To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - MSS awaria

frydryk - 31-08-2019, 13:16
Temat postu: MSS awaria
Witam.
Temat ciekawy, jeśli juz gdzies byl to prosze o przeniesienie.
Oto detale:
Space Star 1,3 benzyna rocznik 2005.
Wszystko działało fajnie, może poza radiem fabrycznym co lubiło sie zawiesic i wówczas nie działały żadne przyciski poza wyłączaniem/głośnością i wyjmowaniem plytki CD.
Po jakimś czasie pojawił sie problem.
Mianowicie zaświecił sie check engine i obroty opadły tak,ze na luzie bardzo czesto gasł.
Diagnoza szpecjalistów sądeckich: sonda lambda do wymiany.
Wymieniona.2-3 dni ok, potem problem powrócił.
Powrót do warsztatu, tydzień samochód tam pobył, oddali.
Wszystko w porządku, powiedzieli.
Mija kilka dni, wracam z krk, na autostradzie znow check sie zapalil, spalanie wzrosło z 6 do ok.9 litrów :shock:
Auto znów do warsztatu.
Miesiąc spędziło. Oddali.
Check juz nie swieci, ale dlatego ze zrobili przepięcie przy liczniku odcinając ścieżke z ukl diagnostycznego łaczac lampke check z lampka ladowania/okazalo sie przy wymienianiu podswietlenia zegarów/.
Spalanie dalej kolo 9 ltr.
I że tak powiem z angielska chelp. Wszelkie sugestie mile widziane.
Pzdr

[ Dodano: 31-08-2019, 13:30 ]
Oto kody błędów sczytane dzieki uprzejmości kumpla z roboty:
P0170 Fuel trim(FT)bank 1-malfunction
P0125 Insufficient coolant temperature for closed loop fuel control
Może to coś pomoże.

[ Dodano: 13-03-2020, 12:43 ]
frydryk napisał/a:
Witam.
Temat ciekawy, jeśli juz gdzies byl to prosze o przeniesienie.
Oto detale:
Space Star 1,3 benzyna rocznik 2005.
Wszystko działało fajnie, może poza radiem fabrycznym co lubiło sie zawiesic i wówczas nie działały żadne przyciski poza wyłączaniem/głośnością i wyjmowaniem plytki CD.
Po jakimś czasie pojawił sie problem.
Mianowicie zaświecił sie check engine i obroty opadły tak,ze na luzie bardzo czesto gasł.
Diagnoza szpecjalistów sądeckich: sonda lambda do wymiany.
Wymieniona.2-3 dni ok, potem problem powrócił.
Powrót do warsztatu, tydzień samochód tam pobył, oddali.
Wszystko w porządku, powiedzieli.
Mija kilka dni, wracam z krk, na autostradzie znow check sie zapalil, spalanie wzrosło z 6 do ok.9 litrów :shock:
Auto znów do warsztatu.
Miesiąc spędziło. Oddali.
Check juz nie swieci, ale dlatego ze zrobili przepięcie przy liczniku odcinając ścieżke z ukl diagnostycznego łaczac lampke check z lampka ladowania/okazalo sie przy wymienianiu podswietlenia zegarów/.
Spalanie dalej kolo 9 ltr.
I że tak powiem z angielska chelp. Wszelkie sugestie mile widziane.
Pzdr

[ Dodano: 31-08-2019, 13:30 ]
Oto kody błędów sczytane dzieki uprzejmości kumpla z roboty:
P0170 Fuel trim(FT)bank 1-malfunction
P0125 Insufficient coolant temperature for closed loop fuel control
Może to coś pomoże.


Problem rozwiązany, pomogła zmiana samochodu na MB W203 Sport Coupe.
Pzdr



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group