[02-06]Lancer CS0 - 4g18 co lepiej zamontować
Rtoru - 12-05-2019, 17:55 Temat postu: 4g18 co lepiej zamontować Witam mam Lancera sport wagon 1.6 i mam pytanie co lepiej zamontować aby wzmocnić motor turbo czy kompresor. Nie chcę robić swapa na 2.0.
Tygr - 13-05-2019, 19:57
Rtoru, turbo da większy przyrost mocy, ale montaż przekroczy wartość samochodu.
Hornet - 14-05-2019, 20:03
Po wpisaniu w google "4G18 turbo" ukazuję się sporo treści - znaczy ktoś już to ćwiczył. Natomiast przy wyszukiwaniu ze słowem "kompresor" dostajemy info na temat klimy
Ciekawy jestem efektów takiej modyfikacji w naszych warunkach...
Rtoru - 14-05-2019, 20:10
Skłaniam się bardziej ku kompresorowi bo wyjdzie to po prostu taniej i łatwiejszy montaż
krzychu - 14-05-2019, 22:27
Nie chce być uznany za ignoranta bo może wiesz z czym to się je. Ale jak tak patrzę na wypowiedzi to raczej za dużo need for speeda…
SWAP na 2.0 jest realny, ale najlepiej sprzedaj to co masz i kup 2.0 lub 2.4 (swoją drogą szybki samochód w kategorii FWD i tamtych lat)
joujoujou - 14-05-2019, 23:51
Hornet napisał/a: | przy wyszukiwaniu ze słowem "kompresor" dostajemy info na temat klimy | http://www.zerotohundred....0/#post-2203900
Rydwan - 15-05-2019, 00:19
To jest zwykłe auto, a nie EVO, ani nic zbliżone. 1,6 2,0 2,4 mają fajne osiągi, ale jeśli chcesz mieć samochód o sportowych osiągach to kup auto o sportowych osiągach. Po kilku latach i wielu modyfikacjach, nagle okaże się, że wydałeś więcej niż na dobre auto, które sportowe cechy ma w standardzie.
robertdg - 15-05-2019, 06:56 Temat postu: Re: 4g18 co lepiej zamontować
Rtoru napisał/a: | Witam mam Lancera sport wagon 1.6 i mam pytanie co lepiej zamontować aby wzmocnić motor turbo czy kompresor. Nie chcę robić swapa na 2.0. |
W cenie SWAP-a na 2.0 bedziesz miał kompresor albo turbo, w zaleznosci od wymagań (mowa oczywiscie o uzywanych czesciach i wlasnej robociznie), aczkolwiek do 1.6 odpuscilbym ten pomysl i poszukał czegos mocniejszego
krzychu - 15-05-2019, 07:19 Temat postu: Re: 4g18 co lepiej zamontować
robertdg napisał/a: | W cenie SWAP-a na 2.0 bedziesz miał kompresor albo turbo |
Nie wyobrażam sobie montażu kompresora lub turbo do tego silnika w cenie SWAP-a tak żeby dało się tym bezawaryjnie jeździć. Nie mówić o ryzyku związanym z samym uruchomieniem.
Wiem, że 4G63 nie jest tanie w używkach ale przynajmniej jak już włożysz to będzie bezawaryjnie jeździć...
robertdg - 16-05-2019, 06:31
krzychu napisał/a: | Nie wyobrażam sobie montażu kompresora lub turbo do tego silnika w cenie SWAP-a tak żeby dało się tym bezawaryjnie jeździć. Nie mówić o ryzyku związanym z samym uruchomieniem.
| Trudno, ale nie bazujesz na żadnych doświadczeniach.
Zacznij od wyszukania silnika 4g63, sam silnik kompletny to koszt rzędu 4tys zł z dostawa, do silnika nalezy doliczyc jakiś serwis w postaci, rozrzadu, oleju, filtra, sprzegla.
Do silnika potrzebna jest wiazka, układ wydechowy, masa drobnych fantów i kupa roboty.
Jeżeli jednak nie czyta sie do końca to nie dostrzega się:
robertdg napisał/a: | aczkolwiek do 1.6 odpuscilbym ten pomysl i poszukał czegos mocniejszego |
krzychu - 16-05-2019, 08:33
robertdg napisał/a: | Trudno, ale nie bazujesz na żadnych doświadczeniach.
Zacznij od wyszukania silnika 4g63, sam silnik kompletny to koszt rzędu 4tys zł z dostawa, do silnika nalezy doliczyc jakiś serwis w postaci, rozrzadu, oleju, filtra, sprzegla.
Do silnika potrzebna jest wiazka, układ wydechowy, masa drobnych fantów i kupa roboty. |
Tu nie chodzi o doświadczenia tylko o fakt, że taki SWAP po pierwsze nie ma za bardzo tajemnic (najwyżej trzeba będzie przełożyć trochę więcej rzeczy niż się zakładało na początku z wersji 2.0), a po drugie to ma realną szansę na bezawaryjność taką jak wersja skomponowana fabrycznie... W przeciwieństwie do dokładania turbo/kompresora.
Więc jak ktoś myśli że założy turbo/kompresor i będzie dalej jeździł (bezawaryjnie) jak normalnym samochodem to moim zdaniem buja w obłokach.
robertdg napisał/a: | Jeżeli jednak nie czyta sie do końca to nie dostrzega się |
Imputujesz całkowicie bezsensu.
robertdg - 16-05-2019, 19:21
krzychu napisał/a: | Tu nie chodzi o doświadczenia tylko o fakt, że taki SWAP po pierwsze nie ma za bardzo tajemnic (najwyżej trzeba będzie przełożyć trochę więcej rzeczy niż się zakładało na początku z wersji 2.0), a po drugie to ma realną szansę na bezawaryjność taką jak wersja skomponowana fabrycznie... W przeciwieństwie do dokładania turbo/kompresora. | Swap tak samo jak dokładanie kompresora czy turbo wiaze sie z ingerancja ludzka i to jest głowny czynnik pożniejszych komplikacji, nie widze zaleznosci miedzy jednym a drugim, bo mianownikiem tego jak to bedzie wykonane jest czlowiek.
krzychu napisał/a: | Imputujesz całkowicie bezsensu. | Nie, to tylko stwierdzenie, dokładnie do ogólu modyfikacji.
Tygr - 21-05-2019, 21:52
Rtoru napisał/a: | Skłaniam się bardziej ku kompresorowi bo wyjdzie to po prostu taniej i łatwiejszy montaż | nadal finansowo to jest nieopłacalne, chyba że chcesz a portfel masz odpowiednio gruby.
|
|
|