Chcę kupić Lancera! - Czy one są warte kupna?
xGogi - 12-07-2019, 12:47 Temat postu: Czy one są warte kupna? Siema. Planuję zmienić swojego Colta CJ0 na coś większego, mocniejszego i w dobrym wyposażeniu (colta mam bieda edition). Padło na Lancera Sportback Instyle 1.8 benzyna fajnie jak z gazem ale czytałem o delikatnych głowicach. Mam do wydania 30tys zł. Przeglądam otomoto i te 3 mi wpadły w oko:
https://www.otomoto.pl/of...html#01c72fc9f7
Manual, Instyle navi, bez gazu więc do założenia na własną rękę co mi pasuje.
https://www.otomoto.pl/of...t-ID6BZopA.html
Tutaj tak samo tyle, że automat. Są z automatami jakieś problemy? Różnice w osiągach? Autodna mówi że to inform a nie instyle
https://www.otomoto.pl/of...r-ID6C2jm1.html
Tu też automat ale z gazem i trochę się tego obawiam bo jeżeli już długo jeździł ze źle ustawionym gazem to głowica dostała i będę miał problemy.
Co o nich sądzicie? Może ktoś z was widział je na żywo. Przed kupnem prawdopodobnie zapłacę za jakieś autotesto i przegląd w ASO ale może wy coś wypatrzycie i skupię się na jednej ofercie.
Mazin89 - 12-07-2019, 15:06
xGogi napisał/a: | Różnice w osiągach? |
Manual na pewno będzie dynamiczniejszy. W automatach trzeba zwrócić uwagę czy był wymieniany olej w skrzyni, jest to ważne, a oba mają najechane tyle, że powinien być wymieniany kilka razy.
xGogi napisał/a: | https://www.otomoto.pl/of...r-ID6C2jm1.html
Tu też automat ale z gazem i trochę się tego obawiam bo jeżeli już długo jeździł ze źle ustawionym gazem to głowica dostała i będę miał problemy. |
Ja bym wolał kupić auto bez instalacji i samemu gazować. Większa pewność.
Tak na szybko to widzę, że wszystkie trzy mają nieoryginalną ramkę z przodu, tą chromowaną.
Ten czarny ma wydech z Ralliarta. Nie wiem czy wchodził on w pakiet stylistyczny, nigdy nie spotkałem sie z tym aczkolwiek nie interesowałem sie nigdy wersją inna niż Ralliart i Evo.
HUGIO - 12-07-2019, 16:48
Co do pierwsze sprawdziłbym, czy wszystkie zawiasy drzwi są tak "świeżo" przesmarowane, czy tylko te u kierowcy. To zagięcie uszczelki też jest trochę dziwne przy tych drzwiach, jakby długo leżała ściągnięta i przygnieciona czymś. Ponadto patrząc po opisie to sprzedający nie wie nic o historii tego pojazdu. Chromowane plastiki lusterek są nieoryginalne
Czarny ma strasznie zobdzierane ranty felg :/
Ja w srebrnym nie widzę nic jakoś strasznie niepokojącego, ale też zdjęcia są słabe.
Widzę, że wszędzie celujesz w wersję z nawigacją. Osobiście radziłbym się nad tym zastanowić, ona strasznie podnosi ceną auta, a samemu możesz ją kupić i zamontować za około 1000PLN. Z perspektywy czasu to osobiście bym włożył jakiegoś 2DINa na androidzie (a raz jakoś podłączył oryginalną, żeby tylko ustawić sobie opcje komfortu).
No już ewentualnie MMCS w wersji 11+, bo chyba one obsługują mirrorlink/android auto.
Żeby nie było, to sam mam MMCS - używam go tylko do radia i informacji o podróży. Jako nawigację używam telefonu ze względu na aktualniejsze mapy i zdarzenia na drogach.
xGogi - 12-07-2019, 19:54
Co do pierwsze sprawdziłbym, czy wszystkie zawiasy drzwi są tak "świeżo" przesmarowane, czy tylko te u kierowcy. To zagięcie uszczelki też jest trochę dziwne przy tych drzwiach, jakby długo leżała ściągnięta i przygnieciona czymś. Ponadto patrząc po opisie to sprzedający nie wie nic o historii tego pojazdu. Chromowane plastiki lusterek są nieoryginalne
Czarny ma strasznie zobdzierane ranty felg :/
Ja w srebrnym nie widzę nic jakoś strasznie niepokojącego, ale też zdjęcia są słabe.
