To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Twardy O1T

Twardy - 25-05-2018, 17:22
Temat postu: Twardy O1T
Na początku chciałbym wszystkich powitać :hello2: od kilku miesięcy chodził mi po głowie O1T i w końcu w zeszłym tygodniu nabyłem ów egzemplarz :D Przebieg 248 tys. kupiony w komisie, sprowadzony ze Szwajcarii. Miał być czarny, bez relingów i koniecznie turbo. Żaden z elementów karoserii nie był malowany, ale lakier wymaga dopieszczenia. Technicznie stan wzorowy, sprawdzony pod każdym kątem - jedynie prawy sworzeń do wymiany. Wcześniej miałem Omegę 3.2 w pełnej opcji i nie ukrywam, że brakuje mi kilku elementów wyposażenia z poprzedniego auta - ale cóż, nie można mieć wszystkiego. Jutro wymieniam olej, filtry i prawy sworzeń. W przyszłym tygodniu wpadnie gazownia na pokład :evil: oraz konserwacja podwozia. Z upływem czasu chcę trochę pogrzebać w silniku, jakiś gwint wpadnie lub springi -40 i większe koło :D konieczny będzie swap hamulców i to dosyć szybko, bo obecne tarcze biją powyżej 120km/h :doubt: pogrzebię trochę przy car-audio i zobaczymy co jeszcze. Piona !








Bzyk_R1 - 25-05-2018, 19:26

Kolejny Turbiacz w stadzie MM. Gratuluję nabytku i jak zawsze życzę żeby się sprawował i bezawaryjności. Plany masz ambitne, trzymam kciuki żebyś wytrwał w realizacji. Dodaje temat do ulubionych i liczę na obszerną relację !
larelijux - 25-05-2018, 19:29

Z zewnątrz to auto jest piękne, ale w środku chyba zabrakło weny projektantom... :|
Fragu - 27-05-2018, 22:54

larelijux, eee tam...na żywo środek jest naprawdę spoko :)
Olivia - 28-05-2018, 22:01

Środek jest tak samo nieciekawy jak strona zewnętrzna. Za to bardzo fajnie prezentuje się napęd i jego przeniesienie. Z tym autem jest jak z nieatrakcyjną dziewczyną - nikt się za nią nie popatrzy. Jednak ma jeden plus, dobrze się prowadzi :wink:
larelijux - 28-05-2018, 23:39

Olivia, już bez przesady, z zewnątrz nie jest źle. Wygląda znacznie lepiej od choćby Rav-4 czy BMW X3/X5 z tamtego okresu.
radek79 - 29-05-2018, 08:05

to auto kupuje się nie dla wyglądu tylko jak jeździ,zaczyna się podobać dopiero po kilku miesiącach użytkowania
Twardy - 29-05-2018, 16:37

W środku rzeczywiście kitajce mogli się bardziej postarać, ergonomia jest na 10 pkt. nie ma żadnych upierdliwych przycisków, zaślepek itp. Ale kieszenie w drzwiach mogłyby być większe, nawet portfel mi się nie mieści :cry: brakuje mi tempomatu :( jednak w dalekich trasach prawa noga mogłaby trochę odpocząć... o dziwo nic nie trzeszczy w środku :D olej i filtry powymieniane, dzisiaj zakłada się gazownia a w przyszłym tygodniu będzie korekta lakieru. Na tą chwilę chcę mieć jeszcze ogarnięte większe heble, a za jakiś czas wpadnie bagażnik fantów :mrgreen: chodzi mi po głowie, przerobienie lamp przednich na bi-xenon... spryskiwacze są, więc policmajstry nie powinni być bardzo upierdliwi. Muszę tylko sprawdzić na lampie, jaka jest homologacja :)
Olivia - 29-05-2018, 16:49

