To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Sport - [3.0 V6] Pajero Sport 2003r

adamekk74 - 13-10-2018, 13:39
Temat postu: [3.0 V6] Pajero Sport 2003r
Witam. Nabyłem ostatnio taki model. W Szwajcarii, bogata wersja. Po czym rozpoznam, czy skrzynia jest Super Select ?
seba86 - 13-10-2018, 15:33

Nie było sportów ze skrzynią super select produkowanych na europejski rynek, z tego co kojarzę to taka skrzynia występowała tylko na rynku japońskim
adamekk74 - 13-10-2018, 16:46

Trochę trudno mi to ogarnąć, bo informacje, na które trafiam są dla mnie niejednoznaczne. Tutaj na przykład znalazłem taki post... Dodam jeszcze, że przód załącza mi sie podczas jazdy bez jakichkolwiek zgrzytów, pod warunkiem przełączenia na neutral...

"cześć!
Chcę kupić Pajero sport 3.0 V6 2001 r. ale chciałbym mieć skrzynię ss a najładniejszy egzemplarz jaki znalazłem ma es w automacie (zależy mi żeby auto było zadbane i w bogatej wersji). podobno da się zmienić skrzynię rozdzielczą i efekt będzie osiągnięty - czy to prawda a jeśli tak to ile jest z tym roboty?"

https://forum.mitsumaniaki.pl/index.php

seba86 - 13-10-2018, 17:23

Cytat:
Dodam jeszcze, że przód załącza mi sie podczas jazdy bez jakichkolwiek zgrzytów, pod warunkiem przełączenia na neutral...

to prawda w ES można przełączać między 2H a 4H w trakcje jazdy do 100km/h, ale nie wolno jeździć z napędem 4x4 na utwardzonych nawierzchniach a w SS można
Cytat:
podobno da się zmienić skrzynię rozdzielczą i efekt będzie osiągnięty

trzeba by sprowadzić z Anglii wersje japońską bo tam takie jeżdżą z SS i przełożyć napęd

adamekk74 - 13-10-2018, 17:42

Trochę trudno mi to ogarnąć, bo informacje, na które trafiam są dla mnie niejednoznaczne. Tutaj na przykład znalazłem taki post... Dodam jeszcze, że przód załącza mi sie podczas jazdy bez jakichkolwiek zgrzytów, pod warunkiem przełączenia na neutral...

"cześć!
Chcę kupić Pajero sport 3.0 V6 2001 r. ale chciałbym mieć skrzynię ss a najładniejszy egzemplarz jaki znalazłem ma es w automacie (zależy mi żeby auto było zadbane i w bogatej wersji). podobno da się zmienić skrzynię rozdzielczą i efekt będzie osiągnięty - czy to prawda a jeśli tak to ile jest z tym roboty?"

https://forum.mitsumaniaki.pl/index.php

[ Dodano: 13-10-2018, 17:47 ]
Nie wiem jak to się wkleiło... Dzięki za odpowiedź, nie mam już wątpliwości. Bez fanaberii obejść się można ale jak są to cieszą

[ Dodano: 13-10-2018, 17:58 ]
Nie wiem jak to się wkleiło... Dzięki za odpowiedź, nie mam już wątpliwości. Bez fanaberii można się obejść ale jak są to potrafią cieszyć. Jazda po czarnym z zapiętym przodem przydałaby się w zmiennych warunkach, podobnie jak blokada dyfra, bo i w lekkim offie można wpaść w kłopoty

ZYZY91 - 14-10-2018, 22:02

Tak jak pisał seba86 w Anglii były wersje Shogun Sport i Challenger, chyba takie nazewnictwo dotyczyło wersji wyposażenia i Challenger były dostępne ze skrzynią SS, a Shogun Sport z ES, chociaż w niektórych ogłoszeniach widziałem też Challenger ze skrzynią ES, więc może skrzynia SS była opcją wyposażenia. Przerabiałem ten temat w moim poprzednim Sporcie I, zastanawiałem się nad zmianą ES na SS, ale jak trochę pojeździłem ze skrzynią ES to dałem sobie spokój. Bez problemu możesz przełączać w trakcie jazdy na 4H na śliskich odcinkach, a na suchej nawierzchni w zupełności wystarczy 2H. A jak spadnie śnieg to możesz cały czas jeździć na 4H, bez obawy o napędy.
adamekk74 - 16-10-2018, 04:25

Kosz przeróbki to 6-7 tys. Sporo...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group