Widzę, że wszędzie celujesz w wersję z nawigacją. Osobiście radziłbym się nad tym zastanowić, ona strasznie podnosi ceną auta, a samemu możesz ją kupić i zamontować za około 1000PLN. Z perspektywy czasu to osobiście bym włożył jakiegoś 2DINa na androidzie (a raz jakoś podłączył oryginalną, żeby tylko ustawić sobie opcje komfortu).
No już ewentualnie MMCS w wersji 11+, bo chyba one obsługują mirrorlink/android auto.
Żeby nie było, to sam mam MMCS - używam go tylko do radia i informacji o podróży. Jako nawigację używam telefonu ze względu na aktualniejsze mapy i zdarzenia na drogach.[/quote]
Z tego co widziałem to chromowany przód był opcją w instyle. O chromach na lusterkach faktycznie nie ma wzmianki w katalogu.
Chcę z navi bo to najwyższa opcja, a ciężko wyłuskać Instyle bez navi filtrami na otomoto. Po czym rozpoznać instyle? Skóra, czujniki parkowania? Radia androidowe dadzą radę z głośnikami fosgate? Podobno są nisko ohmowe. Jak rozpoznać wersję 11+
W sumie zależy mi głównie na KOSie i nagłośnieniu
[ Dodano: 12-07-2019, 20:27 ]
quote="HUGIO"] [/quote]Patrząc na tabelkę z katalogu znalazłem jeszcze:
https://www.otomoto.pl/of...c-ID6C0C5C.html
AAAuto co już jest minusem
https://www.otomoto.pl/of...a-ID6C5vvx.html
Nie ma xenonów, a to chyba był standard w instyle po vinie znalazłem, że to nie instyle
Klark - 13-07-2019, 08:03
W tym pierwszym - czerwonym - czujniki parkowania są czarne, może się mylę, ale fabrycznie Mitsubishi je lakierowało w kolorze nadwozia. Ktoś mógłby to jeszcze potwierdzić.
Druga sprawa patrząc na ceny tych aut z Niemiec, nie ma możliwości ściągnięcia auta bezwypadkowego do Polski i na nim jeszcze zarobić w cenie 29 k.
Bizi78 - 13-07-2019, 10:04
Klark napisał/a: | czujniki parkowania są czarne, może się mylę, ale fabrycznie Mitsubishi je lakierowało w kolorze nadwozia. |
Pewnie za skromną dopłatą i może stąd oszczędność właściciela .
xGogi - 13-07-2019, 10:09
Klark napisał/a: | W tym pierwszym - czerwonym - czujniki parkowania są czarne, może się mylę, ale fabrycznie Mitsubishi je lakierowało w kolorze nadwozia. Ktoś mógłby to jeszcze potwierdzić.
Druga sprawa patrząc na ceny tych aut z Niemiec, nie ma możliwości ściągnięcia auta bezwypadkowego do Polski i na nim jeszcze zarobić w cenie 29 k. |
Trochę ostudziłeś mój entuzjazm. Z tego co widzę to wszystkie kolorowe lancery z tych roczników mają czarne czujniki. Dopiero te po lifcie sedany mają w kolorze
Klark - 13-07-2019, 13:09
XGogi ja też szukam dla siebie nowszego Lancera conajmniej od stycznia z małymi przerwami. W Zachodniopomorskim i w okolicy Poznania wystarczająco naoglądałem się "bezwypadkowych" perełek.
Rozglądam się w Niemczech, aż coś pojawi się w okolicach do 300 km od Szczecina w manualu z silnikiem 1.8 w wersji Intense bądź ostatcznie Instyle (odstraszają mnie skóry). W Berlinie są dwa ciekawe Instyle, jednakże w automacie i zdecydowanie powyżej 30k.
