To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Pinin - [1.8 MPI] Trwałość układu przeniesienia napędu

tony.zielony - 02-01-2019, 20:47
Temat postu: [1.8 MPI] Trwałość układu przeniesienia napędu
Witam,
Kupiłem Pinina 1.8 MPI i zastanawiam się nad trwałością jego napędu.

Czy możecie coś doradzić w sprawie przeniesienia napędu, w sensie pojawiania się usterek zużycia mechanizmów, typowych problemów.

Pozdrawiam
Tony

[ Dodano: 09-01-2019, 10:22 ]
Znaczy rozumiem problemów nie ma...?

Kuba0 - 09-01-2019, 16:10

System napędu na cztery koła zastosowany tej wersji Pinina jest bezproblematyczny. Żadnej elektroniki a nawet elektryki. Więc myślę, że awarie mogą się pojawić jedynie spowodowane dużym przebiegiem. Lub ewentualnie przegrzanie tzw "wiskozy". Ale nie słyszałem aby komuś to się przytrafiło.
tony.zielony - 09-01-2019, 20:37

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
romek atomek2 - 10-01-2019, 21:42

tony.zielony napisał/a:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


co się cieszysz ? Ty masz jakąkolwiek dźwignię do zmiany tego napędu ?
jak w GDI ssl -

2h - napędy tylko na tył
4H - na wszystkie buty
kolejny - blokada między osiowa
kolejny - redukor ..

masz coś ?

czy to na zasadzie - kij od szczotki kupiłem - co się tu może zepsuć ;)
bo w GDI chociażby czujniki - kable w miarę na wierzchu - to się porwać może..

Kuba0 - 11-01-2019, 09:09

Ogólnie to sprzęgło wiskotyczne bardziej pada w takich samochodach jak np. Subaru. Tam to oddzielna puszka. W miśkach zintegrowane jest w skrzyni biegów - więc ma lepsze chłodzenie znajdującym się tam olejem. I sama obudowa skrzyni biegów też jest niezłym radiatorem.
A co do napędu w MPI - to nie jest samochód na ciężki teren. To bardziej osobówka która trochę więcej może w lekkim terenie. Brak blokady deferencjału mostów dał mi się kilka razy we znaki...

Ta wersja lubi piasek, błota nie....


tony.zielony - 11-01-2019, 11:50

Się cieszę bo sprzedałem auto do ciężkiego terenu stwierdzając że nie mam takiej potrzeby na karmienie tych koni ropą. W gruncie rzeczy poruszam się w większości 70% asfalt 30% polno/leśne drogi. W gazie płacę połowę mniej niż poprzednio na 100 km. Nie mam zamiaru topić tego auta w błocie aczkolwiek muszę poznać jego ograniczenia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group