To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - dlugi rozruch

G0rd0n - 19-09-2018, 16:23
Temat postu: dlugi rozruch
odświeżam stary temat, bo mam częstszy z tym problem - może ktoś znalazł rozwiązanie?


plecho1 napisał/a:
Jeśli po przekręceniu kluczyka na zapłon normalnie zapalają się kontrolki a po przekręceniu dalej na start rozrusznik normalnie kręci to raczej kostka dobrze łączy i nie trzeba jej wymieniać. Prawdę mówiąc u siebie mam podobną sytuację i po dłuższym szukaniu przyczyny dałem sobie jednak spokój. Najszybciej odpala jak chwilkę pokręcę (ze 3s) odpuszczę i spróbuje jeszcze raz to wtedy za tym drugim razem odpala od strzała. Uprzedzę sugestie o cofającym się paliwie, zamontowałem dodatkowy przekaźnik czasowy na zasileniu pompy paliwa który dodatkowo włącza pompę na 5s po włączeniu zapłonu i jednak nić to nie pomogło.


G0rd0n napisał/a:
obstawiam jednak przyczyny w niedostatku paliwa lub zbyt małym jego ciśnieniu...
Też ostatnio trafia mi się taki efekt (na razie 1 raz na ok. 5 do 10 razy). Sprawdziłem, że pomaga wciśnięcie pedału gazu podczas kręcenia (jak w starej Syrenie...)
Potwierdzam, że to nie kostka stacyjki (też już wymieniałem, ale dużo wcześniej), to nie czujniki Halla położenia wałka rozrządu czy wału korbowego - bo przy awarii czujników w końcu pojawiłby się Check i błąd ECU (nic takiego nie miałem).
To nie pompa paliwa ani filtr paliwa (też już wcześniej wymieniałem).
Nie wtryskiwacze - bo wówczas byłby również efekt nierównej pracy silnika (cały czas, nie tylko problemy z rozruchem).
Kompresję mam w normie, więc problem nie pochodzi od uszczelniaczy zaworowych.

Ktoś przerabiał temat i ustalił przyczyny?

Bizi78 - 19-09-2018, 16:44

A może słaba iskra :?: .
Hornet - 19-09-2018, 19:39

A akumulator jak się ma ?
G0rd0n - 19-09-2018, 20:34

nie świece, nie cewki i nie akumulator.
Przyczyna nie jest elektryczna (tak sądzę), tylko raczej zw. z paliwem.

koccur - 19-11-2018, 19:44

Chciałem na Pw, ale wyłączyłeś, coś się zmieniło? Udało ci się naprawić?
W moim przypadku tak samo, ostatnio wymieniłem świece, to 2 dni odpalał za pierwszym, dziś rano znowu to samo ~~.

Tygr - 19-11-2018, 20:40

G0rd0n, sprawdź w jakiej kondycji jest aku (prąd rozruchowy) + ładowanie.
Ile masz paliwa w baku?

Hornet - 20-11-2018, 15:37

koccur napisał/a:
dziś rano znowu to samo

A ile u Was wskazywały z rana termometry?
Pojemność aku spada wraz z temperaturą, a jak aku jest słaby to efekt jest bardziej widoczny.
Być może robisz krótkie odcinki i aku wymaga doładowania.
Ewentualnie przejrzyj klemy czy dobrze stykają.

koccur - 27-11-2018, 17:40

akurat problem od lata, jesli chodzi o napięcie to jest ok.
Dzisiaj po 4 dniach nie odpalania, odpalił na strzał, więc raczej nie jest to problem z układem zapłonowym?

Semi - 28-12-2018, 11:33

Ja mam to samo, odpala tak że trzeba przeważnie 2 razy kręcić rozrusznikiem. Ostatnio po 2 tygodniach stania w garażu odpalił od strzała.
bobinho - 28-12-2018, 18:13

A po dobrym rozgrzaniu też slabo odpala? Moc w normie?
Grendol - 12-01-2019, 21:06

Hej mam to samo u swojego 2.0 będę w przyszłym tygodniu u mechanika to może mi coś poradzi i się podzielę wiedzą na ten temat jak oczywiście naprawi. :D :D :D
Sal - 08-04-2019, 21:59

Miałem identyczne objawy, okazało się, że z przegnitej rury wlewu paliwa zebrał się syf w baku i zapychał filtr pompy paliwa, ciśnienie paliwa było za niskie i stąd był problem z odpalaniem.
Po wymianie baku, filtra pompy, rury i wlewu wszystko wróciło do normy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group