HUGIO - 13-07-2019, 21:50
xGogi,
xGogi napisał/a: | Z tego co widziałem to chromowany przód był opcją w instyle. |
Chromowaną ramkę grilla ma każda wersja, Mazinowi chodziło o to, że są to jednoczęściowe zamienniki (oryginały składały się z dwóch części).
xGogi napisał/a: | Chcę z navi bo to najwyższa opcja, a ciężko wyłuskać Instyle bez navi filtrami na otomoto. Po czym rozpoznać instyle? |
Wersję bez navi najczęściej upolujesz ze Szwecji chyba.
Od Instyle były xenony, chociaż w sumie wszystko można było dokupić w opcji, więc trudno jest ustalić jaka to wersja wyposażenia ze zdjęć, trzeba by sprawdzić w książce/fakturze z salonu.
xGogi napisał/a: | Radia androidowe dadzą radę z głośnikami fosgate? |
Jest tu na forum dość obszerny temat o tym, trzeba by się w nim zagłębić. Osobiście ze względu na posiadanie MMCS nie interesowałem się tym zbytnio.
xGogi napisał/a: | Jak rozpoznać wersję 11+ |
Każdy MMCS ma na dolnej ramce oznaczenie E-XX. Wydaje mi się, że w Lancerze skończyły się na E-06, wyższe wersje są w Outlanderach/Citroenach.
xGogi - 13-08-2019, 08:32
Siema. Odkopuję trochę temat. Wcześniej nie kupiłem samochodu przez pewne problemy. W tym czasie przeglądałem oferty. W oko wpadł mi taki
https://www.otomoto.pl/of...ml#gallery-grid
Dla mnie plusem jest to, że od początku jeździ w Polsce u jednego właściciela i nie będzie to niespodzianka z Niemiec bez historii. Jesteście coś w stanie wywróżyć ze zdjęć? Zastanawiam się też czy nie zamówić raportu np. w Autotesto bo nie chciałbym jechać do Warszawy na darmo.
Roguuu95 - 13-08-2019, 11:21
A dla mnie to minus bo Polskie drogi = sól + dziury. Widać że rdza go tam już coś bierze, na tarczach jak i z tyłu od dołu, nie wiadomo jak mechanicznie, bo sprzedawca nic o tym nie wspomniał, a może będą potrzebne jakieś naprawy. Poza tym 28tys za auto z 2008 roku? Zdecydowanie za dużo. Przy zbliżeniach widać wiele małych rysek na aucie, więc pewnie są i głębsze których ręcznie nie usuniesz. No i ten zderzak oczywiście, ale to . Nic więcej nie rzuciło mi się w oczy. Poczekaj jeszcze na opinie kogoś, bo to tylko moje prywatne zdanie
Krzyzak - 13-08-2019, 12:29
dla mnie to też plus - niby są już elektroniczne książki serwisowe a jak próbowałem 2 lata temu to w raportach różnych marek zero przydatnych informacji
też wolałbym auto z PL ze sprawdzoną historią a i drogi coraz lepsze
sla - 14-08-2019, 16:39
Roguuu95 napisał/a: | Przy zbliżeniach widać wiele małych rysek na aucie, więc pewnie są i głębsze | A widziałeś 11 letni używany samochód bez rysek i to jeszcze czarny? Roguuu95 napisał/a: | A dla mnie to minus bo Polskie drogi = sól + dziury | Ja wolę samochód z Polski z udokumentowanym przebiegiem i historią, niż sprowadzony, z fikcyjnym i najczęściej po jakiejś kolizji. A sól jest taka sama w całej Europie nie licząc Włoch, Hiszpanii, Grecji i Portugalii.
Krzyzak - 14-08-2019, 23:08
sla napisał/a: | sól jest taka sama w całej Europie | tak akurat nie jest - u nas chlorek sodu a większości państw zachodnich chlorek potasu, część w ogóle nie sypie tylko pług jeździ i standardem są drogi białe, ale twarde - ku zaskoczeniu jest tak w Skandynawii, gdzie pada najwięcej... w zamian pozwalają używać kolce
|
|
|