To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - [II 2.4 MIVEC] Mitsubishi Outlander 2.4

chrisnewmann - 30-07-2020, 12:05
Temat postu: [II 2.4 MIVEC] Mitsubishi Outlander 2.4
Witam,

Chcę kupić Outlandera ll powyżej 2008, benzyna 2.4l ( najlepiej 3.0) w wersji 7 osobowej.
Proszę Was o opinię na temat tego ogłoszenia:
https://www.otomoto.pl/of...o-ID6DeSoY.html
Czy jest ktoś w stanie podjechać zobaczyć czy warto go kupić?
Ja mam 5h jazdy.

Proszę o opinie i porady,
Dziękuję i pozdrawiam
Krzysztof

ledziu - 30-07-2020, 14:01
Temat postu: Re: Mitsubishi Outlander 2.4
chrisnewmann napisał/a:
Witam,

Chcę kupić Outlandera ll powyżej 2008, benzyna 2.4l ( najlepiej 3.0) w wersji 7 osobowej.
Proszę Was o opinię na temat tego ogłoszenia:
https://www.otomoto.pl/of...o-ID6DeSoY.html
Czy jest ktoś w stanie podjechać zobaczyć czy warto go kupić?
Ja mam 5h jazdy.

Proszę o opinie i porady,
Dziękuję i pozdrawiam
Krzysztof


Za chwile dowiemy się że bronię handlarzy ale... obawiam się że to jest typowa oferta handlarza Mirasa i jedyne co można wywnioskować z treści ogłoszenia to kolor auta, rocznik i wersja silnikowa.
Reszta jest typowym pitu pitu ku uciesze mało doświadczonych kupujących.
Jak połączymy to ze zdjęciami "baaardzo" ładnymi i zagłębiem typu Gubin to robi się ryzykowna mieszanka.

Jeżeli ktoś jest z Ostrowi to niech podjedzie może akurat nie jest żle ale mi osobiście nawet by nie chciało się 20km zrobić.

Bzyk_R1 - 30-07-2020, 22:11

Auto w stanie idealnym wg. sprzedawcy, ja bym jechał od razu.
Krzyzak - 31-07-2020, 21:00

ledziu napisał/a:
obawiam się że to jest typowa oferta handlarza
to chyba oczywiste - auto ma zagraniczną rejestrację :)
Rander - 31-07-2020, 21:55
Temat postu: Re: Mitsubishi Outlander 2.4
ledziu napisał/a:
(...)
Za chwile dowiemy się że bronię handlarzy ale... obawiam się że to jest typowa oferta handlarza Mirasa i jedyne co można wywnioskować z treści ogłoszenia to kolor auta, rocznik i wersja silnikowa.
Reszta jest typowym pitu pitu ku uciesze mało doświadczonych kupujących.
Jak połączymy to ze zdjęciami "baaardzo" ładnymi (...).


Zdjęcia istotnie, na pierwszy rzut oka "ładne".
Ale jest fotka komory silnika.
Rozpórka - czy były fabrycznie mocowane? Tego nie wiem. Jeśli nie - to w jakim celu ktoś ją założył?
Dlaczego śruby i nakrętki są zardzewiałe, zarówno przy rozpórce jak i przy pasie przednim? A co gorzej, także i w kielichach amortyzatorów.
Coś tu nie gra.
Ja bym bardzo dokładnie obejrzał resztę.
Uszkodzenia tapicerki w okolicy radia to kosmetyka, ale takie "dziwne" korozje to już raczej do dokładnej analizy.

ledziu - 31-07-2020, 23:20

Krzyzak napisał/a:
ledziu napisał/a:
obawiam się że to jest typowa oferta handlarza
to chyba oczywiste - auto ma zagraniczną rejestrację :)

"Tablica okazjonalna" doskonale spełnia swoje zadania wizerunkowe profi sprzedawcy.
Potem usłyszymy o legalnym powrocie na kołach po wykupie pzu :D

Rander napisał/a:
Rozpórka - czy były fabrycznie mocowane? Tego nie wiem. Jeśli nie - to w jakim celu ktoś ją założył?
Dlaczego śruby i nakrętki są zardzewiałe, zarówno przy rozpórce jak i przy pasie przednim? A co gorzej, także i w kielichach amortyzatorów.
Coś tu nie gra.
Ja bym bardzo dokładnie obejrzał resztę.
Uszkodzenia tapicerki w okolicy radia to kosmetyka, ale takie "dziwne" korozje to już raczej do dokładnej analizy.


