[XX-92]Colt C50 i starsze - CHECK ENGINE, DIAGNIZA BŁĘDÓW ECU
Anonymous - 08-05-2005, 22:07 Temat postu: CHECK ENGINE, DIAGNIZA BŁĘDÓW ECU Tak wiec ..pogoda do d..y..i mala historia dzisiejszego dnia..
Deszcz,slonce,grad,deszcz itd..ale do czego zmierzam....wsiadam w Misia ...jade z punktu "A"do"B" (jakies 7km.)i wszystko jest oki..Czas postoju jakas godzina..Wracam do misia odpalam i co widze ?? CHECK ENGINE niechce zgasnac ..ale coz padalo a do domku trzeba bylo wrocic ..czy to moze przez ta pogode ...moze gdzies woda sie dostala albo co ?? wczesniej bylo wszystko oki ...Dodam ze niema zadnych objawow nieprawidlowej pracy itd..
Artii - 08-05-2005, 22:15
Sprawdz jaki jest kod bledu. Aby to zrobic musisz podlaczyc diode pod zlacze ECU.
Jak juz bedziesz wiedzial co to za kod to postaraj sie znalezc przyczyne jego powstania.
Co i jak konkretnie znajdziesz tu http://mitsubishifan.webpark.pl/
josie - 08-05-2005, 22:16
1) odczyt błędów ECU, pozwolisz Krzyżak że polecę Twoją stronę www.mitsubishifan.webpark.pl
2) spray kontaktowy w łapę i psikasz we wtyczki czujników (głównie tą która idzie do czujnika, którą wskazał ECU)
EDIT: No, Artii był minutę szybszy
Krzyzak - 08-05-2005, 23:42
właśnie wczoraj zrobiłem sobie nowy "przyrząd" do odczytu błędów:
1. dioda świecąca niebieska na 12V
2. kabelki szt. 2
3. wtyczki szt. 2, coby elegancko do złącza się podpiąć
- polecam każdemu, kiedyś zamieszczę zdjęcia )
Anonymous - 09-05-2005, 15:50 Temat postu: Ciąg Dalszy.. Tak wiec wsiadam sobie dzisiaj do Misia...odpalam ...i heh kontrolka zgasla ...i juz jest wszystko oki ..Moim zdaniem gdzies musialem cos noga zachaczyc a ze bylo mokro to moze przez to zasiwecilo ...
I jak narazie jest wszystko oki ...dzieki za wszelkie info i pozdrowka
Anonymous - 09-05-2005, 17:49
ale bledy dalej sa , zapisane ja bym radzil ci sprawdzic dioda co to za bledy.
Krzyzak - 09-05-2005, 19:39
Raczej pada jakiś czujnik. Jak mi tak się kontrolka pojawiała i znikała, to wkrótce padł czujnik temp. Było tak, że parę miesięcy jej nie widziałem, potem się pojawiła na jesień, a jak już był listopad to auta rano nie odpaliłem.
Błąd jest przechowywany w pamięci (powinien), więc sprawdź co oznacza.
Anonymous - 10-05-2005, 13:32
ta niebieska dioda przeważyła tez taki muszę mieć ,dawaj fotke
u mnie to sie świeciło jak akumulator zaliczył zaraz po rozruchu potem gasło
Krzyzak - 10-05-2005, 19:25
- oto tester ECU - diodę 12V podłączasz do 2 styków złącza diagnostycznego - dla wygody przylutowałem sobie 2 wtyki, reszta opisu na mojej stronie WWW
tomusn - 18-10-2006, 01:08
Krzyzak napisał/a: | Obrazek
- oto tester ECU - diodę 12V podłączasz do 2 styków złącza diagnostycznego - dla wygody przylutowałem sobie 2 wtyki, reszta opisu na mojej stronie WWW |
Darku, nie zwróciłeś uwagi że obrazka nie ma?
|
|
|