Pajero III - [3.2 DID] Chip tuning - problemy
sirbartek - 21-01-2019, 13:17 Temat postu: [3.2 DID] Chip tuning - problemy Witajcie,
jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero 3 3,2 DID z 2003 roku. Ostatnio postanowiłem zrobić chip tuning, znalazłem firmę (renomowaną) z okolic i odstawiłem autko. Panowie walczyli 3 dni po czym oddali samochód stwierdzając że nie mogą zrobić chip tuningu... Dodatkowo stwierdzili że samochód obecnie ma tylko 144km ze swoich fabrycznych 165km oco chodzi, gdzie jest usterka?
zbyszekm2 - 21-01-2019, 13:54 Temat postu: Re: Chip tuning - problemy
sirbartek napisał/a: | Witajcie,
jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero 3 3,2 DID z 2003 roku. Ostatnio postanowiłem zrobić chip tuning, znalazłem firmę (renomowaną) z okolic i odstawiłem autko. Panowie walczyli 3 dni po czym oddali samochód stwierdzając że nie mogą zrobić chip tuningu... Dodatkowo stwierdzili że samochód obecnie ma tylko 144km ze swoich fabrycznych 165km oco chodzi, gdzie jest usterka? |
oni mierzyli moc na kołach, a on 165 ma jak jest nowy, i mierzone na kole zamachowym
sirbartek - 21-01-2019, 14:49 Temat postu: Re: Chip tuning - problemy
zbyszekm2 napisał/a: | sirbartek napisał/a: | Witajcie,
jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero 3 3,2 DID z 2003 roku. Ostatnio postanowiłem zrobić chip tuning, znalazłem firmę (renomowaną) z okolic i odstawiłem autko. Panowie walczyli 3 dni po czym oddali samochód stwierdzając że nie mogą zrobić chip tuningu... Dodatkowo stwierdzili że samochód obecnie ma tylko 144km ze swoich fabrycznych 165km oco chodzi, gdzie jest usterka? |
oni mierzyli moc na kołach, a on 165 ma jak jest nowy, i mierzone na kole zamachowym |
Czyli rozumiem że wszystko jest ok?
zbyszekm2 - 21-01-2019, 15:49 Temat postu: Re: Chip tuning - problemy
sirbartek napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | sirbartek napisał/a: | Witajcie,
jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero 3 3,2 DID z 2003 roku. Ostatnio postanowiłem zrobić chip tuning, znalazłem firmę (renomowaną) z okolic i odstawiłem autko. Panowie walczyli 3 dni po czym oddali samochód stwierdzając że nie mogą zrobić chip tuningu... Dodatkowo stwierdzili że samochód obecnie ma tylko 144km ze swoich fabrycznych 165km oco chodzi, gdzie jest usterka? |
oni mierzyli moc na kołach, a on 165 ma jak jest nowy, i mierzone na kole zamachowym |
Czyli rozumiem że wszystko jest ok? |
Zawsze możesz sprawdzić wtryski i turbo, chociaż turbo rzadko pada w tych modelach.
sirbartek - 23-01-2019, 13:44 Temat postu: Re: Chip tuning - problemy
zbyszekm2 napisał/a: | sirbartek napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | sirbartek napisał/a: | Witajcie,
jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero 3 3,2 DID z 2003 roku. Ostatnio postanowiłem zrobić chip tuning, znalazłem firmę (renomowaną) z okolic i odstawiłem autko. Panowie walczyli 3 dni po czym oddali samochód stwierdzając że nie mogą zrobić chip tuningu... Dodatkowo stwierdzili że samochód obecnie ma tylko 144km ze swoich fabrycznych 165km oco chodzi, gdzie jest usterka? |
oni mierzyli moc na kołach, a on 165 ma jak jest nowy, i mierzone na kole zamachowym |
Czyli rozumiem że wszystko jest ok? |
Zawsze możesz sprawdzić wtryski i turbo, chociaż turbo rzadko pada w tych modelach. |
OK, dzięki
bluecd - 25-01-2019, 13:29 Temat postu: Re: Chip tuning - problemy
sirbartek napisał/a: | Witajcie,
jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero 3 3,2 DID z 2003 roku. Ostatnio postanowiłem zrobić chip tuning, znalazłem firmę (renomowaną) z okolic i odstawiłem autko. Panowie walczyli 3 dni po czym oddali samochód stwierdzając że nie mogą zrobić chip tuningu... Dodatkowo stwierdzili że samochód obecnie ma tylko 144km ze swoich fabrycznych 165km oco chodzi, gdzie jest usterka? |
Bo to jakies pacany byly.