larelijux, mamy inny gust. X3 mi się podoba. X5 nie przypadł mi do gustu. Ale to jak prawie każde tak duże auto tej klasy. Jedynie RR Sport przedstawia coś więcej.
Outlander pierwszej generacji byłby ciekawy gdyby osoby kreślące bryłę tego auta miały jeden spójny zamysł. Dla mnie wygląda to tak jakby pierwszy nakreślił bryłę, a osoby kolejne bez porozumienia z poprzednikami rysowały resztę. Przód jak i tył jest chaotyczny i bardziej przypomina nieudaną próbę tuningu przy której ktoś w połowie to robiący, stwierdził że nie ma pieniędzy na dokończenie.
Wnętrze, tj. panel nawiewów i regulacji, to idealny przykład jakby w planach miało się tam znaleźć coś jeszcze, ale w fazie produkcji o dodaniu tego czegoś zapomniano.
Jeżeli tak wyglądają wnętrza samochodów jakie wymieniłeś to nie dziwię się dlaczego tak mało ich zawsze spotykałam na drogach.

Co do możliwości jezdnych, zgadzam się że O1T to bardzo fajny samochód. Szczególnie dla kobiet i osób niskich. Ma sporą moc, dobry napęd, wysoko zawieszony, bardzo dobrą widoczność (lusterka). Jednak jak z prawie każdym SUV-em, taki i tym modelem, zawsze na dziurawych drogach ogarnia mnie rozczarowanie. Przecież po tak wysoko zawieszonym aucie oczekuję lepszego komfortu a nie poziomu auta klasy średniej. Ale to przypadłość wszystkich SUV-ów i Crossover-ów którymi jeździłam. Nic poza prześwitem w zawieszeniu, nie jest lepsze niżeli auta typu A4, czy Vectra.

larelijux - 29-05-2018, 17:36

Twardy, co do tempomatu powiem Ci, że u siebie skorzystałem z niego może z dwa razy. Niby fajny gadżet, ale nie na polskie drogi.
Olivia, co do pewnego braku spójności przyznam Ci rację, jak tył jest zaprojektowany dość zachowawczo, tak z przodu auto wygląda zgoła inaczej. Jednak nie powiedziałbym, że z tego powodu jest nieciekawy zewnętrznie, jednym może się podobać, innym nie. Dobrze, że chociaż co do wnętrza się zgadzamy :)

Pawel1988 - 29-05-2018, 17:39

Cytat:
Muszę tylko sprawdzić na lampie, jaka jest homologacja
homologacji na ksenon nasze lampy nie mają😔. Tylko na zwykle żarówki halogenowe.
Pawel1988 - 29-05-2018, 17:40

A tak w ogóle to Cześć 😁fajnie że kolejny o1t się pojawił 🤗. Gratulacje. Niech się sprawuje.
Twardy - 02-06-2018, 18:04

[quote="Pawel1988"]
Cytat:
homologacji na ksenon nasze lampy nie mają😔. Tylko na zwykle żarówki halogenowe.


To lipa, nie będę w takim razie kombinował z xenonem :cry: bez sensu jest się później użerać z policmajstrami.

Kilka dni temu zawitała gazownia na pokład:

Elektronika STAG 4 Q-Box Basic
Reduktor - AC R02 Twin
Listwa - ACW 02 4-CYL BFC
Zbiornik GZWM TOR 680/200 55L
Wielozawór toroidalny 200/30
Zawór odcinający Valtek 07

Pawel1988 - 02-06-2018, 18:11

Było wiele razy ale powtórzę jeszcze ja. Strojenie gazu tylko i wyłącznie w ruchu z AFR. Znam 3 przypadki outlandera turbo gdzie świece się potopily i rozwaliły silnik . Nie strasze tylko podpowiadam. 😁
Bzyk_R1 - 02-06-2018, 18:37

Ciekawi mnie praca tego twina pod dużym obciążeniem. Niby do 280 km ale ciekawe jak sobie radzi.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group