Chcę kupić Lancera! - Lancer z stanów zjednoczonych, na co uważać? (Link)
knkz1 - 12-11-2020, 20:09 Temat postu: Lancer z stanów zjednoczonych, na co uważać? (Link) Witam, jak wygląda sprawa z autem z stanów? W jaki sposób musiałbym przygotować go pod Europę?
Zainteresowany jestem tym modelem, co sądzicie?
https://m.olx.pl/oferta/mitsubishi-lancer-gts-lpg-CID5-IDHhfLB.html?reason=
Venom86 - 13-11-2020, 08:53
1. Popros o VIN i sprawdz jak byl uszkodzony (wpisz go w google prawdopodobnie zdjecia znajdziesz bez zadnych platnych stron a jak nie no to carfax)
2. Przy autach ze Stanow jedynie trzeba przystosowac swiatla do standardow europejskicj tzn. kierunkowskazy (w usa sa czerwone) i tylne swiatlo przeciwmgilene ktorego tam nie maja.
Jesli auto juz jest zarejestrowane no to raczej juz to zostalo zrobione bo by przegladu nie przeszedl
P.S. Tylne swiatla w tym aucie nie maj araczej homologacji na EU. Wygladaja jak z Aliexpress
Marcino - 13-11-2020, 11:08
Jak od 2009r w Polsce to troche jeździ...:)
actchris71 - 13-11-2020, 15:38
Venom86 napisał/a: | 1. Popros o VIN i sprawdz jak byl uszkodzony (wpisz go w google prawdopodobnie zdjecia znajdziesz bez zadnych platnych stron a jak nie no to carfax)
|
Akurat Carfax nie daje zdjęć do raportów, jeśli już płacić to na innych stronach typu vin-info czu autobaza bo jeśli już to oni mają zdjęcia z aukcji w USA plus informację z firm ubezpiczeniowych w EU.
knkz1 - 13-11-2020, 16:58
Marcino napisał/a: | Jak od 2009r w Polsce to troche jeździ...:) |
To dobrze czy źle?
Spytam o Vin i sprawdzę to. Słyszałem opinie, że zderzak przedni jest od polifta, zaś sprzedawca mówi że taki wychodził w oryginale, jak to jest?
Co uważacie o tym gazie? Słyszałem, że gazownicy mogą mnie odsyłać z kwitkiem, bo nie chcą poprawiać po kimś, zaś z drugiej strony słyszałem że może to być pierdoła i może warto to zrobić?
HUGIO - 13-11-2020, 21:18
knkz1 napisał/a: | To dobrze czy źle?
|
Zależy, jeśli był sprawdzony jako mienie przesiedleńcze, to okej, jeśli był po szkodzie, to już musiał to być konkretny szrot, że roczne auto opłacało się sprowadzać z USA, naprawić i sprzedać z zyskiem .
delProx - 17-11-2020, 03:17
1) Jeśli z przodu były zmieniane światła na asymetryczne, powinna być zamontowana ich regulacja. No chyba, że są ksenony zamontowane.
2) Warto zwrócić uwagę na tylne drzwi - wersja USA/Kanada posiada dodatkowe rygle przy progach. Jeśli w drzwiach, w dolnej części nie ma stalowego "grzybka" to znak, że drzwi były zmieniane na europejskie.
3) Tylne światła w błotnikach w wersji USA/Kanada posiadały dodatkowe oświetlenie boczne czerwone - obrysowe. Można je rozłączyć. Raczej wersje USA/Kanada ma tylne migacze pomarańczowe (nie miałem okazji spotkać czerwonych), więc mało kto je zmienia. W przypadku braku świateł obrysowych można zapytać o przyczynę zmiany lamp.
4) Warto zwrócić uwagę na przednią belkę zderzaka, w wersji USA/Kanada nie ma otworu pod ucho holownicze, pomimo znajdującej się zaślepki w zderzaku. Dodatkowo na belce jest zamontowany styropian po całej szerokości. W wersji europejskiej są to dwie części na lewą i prawą stronę i są one 2x grubsze. Przednia belka za oceanem jest o kilka cm płytsza w stosunku do europejskiej. Wszelkie zmiany mogą wskazywać na przeprowadzone prace naprawcze.
5) Warto zwrócić uwagę na listwy zgarniające przy szybach w drzwiach. Wersja USA/Kanada ma je czarne (chociaż spotkałem chromowane w wersji RALLIART), na Europę są w chromie. Wszelkie odstępstwa wskazują na dokonywane zmiany.
Wszelkie wskazówki poparte zostały własnymi doświadczeniami
|
|
|