Znajdz dobra hamownie to Ci zrobia mape, tylko nie zyluj za bardzo zeby nie dymil, nie ma sensu.
P3 nie ma turbiny ze zmienna geometria, cos k. 200KM mozna rozsadnie uzyskac na modyfikacji-
mapy wtrysku paliwa. Oczywiscie Zbyszek ma na swoim pewnie ponad 200KM...;))
-b. polecam, zajefajnie sie przyspiesza.
zbyszekm2 - 28-01-2019, 10:17 Temat postu: Re: Chip tuning - problemy
bluecd napisał/a: | sirbartek napisał/a: | Witajcie,
jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero 3 3,2 DID z 2003 roku. Ostatnio postanowiłem zrobić chip tuning, znalazłem firmę (renomowaną) z okolic i odstawiłem autko. Panowie walczyli 3 dni po czym oddali samochód stwierdzając że nie mogą zrobić chip tuningu... Dodatkowo stwierdzili że samochód obecnie ma tylko 144km ze swoich fabrycznych 165km oco chodzi, gdzie jest usterka? |
Bo to jakies pacany byly.
Znajdz dobra hamownie to Ci zrobia mape, tylko nie zyluj za bardzo zeby nie dymil, nie ma sensu.
P3 nie ma turbiny ze zmienna geometria, cos k. 200KM mozna rozsadnie uzyskac na modyfikacji-
mapy wtrysku paliwa. Oczywiscie Zbyszek ma na swoim pewnie ponad 200KM...;))
-b. polecam, zajefajnie sie przyspiesza. |
ja mam 250KM zrobiłem to 2 2009 roku zrobiłem na tym ok 160 tys km i dale jest fajnie
seven9 - 20-02-2019, 19:51
zbyszekm2 napisał/a: | ja mam 250KM zrobiłem to 2 2009 roku zrobiłem na tym ok 160 tys km i dale jest fajnie |
Myślałem, że da się co najwyżej wykręcić 190KM (ale zupełnie się na tym nie znam, więc pytam dalej:) ). Czy miałeś modyfikacje mechaniczne czy tylko software'owe?
zbyszekm2 - 21-02-2019, 11:35
seven9 napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | ja mam 250KM zrobiłem to 2 2009 roku zrobiłem na tym ok 160 tys km i dale jest fajnie |
Myślałem, że da się co najwyżej wykręcić 190KM (ale zupełnie się na tym nie znam, więc pytam dalej:) ). Czy miałeś modyfikacje mechaniczne czy tylko software'owe? |
tylko software'owe
seven9 - 21-02-2019, 12:15
Masz automat czy manual? Sprawdzałeś może kiedyś ile masz do tzw. "setki" ?
zbyszekm2 - 22-02-2019, 07:47
seven9 napisał/a: | Masz automat czy manual? Sprawdzałeś może kiedyś ile masz do tzw. "setki" ? |
automat, do setki mam ok 50 lat.
sirbartek - 30-06-2019, 13:23
a może znacie warsztat w okolicach Wrocławia który to ogarnie?
mikello - 02-08-2019, 23:09
Tak tylko Zyszek pewnie ma PIV z 200KM w standardzie więc 250 mogł sobie zrobić, a ze 144 na 250 to raczej słąbo
zbyszekm2 - 04-08-2019, 17:27
mikello napisał/a: | Tak tylko Zyszek pewnie ma PIV z 200KM w standardzie więc 250 mogł sobie zrobić, a ze 144 na 250 to raczej słąbo |
z 170 do 250
|
|
|