To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Eclipse 1G

MorenoKuba - 04-07-2018, 23:41
Temat postu: Eclipse 1G
Witam wszystkich. Mam taki problem ze swoim mitsu, iz po zrobieniu UPG, cos podzialo sie z obrotami silnika. Zawsze po odpieciu akumulatora, przepustnica musiala sie zaadoptowac, wiec obroty falowaly ponizej 1000tys. Po jakims czasie, wszystko wracalo do normy. Teraz obroty faluja, ale w druga strone, czyli od 1000tys do 1200-1400tys. Tak jakby chodzil na ssaniu. Jezdze juz drugi tydzien i nic sie nie normuje. Czyscilem jeszcze raz przepustnice, sprawdzalem podcisnienia, wszystko na swoim miejscu. Motor 2.0, bez gazu.
bonsao - 05-07-2018, 16:43

A podpięte masz przewody chłodnicze ?? bo w przepustnicy jest zawór termiczny dlatego one powinny być podpięte i jak nie są podłączone to tez tak się może dziać . Sprawdź też poziom płynu . Chyba że przepustnica jest przytarta i ma szparę czyli nie domyka sie do końca .
MorenoKuba - 27-08-2018, 14:13

Plyn, ok, przewody ok. Dodam jeszcze, ze przepustnica byla mocno zabrudzona, wiec ja skrupulatnie wyczyscilismy, moze to byl blad ? Szukac jakiejs uzywki, czy zaczac od wymiany czujnika przepustnicy ?
Krzyzak - 28-08-2018, 08:13

Zatkałeś dziury od bypasa (to co krokowy reguluje) przed czyszczeniem? Jak nie to może krokowy nie przymyka bypasa i za dużo powietrza ssie... a do tego paliwa musi być więcej ergo obroty wyższe
MorenoKuba - 28-08-2018, 12:15

Krokowy byl pozniej rozbierany i czyszczony ;/
Krzyzak - 28-08-2018, 19:27

Nie mówię o samym krokowym ale o tym którędy puszcza on powietrze. Manual wyraźnie zaleca aby przy czyszczeniu przepustnicy zasłonić te otwory przed przepustnicą.
Ponadto lewe powietrze przy samej uszczelce też może być.

Bizi78 - 28-08-2018, 19:33

A próbowałeś może odpiąć ponownie akumulator i przeprowadzić adaptację na parkingu?
MorenoKuba - 26-10-2018, 21:05

Po powyzszych wskazowkach, dalej to samo. Nagralem dzisiaj filmik.

https://youtu.be/RqrjjVwqhb8

Moze ktos mial identycznie, ze podczas zapalania wysokie obroty, a pozniej ich falowanie.

Krzyzak - 26-10-2018, 21:16

Masz źle wyregulowaną przepustnicę - to standardowy objaw gdy śruba wolnych obrotów jest zbyt mocno wykręcona i do tego jeszcze IPS (ten dodatkowy czujnik na 1 styk z tyłu) też jest źle ustawiony lub nie działa.
Trzeba to wyregulować wg instrukcji, których w necie jest sporo.
ECU tak działa - za dużo powietrza=więcej benzyny=wyższe obroty. A że noga z gazu zdjęcia to powyżej pewnych (ok. 1600) odcina paliwo i obroty spadają do innych (ok. 1200) i znów się paliwo załącza. Standardowa procedura tego silnika.
Zmasuj złącze zapłonu, podłącz ECU w tryb serwisowy (nóżka 10 złącza ALDL zwarta z 12) i ustaw obroty śrubką na gorącym silniku. Jak się nie da, to znaczy że czerpie lewe powietrze albo jakiś zawór padł, tudzież bypas od krokowego wiecznie otwarty.
Panie - to wszystko wyczytasz z manuala...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group