To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Patent na domykanie ,otwieranie i uchylanie szyb

wybitny2 - 27-07-2019, 20:18
Temat postu: Patent na domykanie ,otwieranie i uchylanie szyb
Witam wszystkich ,chce pochwalić się moim nowym modem ,pacjent outlander 2014 rok . Denerwowało mnie to ze szyba kierowcy jest tylko automatyczna i postanowiłem to zmienić, działa to na zasadzie ze szyby są domykane lub otwierane po kolei , jest tez możliwość uchylania szyb . Procedura na zasadzie podwójne zamkniecie domyka szyby , otwarcie ,zamkniecie ,otwarcie otwiera szyby a uchylanie szyb 4 cm trzeba zamknąć ,otworzyć zamknąć ,działa tez jak mamy przycisk w drzwiach , zamkniecie przy drzwiach przyciskiem, przytrzymanie przycisku domyka szyby . Nie znam szczegółów bo jestem laikiem , chce podziękować tokyo bo to on do tego się przyczynił że zagościł uśmiech na mej twarzy .
Brodzins - 27-07-2019, 22:05

Też na to czekam... Ale procedure opisales tak że musiałem na głos czytać aby załapać 😂😂😂

Guzik na pilocie:
2 x zamknij : domyka wszystkie szyby
Otwórz-zamknij-otwórz: opuszcza wszystkie szyby
Zamknij-otwórz-zamknij : uchylenie szyb o 4 cm

wybitny2 napisał/a:
działa tez jak mamy przycisk w drzwiach , zamkniecie przy drzwiach przyciskiem, przytrzymanie przycisku domyka szyby .

Chodzi o przełącznik na drzwiach ?
Przytrzymanie przez chwilę domyka szybe, czyli tak jak w oryginale szyba kierowcy?

wybitny2 - 28-07-2019, 12:41

Brodzins napisał/a:
Też na to czekam... Ale procedure opisales tak że musiałem na głos czytać aby załapać 😂😂😂

Guzik na pilocie:
2 x zamknij : domyka wszystkie szyby
Otwórz-zamknij-otwórz: opuszcza wszystkie szyby
Zamknij-otwórz-zamknij : uchylenie szyb o 4 cm

wybitny2 napisał/a:
działa tez jak mamy przycisk w drzwiach , zamkniecie przy drzwiach przyciskiem, przytrzymanie przycisku domyka szyby .

Chodzi o przełącznik na drzwiach ?