To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - lift - ale jaki

itp - 15-02-2021, 15:08
Temat postu: lift - ale jaki
Witam. Próbuję znaleźć informacje o lifcie p PIV ale ciężko mi idzie. Zastanawiam się nad Iromenem lub Lovellsem . Czy ktoś podpowie jaka jest miedzy nimi różnica bo cenowo są zbliżone. No i dopóki jeszcze nie wybrałem każda informacja będzie przydatna :)
zbyszekm2 - 16-02-2021, 08:40
Temat postu: Re: lift - ale jaki
itp napisał/a:
Witam. Próbuję znaleźć informacje o lifcie p PIV ale ciężko mi idzie. Zastanawiam się nad Iromenem lub Lovellsem . Czy ktoś podpowie jaka jest miedzy nimi różnica bo cenowo są zbliżone. No i dopóki jeszcze nie wybrałem każda informacja będzie przydatna :)

Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł.

gshesiu - 16-02-2021, 12:21
Temat postu: Re: lift - ale jaki
zbyszekm2 napisał/a:
Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł.
Mam 2 nietypowe pytania co do Waszego zestawu, gdyby zrobić lift 2,5"
1) ile drożej wychodzi lift na Pedders od wymiany wszystkich sprężyn i amortyzatorów w PIV na standardowe bez liftu ?
2) co z ciągnięciem przyczepy po liftowaniu zawieszenia , około 7...8 metrowej (wymiar od zaczepu do jej końca) , czy trzeba coś z hakiem robić, da się ciągnąć przyczepę bez kombinowania z obniżeniem haka ?

itp - 16-02-2021, 12:34

zbyszekm2 napisał/a:
Montujemy tylko Pedders

Znalazłem koło Krakowa firmę co ma to zawieszenie. Różnica w cenie jest dość duża (w stosunku do Ironmen-a) ale jeżeli są lepsze to nie ma co oszczędzać. Czy mógłbyś napisać coś więcej. Może ktoś inny ma jakieś doświadczenia - chętnie "posłucham".

zbyszekm2 - 19-02-2021, 10:11
Temat postu: Re: lift - ale jaki
gshesiu napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł.
Mam 2 nietypowe pytania co do Waszego zestawu, gdyby zrobić lift 2,5"
1) ile drożej wychodzi lift na Pedders od wymiany wszystkich sprężyn i amortyzatorów w PIV na standardowe bez liftu ?
2) co z ciągnięciem przyczepy po liftowaniu zawieszenia , około 7...8 metrowej (wymiar od zaczepu do jej końca) , czy trzeba coś z hakiem robić, da się ciągnąć przyczepę bez kombinowania z obniżeniem haka ?

Dzon 602673905

Ijon.Foden - 27-03-2021, 16:54

A co powiecie o old man emu....?
Wogole to gdzieś można znaleźć jakiś ranking czy porównanie? Szukam i ciężko coś znaleźć poza sklepami internetowymi....

itp - 01-06-2021, 16:26

zbyszekm2 napisał/a:

Montujemy tylko Pedders koszt zestawu ok 4800 zł.


Tak właśnie zrobiłem i jest lepiej. Na szosie w zakrętach lepiej się prowadzi a w terenie wiadomo :) Większa sztywność a co za tym idzie trzepanie na szosie jakoś mi nie przeszkadza.
Mam nowe pytanie związane z liftem - czy trzeba wymieniać tuleje w wahaczach i jeśli tak to na jakie?

gshesiu - 01-06-2021, 16:29

itp napisał/a:
Tak właśnie zrobiłem i jest lepiej. Na szosie w zakrętach lepiej się prowadzi a w terenie wiadomo :) Większa sztywność a co za tym idzie trzepanie na szosie jakoś mi nie przeszkadza.
Jak prowadzi się samochód w porównaniu z serią ? Nurkuje przy hamowaniu bardziej czy mniej ? Jest twardszy na małych nierównościach ?
itp - 01-06-2021, 16:35

gshesiu napisał/a:
Jak prowadzi się samochód w porównaniu z serią ? Nurkuje przy hamowaniu bardziej czy mniej ? Jest twardszy na małych nierównościach ?


Zamontowany zestaw jest +100kg i jak na razie (1 miesiąc) jestem zadowolony - nie nurkuje a zakręty pokonuje z większą prędkością. Asem nie jestem i być może to tylko wrażenie ale różnica na + jest zauważalna.

Benzo - 05-06-2021, 02:22

Czy ktoś z forumowiczow zrobił lift na podkładkach i może napisać jakieś za i przeciw ?
Tuff - 07-06-2021, 09:09

Ja mam normalny lift 2", ale z tego co widziałem to zawieszenie na podkładkach nie poprawia wykrzyżu :wink:
Benzo - 24-06-2021, 10:56

Nikt nie liftował PIV na podkładach ?
Daroot - 28-06-2021, 18:55

Interesowałem się swego czasu podniesieniem PIV, zarówno zgodnie ze sztuką jak i na podkładkach. Na FB odezwało się kilka osób którzy na tym jeżdzą i chwalili sobie. Nikt nie miał negatywnych opinii, poza tymi którzy uważali że to druciarstwo ale byli to teoretycy. Decyzja należy do Ciebie, ja nie zdecydowałem się na żaden lift, stwierdziłem że nie topię auta ani w głębokim błocie ani w wodzie - a z tego co piszą ludzie auto mocno staje się niestabilne przy wyższych prędkosćiach - mi to nie jest potrzebne, przemyśl czy potrzebujesz, bo samo podniesienie to nie wszystko, trzeba wymieniać śruby do regulacji kąta pochylenia koła i robić całą geometrię- tutaj mogą się pojawić koszty.
Tuff - 29-06-2021, 11:07

Bo to jest druciarstwo, dłuższe sprężyny i amortyzatory poprawiają zakres pracy zawieszenia, podkładki tylko dźwigają samochód :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group