To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DiD] Zimny smiga, po nabraniu temperatury juz mniej

Piatek13 - 06-05-2019, 11:16
Temat postu: [3.2 DiD] Zimny smiga, po nabraniu temperatury juz mniej
To moj pierwszy post tutaj, wiec czesc wszystkim :wave: Kupilem niedawno Shoguna 3.2 Elegance 2004 i sie pojawil pewien problem. Mianowicie jak jest zimny to wszytsko pieknie dziala i smiga, ale jak juz sie zagrzeje, to potrafi zgasnac przy ruszaniu ze skrzyzowania albo przy wrzucaniu D albo R. Znalazlem taki temat w necie:
http://www.pajeroclub.co....php?f=24&t=3035
ale wlasnie sprawdzilem i wyglada na to, ze moja fura ma przepustnice elektroniczna x.x
Jakies sugestie co to moze byc/co sprawdzic? Czy to juz ta legendarna pompa paliwa? Zadnych innych niepokojacych objawow nie zauwazylem oprocz tego gasniecia po osiagnieciu temperatury silnika. Nie dymi, wkreca sie na obroty i jezdzi. Czytalem cos jeszcze o nierownych obrotach jalowych i dlugim odpalaniu. Nie mam pojecia czy to jest normalne, pierwszy raz mam automat ;) , ale niby troche skacza po zmianie z P na D i R. Zeby bylo jasniej zrobilem filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=y7XQ43CaQBY

Z gory dzieki za wszelkie sugestie i porady :)

:notworthy:

zbyszekm2 - 07-05-2019, 07:54
Temat postu: Re: [3.2 DiD] Zimny smiga, po nabraniu temperatury juz mniej
Piatek13 napisał/a:
To moj pierwszy post tutaj, wiec czesc wszystkim :wave: Kupilem niedawno Shoguna 3.2 Elegance 2004 i sie pojawil pewien problem. Mianowicie jak jest zimny to wszytsko pieknie dziala i smiga, ale jak juz sie zagrzeje, to potrafi zgasnac przy ruszaniu ze skrzyzowania albo przy wrzucaniu D albo R. Znalazlem taki temat w necie:
http://www.pajeroclub.co....php?f=24&t=3035
ale wlasnie sprawdzilem i wyglada na to, ze moja fura ma przepustnice elektroniczna x.x
Jakies sugestie co to moze byc/co sprawdzic? Czy to juz ta legendarna pompa paliwa? Zadnych innych niepokojacych objawow nie zauwazylem oprocz tego gasniecia po osiagnieciu temperatury silnika. Nie dymi, wkreca sie na obroty i jezdzi. Czytalem cos jeszcze o nierownych obrotach jalowych i dlugim odpalaniu. Nie mam pojecia czy to jest normalne, pierwszy raz mam automat ;) , ale niby troche skacza po zmianie z P na D i R. Zeby bylo jasniej zrobilem filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=y7XQ43CaQBY

Z gory dzieki za wszelkie sugestie i porady :)

:notworthy:

Albo czujnik na pompie albo pompa do regeneracji.

Piatek13 - 07-05-2019, 09:07

Ten czujnik? https://e-pajero.pl/uklad-elektryczny-silnika/191-elektrozawor-pompy-wtryskowej-tps-pajero-3200-did.html

Da radę to samemu wymienić, czy trzeba komuś znającemu się na rzeczy oddać?

zbyszekm2 - 07-05-2019, 13:06

Piatek13 napisał/a:
Ten czujnik? https://e-pajero.pl/uklad-elektryczny-silnika/191-elektrozawor-pompy-wtryskowej-tps-pajero-3200-did.html

Da radę to samemu wymienić, czy trzeba komuś znającemu się na rzeczy oddać?

dasz radę sam

Piatek13 - 07-05-2019, 20:13

Zatem będę działał, tylko gdybyś mógł mi jeszcze podpowiedzieć o który czujnik chodzi, bo widzę kilka w ofercie:
https://e-pajero.pl/pompy-wtryskowe/3164-czujnik-obrotow-pompy-wtryskowej-pajero-me203180-j5t23282.html

https://e-pajero.pl/pompy-wtryskowe/2176-czujnik-obrotow-pompy-wtryskowej-pajero-me203180-j5t23282.html

https://www.ebay.co.uk/it...4.c100930.m5375

https://e-pajero.pl/uklad-elektryczny-silnika/191-elektrozawor-pompy-wtryskowej-tps-pajero-3200-did.html

Te pierwsze 3 to oryginał i zamienniki z tego co widzę, jest jakaś różnica warta swojej ceny, czy po prostu jeśli mam za dużo kasy to mogę sobie kupić oryginał, a i tak wszystko działa tak samo?

Dzieki



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group