To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - 4g18 co lepiej zamontować

Rtoru - 12-05-2019, 17:55
Temat postu: 4g18 co lepiej zamontować
Witam mam Lancera sport wagon 1.6 i mam pytanie co lepiej zamontować aby wzmocnić motor turbo czy kompresor. Nie chcę robić swapa na 2.0.
Tygr - 13-05-2019, 19:57

Rtoru, turbo da większy przyrost mocy, ale montaż przekroczy wartość samochodu.
Hornet - 14-05-2019, 20:03

Po wpisaniu w google "4G18 turbo" ukazuję się sporo treści - znaczy ktoś już to ćwiczył. Natomiast przy wyszukiwaniu ze słowem "kompresor" dostajemy info na temat klimy :P
Ciekawy jestem efektów takiej modyfikacji w naszych warunkach...

Rtoru - 14-05-2019, 20:10

Skłaniam się bardziej ku kompresorowi bo wyjdzie to po prostu taniej i łatwiejszy montaż
krzychu - 14-05-2019, 22:27

Nie chce być uznany za ignoranta bo może wiesz z czym to się je. Ale jak tak patrzę na wypowiedzi to raczej za dużo need for speeda…

SWAP na 2.0 jest realny, ale najlepiej sprzedaj to co masz i kup 2.0 lub 2.4 (swoją drogą szybki samochód w kategorii FWD i tamtych lat)

joujoujou - 14-05-2019, 23:51

Hornet napisał/a:
przy wyszukiwaniu ze słowem "kompresor" dostajemy info na temat klimy
http://www.zerotohundred....0/#post-2203900 :)
Rydwan - 15-05-2019, 00:19

To jest zwykłe auto, a nie EVO, ani nic zbliżone. 1,6 2,0 2,4 mają fajne osiągi, ale jeśli chcesz mieć samochód o sportowych osiągach to kup auto o sportowych osiągach. Po kilku latach i wielu modyfikacjach, nagle okaże się, że wydałeś więcej niż na dobre auto, które sportowe cechy ma w standardzie.
robertdg - 15-05-2019, 06:56
Temat postu: Re: 4g18 co lepiej zamontować
Rtoru napisał/a:
Witam mam Lancera sport wagon 1.6 i mam pytanie co lepiej zamontować aby wzmocnić motor turbo czy kompresor. Nie chcę robić swapa na 2.0.


W cenie SWAP-a na 2.0 bedziesz miał kompresor albo turbo, w zaleznosci od wymagań (mowa oczywiscie o uzywanych czesciach i wlasnej robociznie), aczkolwiek do 1.6 odpuscilbym ten pomysl i poszukał czegos mocniejszego

krzychu - 15-05-2019, 07:19
Temat postu: Re: 4g18 co lepiej zamontować
robertdg napisał/a:
W cenie SWAP-a na 2.0 bedziesz miał kompresor albo turbo


Nie wyobrażam sobie montażu kompresora lub turbo do tego silnika w cenie SWAP-a tak żeby dało się tym bezawaryjnie jeździć. Nie mówić o ryzyku związanym z samym uruchomieniem.

Wiem, że 4G63 nie jest tanie w używkach ale przynajmniej jak już włożysz to będzie bezawaryjnie jeździć...

robertdg - 16-05-2019, 06:31

krzychu napisał/a:
Nie wyobrażam sobie montażu kompresora lub turbo do tego silnika w cenie SWAP-a tak żeby dało się tym bezawaryjnie jeździć. Nie mówić o ryzyku związanym z samym uruchomieniem.
Trudno, ale nie bazujesz na żadnych doświadczeniach.
Zacznij od wyszukania silnika 4g63, sam silnik kompletny to koszt rzędu 4tys zł z dostawa, do silnika nalezy doliczyc jakiś serwis w postaci, rozrzadu, oleju, filtra, sprzegla.
Do silnika potrzebna jest wiazka, układ wydechowy, masa drobnych fantów i kupa roboty.
Jeżeli jednak nie czyta sie do końca to nie dostrzega się:
robertdg napisał/a:
aczkolwiek do 1.6 odpuscilbym ten pomysl i poszukał czegos mocniejszego

krzychu - 16-05-2019, 08:33

robertdg napisał/a:
Trudno, ale nie bazujesz na żadnych doświadczeniach.
Zacznij od wyszukania silnika 4g63, sam silnik kompletny to koszt rzędu 4tys zł z dostawa, do silnika nalezy doliczyc jakiś serwis w postaci, rozrzadu, oleju, filtra, sprzegla.
Do silnika potrzebna jest wiazka, układ wydechowy, masa drobnych fantów i kupa roboty.


Tu nie chodzi o doświadczenia tylko o fakt, że taki SWAP po pierwsze nie ma za bardzo tajemnic (najwyżej trzeba będzie przełożyć trochę więcej rzeczy niż się zakładało na początku z wersji 2.0), a po drugie to ma realną szansę na bezawaryjność taką jak wersja skomponowana fabrycznie... W przeciwieństwie do dokładania turbo/kompresora.

Więc jak ktoś myśli że założy turbo/kompresor i będzie dalej jeździł (bezawaryjnie) jak normalnym samochodem to moim zdaniem buja w obłokach.

robertdg napisał/a:
Jeżeli jednak nie czyta sie do końca to nie dostrzega się


Imputujesz całkowicie bezsensu.

robertdg - 16-05-2019, 19:21

krzychu napisał/a:
Tu nie chodzi o doświadczenia tylko o fakt, że taki SWAP po pierwsze nie ma za bardzo tajemnic (najwyżej trzeba będzie przełożyć trochę więcej rzeczy niż się zakładało na początku z wersji 2.0), a po drugie to ma realną szansę na bezawaryjność taką jak wersja skomponowana fabrycznie... W przeciwieństwie do dokładania turbo/kompresora.
Swap tak samo jak dokładanie kompresora czy turbo wiaze sie z ingerancja ludzka i to jest głowny czynnik pożniejszych komplikacji, nie widze zaleznosci miedzy jednym a drugim, bo mianownikiem tego jak to bedzie wykonane jest czlowiek.
krzychu napisał/a:
Imputujesz całkowicie bezsensu.
Nie, to tylko stwierdzenie, dokładnie do ogólu modyfikacji.
Tygr - 21-05-2019, 21:52

Rtoru napisał/a:
Skłaniam się bardziej ku kompresorowi bo wyjdzie to po prostu taniej i łatwiejszy montaż
nadal finansowo to jest nieopłacalne, chyba że chcesz a portfel masz odpowiednio gruby.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group