Outlander I GEN Techniczne - Problem z głowicą OT1 2.0T
Zacharczenko - 13-12-2019, 13:05 Temat postu: Problem z głowicą OT1 2.0T Witam.
Planuję remont silnika (głowica) w moim OT1 2.0T z 2006 r.
Rozważam też opcję wymiany silnika na ten 2.0 z Lancera 03-06 , gdyż koszty są podobne do remontu.
Na wypadek gdyby głowica w moim OT1 na próbie szczelności okazała się pęknięta, to czy mogę użyć słupek głowicy od silnika z Mitsubishi Lancer 03-06 kod silnika Lancera to 4g63??
jaroo0 - 13-12-2019, 16:52 Temat postu: Re: Problem z głowicą OT1 2.0T
Zacharczenko napisał/a: | Witam.
Planuję remont silnika (głowica) w moim OT1 2.0T z 2006 r.
Rozważam też opcję wymiany silnika na ten 2.0 z Lancera 03-06 , gdyż koszty są podobne do remontu.
Na wypadek gdyby głowica w moim OT1 na próbie szczelności okazała się pęknięta, to czy mogę użyć słupek głowicy od silnika z Mitsubishi Lancer 03-06 kod silnika Lancera to 4g63?? |
Głowica z lancera 4g63 tego rocznika co napisałes jest taka sama jak u nas. Dół też powinien pasować jeżeli chcesz wsadzić cały silnik bez osprzętu. Rurka miary oleju na pewno jest inna, misa i smarowanie turbiny, kolektory - stare
Gdzie robisz szlif i szczelność - na Zawadach w Moto Szlifie?
A pówód jaki - upaliłeś silnik, pasek czy puściła uszczelka?
Zacharczenko - 13-12-2019, 21:01
Pytam teoretycznie.
Rozważam dwa scenariusze: remont lub wymiana silnika.
Taka jest potrzeba (uszczelka lub pęknięta głowica), dlatego szukam rozwiązania.
Szlif-mot Ogrodniczki.
Nie upalam.
jaroo0 - 13-12-2019, 23:59
No wiesz by pękła glowica w naszym to trzeba mega się postarać, wie jaka jest przyczyna tego faktu. Skoro nie upalony uboga dawka paliwa to obieg chłodniczy stanął? Chyba, że ma pare ładnych setek tys.przebiegu.
|
|
|