To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] POMOC DOŚWIADCZONYCH

pawelj86 - 13-02-2019, 14:40
Temat postu: [II 2.0 DID] POMOC DOŚWIADCZONYCH
Witam kolegów i koleżanki, w niedługim czasie zamierzam zostać szczęśliwym posiadaczem Outlandera II wybór padł na silnik 2.0. Potrzebuje od was wskazówek na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie , czego unikać . Z góry dziękuję za pomoc .
Na uwadze mam kilka opcja jak możecie żucić okiem będę bardzo wdzięczny
1) https://www.otomoto.pl/of....html?;promoted -jak w opisie sprzedający chętnie udziela info o naprawaach jakie były (wymiana głowicy i dwumasy), chetny na sprawdzenie w servisie mitsubishi

2) https://www.otomoto.pl/of...-ID6BHr5f.html? -sprzedawca ma auto z rrozliczenia za nowsze prowadzi komis twierdzi że wszystko w aucie jest super niezna historii serwisowej

3) https://www.otomoto.pl/of...-ID6BH1d0.html?

4) https://www.otomoto.pl/of...-ID6BCKO4.html?

5) https://www.otomoto.pl/of...-ID6BDPEf.html? sprzedawca jest pierwszym właścicielem auto ciągle serwisowane ostatni serwis w 2018 roku


BARDZO PROSZĘ O OPINIE

raptor - 13-02-2019, 18:16

Jak szukałem swojego 2.2 w czerwcu 2018 to wszystkie polifty w granicach 31-33k zł były ledwo jeżdżącymi trupami, stanęło na przedlifcie z widocznymi wadami, zszedłem z 29 na 25.5k zł, na chwilę obecną wyszedł mnie 32k zł ze wszystkim, od pakietu startowego, po stację multi na androidzie i usunięcie dpf'a i egr. Aaaaaale wsiadam choćby teraz i bez stresu robię trasę 1100km. Tak ze przy takiej furze lepiej lekko zejść z wymagania co do rocznika i za przyoszczędzoną kasę przygotować auto na tip top po zakupie, bu tutaj w każdym przypadku może się skończyć na 38-40k zł przy cenie startowej 33k zł, za dużo rzeczy do zjebania się włącznie ze skrzynią :wink:
lexus - 13-02-2019, 18:30

Ciężko coś radzić ,ja powoli szukam mitsu z w najnowszej opcji ale na razie nie ma co wybierać ,może będzie to tucson ,zobaczymy chciałbym auto w miare nowe nie starsze niż 3 lata ,2,5 tak jak kiedyś kupowałem outka niestety outek III nie ma wyglądu suva ,trzeba szukać dobrego przebiegu ,kolega ma outka dwa po fl,z 12 .2010r i ma 120 tyś 2,0 tdi i tak jak u mnie(150tyś)i zero awarii
kajos - 13-02-2019, 18:51

moim zdaniem lepiej 2.0DID
kazdy kowal to naprawi
czesci tanie kupowane jako do VW dotyczace silnika (nie w mitsubishi)

a ten reblok nie jest taki zly jak to opisuja bo sie nie znaja
pompa oleju z wakami wyrownowawczymi brak-zastosowano niezawodny naped lancuchem od 1,9
glowica nie peka
turbina nawet jak by byla juz slaba to kosztuje niewiele

pawelj86 - 13-02-2019, 20:55

A co myślicie o tych opiniach : pękające głowice, rozwalające się dwumasy, wtryski, turbiny ???
kajos - 13-02-2019, 21:13

o glowicy pisalem

dwumasa-normalna czesc ktora sie w kazdym aucie zuzywa-raz predzej raz pozniej zalezy od uzytkownika koszt nowej markowej dwumasy okolo 1700zl wiec nie duzo
wtryski jak w kazdym ale regeneracja malo kosztuje bo sa Boscha (ostatnio widzialem ogloszenie po 200zl szt.)
turbina- jak sie w pore da do regeneracji to okolo 800 wyjdzie

pawelj86 - 13-02-2019, 21:19

A myślicie o moich typach w pierwszym poście
lexus - 14-02-2019, 15:44

u mnie 150 minelo i zero tych problemów ,na razie auto bezawaryjne -ewen.drobnostki wynikające z przebiegu ;aku,egr,kon.drążka.sprężyna zawiesz.,rada taka że musisz brać jak najniższy przebieg,chyba że wszystko wymienione,czarnego i białego bym nie brał ze wzglądu na słaby lakier,celował bym w pierwszego ,ale tylko wzrokowo,trzeba jechać z mechanikiem co zna mitsu ,silnik 2,0 od VW moim zdaniem najlepszy
m4rud3r - 14-02-2019, 17:57

Takie oglądanie i opiniowanie na podstawie zdjęć to jak wróżenie z fusów.

Ja swoich miśków szukałem od pierwszych właścicieli, kupionych w kraju, udokumentowana historia. Poprzedni miał 298 tyś jak sprzedawałem (2.0 Diesel , BSY) , obecnie od 9 miesięcy mam 2.4 benzynę polift , i z tego drugiego jestem znacznie bardziej zadowolony, ale każdy lubi co innego. Wycieczka z zaufanym mechanikiem i tak i tak Cię nie ominie, a to co piszą na aukcjach to jedno a rzeczywistość to czasami oddzielna historia ;-)

lukanio - 14-02-2019, 21:49

z tych typów co napisałeś to ja bym brał ostatni. jak się przejedziesz 170konnym zobaczysz dlaczego. pierwszy ma kierę chyba obszywaną - nie widziałem takich a przetrzepałem przez 3 miesiące poszukiwań swojego trochę sztuk.
komis - ja nie polecam chyba że ma ktoś z rodziny
sprowadzany - wiadomo że perełki za te pieniądze nie uświadczysz
Ja szukałem krajówki od pierwszego własciciela - przebiegi sprawdzisz sobie na stronie - kupiłem okazało się od 3go bo pan akurat kupił nowe volvo xc90 na firmę
Do roboty tylko turbina koszt max przy regeneracji 1100 ale prawdopodobnie wyczyści się chyba że dpf bo nie wiem czy mam.
Rozrząd 2000 w aso w serwisie dobrym 500 plus części 500
Dwumas 1700 plus robota ze 300-400
Pompowtryski będziesz lał dobry olej z normą vw do pompowtryskiwaczy i dobre paliwo to 300tysia zrobisz u mnie po zakupie wymieniłem olej na castrola plus płyny i filtry - 500zloty

Powiem tak, już wiem że dobre auto musi kosztować więc albo bierzesz po taniości i doliczasz ze 3tysia albo bierzesz troszkę droższy pułap i wydając tylko 300 na stacji potwierdzasz stan.

A i jakbyś czasem szukał w ASO to taki fajny jest w stolicy ale polecam bo był za 40k nie chcieli mi na usteki zejść na 37 a teraz wywoławcza jest 36. 3 elementy lakierowane choć piszą że oryginalny lakier no i stał z1,5roku u poprzeniego właściciela nieodpalany.

Reasumując celuj albo chipowanego diesla najlepiej salonowo tzw rallyart albo benzyny 2,4 lub wyżej. powodzenia

kajos - 14-02-2019, 22:25

chip 2.0DID kosztuje 700zl
sam robilem to 2 lata temu

potentator - 15-02-2019, 15:21

lukanio, lałeś castrola? Wszyscy odradzają...
kajos - 16-02-2019, 17:20

ja leje VALVOLINE ALL-CLIMATE 5W40 DIESEL
bardzo dobry i dosc tani olej :D

Janusz laskowsk - 01-03-2019, 09:32

Kolego ,mam drugie Mitsubishi z 2010 ,2.0 się wgrana mapa od 2.2 się 77kucy i ogień , małe spalanie ostatnio ,znajomy kupił BMW X3 , już szykuje się do sprzedaży , przy zakupie lata na podwozie wodę jest , że Mitsubishi ma problem z rdzą podwozia jak Est konserwa to właściciel dbał ,pierwszym Mitsubishi miałem 285000 przebiegu i sprzedałem klientowi z czystym sumieniem
Bzyk_R1 - 01-03-2019, 09:40

Janusz laskowsk napisał/a:
Kolego ,mam drugie Mitsubishi z 2010 ,2.0 się wgrana mapa od 2.2 się 77kucy i ogień , małe spalanie ostatnio ,znajomy kupił BMW X3 , już szykuje się do sprzedaży , przy zakupie lata na podwozie wodę jest , że Mitsubishi ma problem z rdzą podwozia jak Est konserwa to właściciel dbał ,pierwszym Mitsubishi miałem 285000 przebiegu i sprzedałem klientowi z czystym sumieniem


Polska język, trudna język.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group