To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] Jaka Jest Żywotność Silnika 2.0 D-ID?

DamnWamn - 13-03-2019, 16:33
Temat postu: [II 2.0 DID] Jaka Jest Żywotność Silnika 2.0 D-ID?
Szanowni forumowicze,

Czy znane są jakieś legendy co do żywotności silnika 2.0 D-ID?

Ile tysięcy km wytrzymują te silniki bez remontu - chodzi mi tutaj o sam silnik, pomijam osprzęt (tj. EGR, pompowtryski itp.) silnika.

Wiem tylko, że ten silnik bazuje na niezbyt dobrej konstrukcji VW.

m4rud3r - 13-03-2019, 17:34

Mój jak sprzedawałem miał 295 tys km, i dalej jeździ ;-) A sprzedałem go prawie rok temu już.
kajos - 13-03-2019, 19:31

temat walkowany parokrotnie

tylko wtajemniczeni wiedza ze to jedna z najlepszych serii silnika 2.0 VW :P

Bosy - 17-03-2019, 10:25

480 tysięcy. Turbo robione niedawno 20 tyś temu i przy okazji pompowtryski, tutaj wymiana uszczelnień i regulacja 😁
DamnWamn - 19-03-2019, 16:45

Bosy napisał/a:
480 tysięcy. Turbo robione niedawno 20 tyś temu i przy okazji pompowtryski, tutaj wymiana uszczelnień i regulacja 😁


Kojarzysz może historię tego auta - chodzi mi głównie o to, czy wiesz, czy był robiony jakiś remont generalny silnika. ; )

Ogólnie 500 tysięcy nie powinno być żadnym wyczynem dla diesla, jednak troszkę straszy mnie to, że do Outlandera wsadzili silnik z niezbyt ciekawą historią z VW. Choć podobnież jest to i tak lekko zmieniona konstrukcja przez Mitsubishi (brak podwójnych wałków?).

Bosy - 20-03-2019, 22:05

Samochód mam od nowości. Jedyną poważną naprawą silnika był remont głowicy ale spowodowany błędem "mechanika" który nieprawidłowo dokonał wymiany rozrządu. Źle zakręcona szpilka od napinacza poluzowała się i rozrząd przeskoczył mieląc zawory (jakieś 40 tyś temu). Przy okazji przyjrzałem się tulejom cylindrow, nie było widać żadnego zużycia typu progi. Generalnie polecam ten silnik, może już trochę trąci myszką ale jest nie do zajeżdzenia i tani w eksploatacji.
emil_d - 21-03-2019, 08:24

Bosy napisał/a:
Samochód mam od nowości. Jedyną poważną naprawą silnika był remont głowicy ale spowodowany błędem "mechanika" który nieprawidłowo dokonał wymiany rozrządu. Źle zakręcona szpilka od napinacza poluzowała się i rozrząd przeskoczył mieląc zawory (jakieś 40 tyś temu). Przy okazji przyjrzałem się tulejom cylindrow, nie było widać żadnego zużycia typu progi. Generalnie polecam ten silnik, może już trochę trąci myszką ale jest nie do zajeżdzenia i tani w eksploatacji.


Ja też mam z salonu. Do tej pory wymienione: przepustnica, rura od turbo bo zaczęła spadać (ta gumowa :) ), wyczyszczony EGR, oringi na pompowtryskach, uszczelka vaccum. Samochód ma przejechane 186k i pracuje równo.

nightfly - 27-03-2019, 11:36

Mój ma prawie 275 tyś. km, krajowy, serwisowany od początku, około 10 tyś km temu były regenerowane pompowtryski, wymieniona rura intercoolera, a ostatnio wymieniony kompletny dwumas, wyczyszczony EGR i przepustnica i takie tam drobne pierdółki, które nie wymagają dużego wkładu finansowego :)
I jak do tej pory chodzi super, wiadomo trzeba regularnie wymieniać olej i filtry itp...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group