EVO - Techniczne - LANCER 2jz
Brian900 - 06-11-2019, 13:31 Temat postu: LANCER 2jz Panowie mam pytanko do glowy wpadl mi pomysl na zbudowanie lancera VIII 2007r w gore z silnikiem 2jz i mam do was takie pytanie lancer ma napęd na przód ale sa też z napedem 4x4 moje pytanie brzmi czy w wersji z napedem na przod buda jest przystosowana pod napęd na 4 kola chodzimi o tunel na wal biegnacy na tył czy buda jest calkiem inna nie moge znalesc takiego info
LukasiusPomorze - 06-11-2019, 14:46
Najlepiej wejdź na poniższą stronę i obejrzyj przyszłych kandydatów na swap'a :
http://mmc-manuals.ru
Tak z ciekawości to doczego będzie ta rakieta z 2JZ ?
Gdzie udało się tobie wygrzebać sprawnego 2JZ bo słyszałem że jest ich jak na lekarstwo ?
ledziu - 06-11-2019, 20:54
Brian900 napisał/a: | Panowie mam pytanko do glowy wpadl mi pomysl na zbudowanie lancera VIII 2007r w gore z silnikiem 2jz i mam do was takie pytanie lancer ma napęd na przód ale sa też z napedem 4x4 moje pytanie brzmi czy w wersji z napedem na przod buda jest przystosowana pod napęd na 4 kola chodzimi o tunel na wal biegnacy na tył czy buda jest calkiem inna nie moge znalesc takiego info |
Odpuść temat... szybciej zarobisz na zakup fajnego evo roznosząc ulotki niż coś ulepisz i to tak żeby jeżdziło
Wiem że 2jz pobudza wyobrażnie ale to się tak nie da
Brian900 - 06-11-2019, 23:32
2jz ge mozesz kupić za 3 tyś kupujesz dajesz grubsza uszczelke z GTE i i korby spokojnie robisz 500 bez kucia mozesz kupic 2jz gte na serji zrobisz ok 600km potem juz musisz zakuc motor.podoba mi się lancer ale jak mam zapłacic ok 100tyś za takie auto lancera jakiegos 1.8 kupic mozesz za ok 15 tys silnik po kapitalce wyjdzie z czesciami tez podobnie do tego EMU za 2tyś i 2tys strojenie i masz 500km auto za lancera evo z kierą po prawej chca ok 45tys w góre. Mam juz 2 bmw jedno po swapie i zero problemow chciałem sprobowac lancera
ledziu - 07-11-2019, 08:19
Chłopie co Ty wypisujesz za głupoty ? Czy Ty myślisz że jazda to tylko podkręcenie mocy? Do tego chcesz wkładać do auta fwd r4 klamota żeliwnego r6 rwd????
Przejedź się najpierw w bojowych warynkach evo to może zrozumiesz czemu Twój pomysł jest średnio trafiony delikatnie mówiąc.
Do tego jako że miałem zrobionego 2jz ta wiem że Twoje wyliczanki są zaniżone i to konkretnie....
A tak właściwie cały temat jest dziwny ...
W@sio - 07-11-2019, 08:38
ledziu napisał/a: |
A tak właściwie cały temat jest dziwny ... |
Temat nie dotyczy sensowności takiego swapa, lecz kształtu podłogi w cywilnym Lancerze. Podejrzewam, że niestety może nie być tak kolorowo. Na pewno jeśli chciał byś montować silnik wzdłużnie będziesz musiał przerabiać totalnie ścianę grodziową pod skrzynię.
Myślę, że taniej i prościej byłoby wsadzić 2JZ do auta, które jest RWD - coś pokroju Mazdy RX8
ledziu - 07-11-2019, 09:38
W@sio napisał/a: | temat nie dotyczy sensowności takiego swapa, lecz kształtu podłogi w cywilnym Lancerze |
Tak właściwie tuning jest bez sensu...a tu nakłada się to że auto nigdy nie będzie jechać jak wskazywałaby moc i nazwa "lancer" do tego założenia kosztowe są całkowicie oderwane od rzeczywistości.
Tak więc podtrzymuje swoje zdanie roznoszenie ulotek pozwoli zarobić szybciej na wypasione evo i jazde nim niż samodzielna budowa wynalazku 2jztowego.
P.s.
Podłoga jak byłoby ze 200-300k na projekt nie jest problemem
HUGIO - 07-11-2019, 09:50
Chyba, że kupi lancera np. z USA, które były w wersji z napędem na cztery koła, ewentualnie RA, tylko że to już są wyższe ceny za auto. W przypadku sportbacka RA ma chyba tę samą budę, ale inne zawieszenie z tyłu.
ledziu - 07-11-2019, 11:45
Cytat: | Chyba, że kupi lancera np. z USA, |
I po budżecie
|
|
|