To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - [II 2.0 DID] Zakup Outlandera

asalok - 29-04-2018, 12:47
Temat postu: [II 2.0 DID] Zakup Outlandera
Witam

Przymierzam sie do zakupu Outlandera a konkretnie upatrzyłem sobie 2 modele z ogloszeń i chciałbym poznac wasze opinie na tene temat. Moze ktoś ma w miarę blisko i mógłby je ocenić na zywo :) .

1.
https://www.otomoto.pl/of...html#cf0ecf411e
2.
https://www.otomoto.pl/of...html#f94c706a43

Chcialbym zaznaczyć ze nie mam za duzego doświadczenia z tego typu autami dlatego prosibym o kazde sugestie na co zwrócic szczegolną uwagę.
Za wszelkie sugestie i uwagi z gory dziekuje
pozdrawiam

m4rud3r - 29-04-2018, 13:14

Nie żebym był czepliwy do przebiegów. Mój był z Polski. 2.0 DiD , 2008 rok, i miał 290 tyś jak go kupowałem a właściciel mówił, że wcale dużo nie jeździł.
Generalnie na widok RADOM to nachodziły mnie myśli, że nie chce mi się stamtąd auta nawet obejrzeć, ale to moje marudzenie ;-)

Co sprawdzić? To co i w każdym innym aucie.
Obejrzeć dokładnie od spodu, hamulce, czy nie ma wycieków. Proponuję zabrać auto na stację diagnostyczną, i albo zrobić pełen przegląd, albo chociaż samą analizę spalin sprawdzić (ale to moje marudzenie). Jeżeli będziesz miał okazję jeździć, to pojechać na odcinek gdzie będziesz mógł się rozpędzić i zobaczyć, czy nie będzie nagłej utraty mocy przy deptaniu w pedał.

asalok - 01-05-2018, 08:47

No dobra a co myslicie o C-Croser z silnikiem 2.2 HDI?? Jakie sa wady zalety i czy ogolnie warto sobie glowe zaprzatać autem z tym silnikiem ??Czy 2.0 DiD mniej problemowy. Naczytałem sie na forach róznych info i zrobił sie mętlik w głowie hehe. Może ktos ze swojego doświadczenia na własnej skorze coś doradzi.
jakie roznice w serwisowaniu i kosztach ewentualnych napraw?

msokol - 01-05-2018, 16:13

m4rud3r napisał/a: