To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - Outlander I - Jaki silnik najlepszy do LPG?

Michal243 - 16-11-2019, 14:22
Temat postu: Outlander I - Jaki silnik najlepszy do LPG?
Mam pytanie jaki wybrać najlepiej silnik do LPG outlander który najlepszy najtrwalszy?
Pozdrawiam proszę o pomoc
chodzi mi z jakim silnikiem najlepiej pod lpg najlepiej kupiś pierwszą generacje około 2006 r
2.0 2,0turbo czy 2,4 mivec?

KrzysiekC - 16-11-2019, 14:55

Każdy jest dobry jeśli jest zadbany.
Bzyk_R1 - 16-11-2019, 16:05

Każdy jest dobry pod warunkiem prawidłowego montażu i serwisowania instalacji LPG.
luk2501 - 16-11-2019, 16:59

Na pewno najlepszy będzie w kolejności 2,0 i 2,0t następnie 2,4. Pierwsze dwa są bezobsługowe jeżeli chodzi o regulację zaworów.
Michal243 - 16-11-2019, 17:26

ok dzięki chodzi mi o trwałość żywotność słyszałem że nivec 2,4 ma zmienne fazy rozrządu a 2,0 za mułowaty turbo taczej wystrzegłbym się by zniwelować koszty a regulacja zaworów chyba nie problem co 40 tys około ??
pozdro

[ Dodano: 16-11-2019, 18:12 ]
proszę o wypowiedzi dzięki z góry

Jaro1974 - 16-11-2019, 19:05

Jak kupisz turbo zadbane to nie powinieneś mieć z nim żadnych problemów. Jeśli boisz się o turbinę to twoje obawy są niepotrzebne. Ale wszystko zalezy od egzemplarza. Czy wolnossący jest mułowaty? Tak, jadąc w pięć osób z bagażami pod sam sufit. Ja mam i na moje potrzeby jest ok. Decydując się na 2.4 to tak jak zauważono, trzeba regulować zawory. Fakt nie jest to jakiś problem, ale spalanie porównywalne z 2.0 turbo przemawia na korzyść tego drugiego. Wybór należy do Ciebie.
Michal243 - 16-11-2019, 22:15

mam prośbe na co zwrócić ogólnie uwagę przy zakupie outlandera I ?JAK SPRAWDZIĆCZYMA NAPĘD NA 4 KOŁA NAPRZYKŁAD?

[ Dodano: 17-11-2019, 12:11 ]
może jeszcze ktoś doradzić jak z tymi silnikami pod lpg jaki kupić by było z nim najmniej problemów

luk2501 - 17-11-2019, 14:20

Sanki tył i przód, nadkola tył, w przed lifcie lampy przód (klosze), zawieszenie z tyłu, sprężarka klimatyzacji czy się załącza. Napęd jest nie do zdarcia. A silnik najmniej generujący kosztów to 2,0 136km.
jaroo0 - 17-11-2019, 14:33

Michal243 napisał/a:
mam prośbe na co zwrócić ogólnie uwagę przy zakupie outlandera I ?JAK SPRAWDZIĆCZYMA NAPĘD NA 4 KOŁA NAPRZYKŁAD?

[ Dodano: 17-11-2019, 12:11 ]
może jeszcze ktoś doradzić jak z tymi silnikami pod lpg jaki kupić by było z nim najmniej problemów


Kucasz pod auto i jak widzisz cos takiego, wał, idacy wzdłuż tłumika oznacza że to Outlander 4x4
https://is.link/Pm7

Michal243 - 17-11-2019, 18:03

proszę podpowiedzieć czy napęd na tył jest ok czy zbyteczny jezdzę na ryby trochę po dołach czy przyda się czy w outlanderze on z tyłu jest słaby kolega mówił że czytał ze w outlanderze to na tył zbędne bo jest bez blokady i zbyteczny?a polift od jakiego roku się zaczyna i miesiąca lepiej kupić przedlift czy polift dzięki z góry za odpowiedz.

pozdrawiam

luk2501 - 17-11-2019, 18:19

Każda złotówka wydana na napęd 4x4 w Outlanderze jest tego warta. Nawet auta terenowe nie mają blokad, mało tego dużo z nich to auta tylnonapędowe z dołączanym napędem na przód i tylko w błocie lub na śniegu można go używać. Napęd taki zapinasz dodatkową dźwignią i jak masz automaty na przodzie to napęd zapnie się sam jak sprzęgięłka ręczne trzeba wyjść przekręcić ruszyć i masz napęd 4x4. Uwierz mi mam z tym styczność nie tylko z samochodami ale i innymi pojazdami 4x4 z blokadami i jazda po czarnym z blokadami powoduje wypadanie plomb w zębach bo takie są wibracje. Taki napęd jaki ma outlander jest niezastąpiony do codziennego użytku plus (ryby, grzyby itp itd.)
Michal243 - 17-11-2019, 22:15

mam pytanie i dzięki za odpowiedzi wszystkim

realnie ile pali na lpg 2,0 136km outlander I ŚREDNIO JAZDA RACZEJ TROCHĘ MIASTO TROCHĘ TRASA PÓŁ NA PÓŁ

jaroo0 - 17-11-2019, 22:33

Michal243 napisał/a:
mam pytanie i dzięki za odpowiedzi wszystkim

realnie ile pali na lpg 2,0 136km outlander I ŚREDNIO JAZDA RACZEJ TROCHĘ MIASTO TROCHĘ TRASA PÓŁ NA PÓŁ


Jak biegi bedziesz zmieniac do przy max 3tys obrotow to stednio z 12lpg.
To nie jest tanie auto jak zwykły sedan

Szukaj wersji turbo, wtedy będzie 4x4 a na ryby z łódka dojedziesz i wyjedziesz ;) a radość z jazdy odzwierciedli twoje spalanie. Jezeli szukasz ekonomicznego wozidla co mowia ze pali do 10l lpg, to nie Outlandera :)

Bzyk_R1 - 17-11-2019, 22:46

Zapraszam do czytania forum technicznego 1 generacji, tam jest odpowiedź na większość pytań bo tutaj robi sie multiwątek i w sumie nie wiadomo o czym. Nie słuchaj tego "co kolega czytał" gdzieś tam tylko poczytaj i posłuchaj posiadaczy modelu. Zajrzyj też na kanał YT do mnie, sporo się dowiesz o wersji turbo, ale i o liftach, kosztach plusach i minusach modeli 1 generacji.
Michal243 - 19-11-2019, 21:10

proszę o pomoc ile może kosztować naprawa regeneracja turbo chciałem zapytać abywiedziećjaki koszt bymnie czekał jak by padła.
pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group