ta piękna polska Sigma, która drożeje z ogłoszenia na ogłoszenie, której pewnie nikt nie kupi skoro od 3 lat ta srebrna w pięknym niemieckim salonie nie chce się sprzedać. Marzenia są piękne ale chyba trzeba realnie spojrzeć na Świat i poszukać prostej Sigmy z niewielkim przebiegiem. Dzięki wszystkim za merytoryczne podpowiedzi.
pozdrawiam Krzysztof
angelos - 28-02-2018, 11:21
Zawsze możesz rozglądać zie za zadbana 12v, ze zwykłymi amorami.
SLAW205 - 28-02-2018, 18:13
Wersje 24 zaworowe też były ze zwykłym zawieszeniem a i sam ecs nie jest aż tak awaryjny w porównaniu do nowych aut jest bardzo wytrzymały
Krzysztof Bytów - 28-02-2018, 22:45
SLAW205 napisał/a: | Wersje 24 zaworowe też były ze zwykłym zawieszeniem a i sam ecs nie jest aż tak awaryjny w porównaniu do nowych aut jest bardzo wytrzymały |
Szukanie takiego auta jest jak szukanie igły w stogu siana. Z ciekawostek pojawiła się Sigma kombi na mobile.de za 5000 euro z przebiegiem 18000 km. Jak napisałem do właściciela czy nie przypadkiem 118000 km to zaraz zniknęła a właściciel mi napisał, że sprzedana.
Pozdrawiam forumowiczów
Krzysztof
angelos - 01-03-2018, 08:51
Tak naprawdę zadbane sztuki nie pojawiają sie na serwisach aukcyjnych.
mmatulek - 02-03-2018, 19:10
Myślę, że można trafić coś ładnego... ale to kwestia szczęścia. Trzeba jeździć i oglądać.
lukasz12 - 04-03-2018, 02:40
Krzysztof Bytów napisał/a: | SLAW205 napisał/a: | Wersje 24 zaworowe też były ze zwykłym zawieszeniem a i sam ecs nie jest aż tak awaryjny w porównaniu do nowych aut jest bardzo wytrzymały |
Szukanie takiego auta jest jak szukanie igły w stogu siana. Z ciekawostek pojawiła się Sigma kombi na mobile.de za 5000 euro z przebiegiem 18000 km. Jak napisałem do właściciela czy nie przypadkiem 118000 km to zaraz zniknęła a właściciel mi napisał, że sprzedana.
Pozdrawiam forumowiczów
Krzysztof |
Pisałem do niego tez i odesłał mi link do ebaya gdzie było wiecej zdjeć.
Szczerze niespecjalnie przekonywujaca oferta jak za 4500€ (o takiej cenie wspomniał w mailu).
A co do Twojej powyższej wypowiedzi to nie wiem czego mniej więcej się spodziewałeś rozważając min 22 letni, niezbyt popularny nawet w czasach swojej świetności Japoński samochód? Nie chcę zniechęcać, ale jeśli nie masz za bardzo pojęcia o mechanice i elektryce/elektronice w samochodach lub osoby która pomoże Ci w takich sprawach to lepiej odpuść. 90% mechaników nie jest specjalnie zainteresowana użeraniem się ze starym samochodem którego rozwiązania odbiegają od uwielbianej w naszym pięknym kraju motoryzacji niemieckiej, szczególnie tej z grupy VW.
[ Dodano: 04-03-2018, 03:42 ]
SLAW205 napisał/a: | Wersje 24 zaworowe też były ze zwykłym zawieszeniem a i sam ecs nie jest aż tak awaryjny w porównaniu do nowych aut jest bardzo wytrzymały |
Zejdźmy na ziemię.
Chyba było ich jeszcze mniej niż z manualną skrzynią biegów.
W praktyce 27-22 letnia Sigma 24V = ECS do naprawy.
angelos - 05-03-2018, 08:45
lukasz12 napisał/a: | 90% mechaników nie jest specjalnie zainteresowana użeraniem się ze starym samochodem którego rozwiązania odbiegają od uwielbianej w naszym pięknym kraju motoryzacji niemieckiej, szczególnie tej z grupy VW. |
I tutaj tkwi sedno sprawy.
|
|
|