Tak myślę że to nie ma znaczenia czy śrubka jest zardzewiała czy nie bo widziałem młodsze mitsu z zardzewiałymi śrubkami i tak właściwie nic w tym dziwnego nie było.
To samo tyczy się rozpórki. Każdy jest inny i każdy widzi w innym miejscu zabawę... jeden kupi akcesoryjne felgi z katalogu a inny kupi rozpórkę oczywiście o ile nie była oem.


Tajemnica tego ogłoszenia tkwi gdzie indziej ... dlatego jak ktoś mieszka w Ostr. Maz. można zobaczyć ale wyjazd już nie za bardzo.

Rander - 01-08-2020, 17:22

ledziu napisał/a:
(...)
Rander napisał/a:
Rozpórka - czy były fabrycznie mocowane? Tego nie wiem. Jeśli nie - to w jakim celu ktoś ją założył?
Dlaczego śruby i nakrętki są zardzewiałe, zarówno przy rozpórce jak i przy pasie przednim? A co gorzej, także i w kielichach amortyzatorów.
Coś tu nie gra.
Ja bym bardzo dokładnie obejrzał resztę.
Uszkodzenia tapicerki w okolicy radia to kosmetyka, ale takie "dziwne" korozje to już raczej do dokładnej analizy.


Tak myślę że to nie ma znaczenia czy śrubka jest zardzewiała czy nie bo widziałem młodsze mitsu z zardzewiałymi śrubkami i tak właściwie nic w tym dziwnego nie było.
To samo tyczy się rozpórki. Każdy jest inny i każdy widzi w innym miejscu zabawę... jeden kupi akcesoryjne felgi z katalogu a inny kupi rozpórkę oczywiście o ile nie była oem.


Tajemnica tego ogłoszenia tkwi gdzie indziej ... dlatego jak ktoś mieszka w Ostr. Maz. można zobaczyć ale wyjazd już nie za bardzo.


Nie zrozumiałeś.
Nie chodzi o to, że jakaś tam śruba czy nakrętka jest skorodowana.
Chodzi o to, że w kontekście danego miejsca w pojeździe oraz wieku auta nie ma prawa być w taki sposób skorodowana.
Widziałem wiele aut, czasem trochę naprawiałem lub pomagałem w diagnozach. Piszę to z doświadczenia, zarówno własnego jak i innych osób.
Rozpórka może była kupowana jako zwykłe akcesorium - wtedy nie ma problemu. Ale może była kupowana celem wzmocnienia pojazdu przy ostrej jeździe - wtedy znaczenia nabywa korozja w miejscach naprężeń, o których wcześniej pisałem. Wtedy do dokładnego sprawdzenia inne elementy, jak np. silentbloki, układy przeniesienia napędu, sprężanie, luzy, czystość olejów itd.
Nie można patrzeć na jeden element - należy uwzględniać kontekst i zależności.

Bzyk_R1 - 01-08-2020, 18:42

Rander, w Outlanderze z 2008 roku nie ma prawa być skorodowana nakrętka?? Nie wiem co napisać zatkało mnie. Co do rozpórki to tak ten egzemplarz wyjechał z fabryki.
ledziu - 01-08-2020, 21:14

Specjalnie obejrzałem te śrubki 100% norma.

Rander napisał/a:
Chodzi o to, że w kontekście danego miejsca w pojeździe oraz wieku auta nie ma prawa być w taki sposób skorodowana.
Widziałem wiele aut, czasem trochę naprawiałem lub pomagałem w diagnozach. Piszę to z doświadczenia, zarówno własnego jak i innych osób.
Rozpórka może była kupowana jako zwykłe akcesorium - wtedy nie ma problemu. Ale może była kupowana celem wzmocnienia pojazdu przy ostrej jeździe - wtedy znaczenia nabywa korozja w miejscach naprężeń, o których wcześniej pisałem. Wtedy do dokładnego sprawdzenia inne elementy, jak np. silentbloki, układy przeniesienia napędu, sprężanie, luzy, czystość olejów itd.
Nie można patrzeć na jeden element - należy uwzględniać kontekst i zależności.


Dosyć ciekawe poglądy... nie będę ich komentował, w sumie nic nowego bo uświadczyłem bardziej skomplikowanych łańcuszków zdarzeń pt. ciśnienie sprysków albo zamiennik przedniej szyby i wspawana ćwiartka :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group