To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse Cross Ogólne - Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - drogi i wolny

Tuff - 14-04-2021, 21:36
Temat postu: Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - drogi i wolny
Szczegóły w artykule :mrgreen:
https://spidersweb.pl/autoblog/mitsubishi-eclipse-cross-phev-cena/

sk0ras - 16-04-2021, 09:43

Smutno, widać, że to już końcówka istnienia marki (przynajmniej) na europejskich rynkach. Brak innowacji, siermiężne wykończenie wnętrza, kiepskie osiągi i ceny z kosmosu. Jadą jeszcze na sentymencie, ale dla młodego pokolenia będzie to ciekawostka, jak Talbot czy inny Datsun.
MMC Car Poland - 19-04-2021, 16:44

Dzień dobry, chcielibyśmy się odnieść do uwag dotyczących cen Eclipse Cross PHEV.
Pod maską naszego samochodu pracuje silnik o pojemności 2,4 litra - jednostki o tej pojemności są w Polsce objęte wysoką akcyzą, która wynosi 9.3%.
Wpływ na cenę Eclipse Cross PHEV ma również wysoki kurs Euro.
W Polsce, w odróżnieniu od innych krajów europejskich, klientom chcącym kupić Eclipse Cross PHEV nie są oferowane żadne dopłaty (motywowane niską emisją CO2).
Mamy nadzieję, że ten komentarz pozwoli wszystkim lepiej zrozumieć czynniki, jakie mają wpływ na cenę modelu.
Pozdrawiamy!

sk0ras - 19-04-2021, 21:01

MMC Car Poland napisał/a:
Dzień dobry, chcielibyśmy się odnieść do uwag dotyczących cen Eclipse Cross PHEV.
Pod maską naszego samochodu pracuje silnik o pojemności 2,4 litra - jednostki o tej pojemności są w Polsce objęte wysoką akcyzą, która wynosi 9.3%.
Wpływ na cenę Eclipse Cross PHEV ma również wysoki kurs Euro.
W Polsce, w odróżnieniu od innych krajów europejskich, klientom chcącym kupić Eclipse Cross PHEV nie są oferowane żadne dopłaty (motywowane niską emisją CO2).
Mamy nadzieję, że ten komentarz pozwoli wszystkim lepiej zrozumieć czynniki, jakie mają wpływ na cenę modelu.
Pozdrawiamy!


Oczywiście, rozumiemy, lecz nadal nie tłumaczy to archaizmów w wykończeniu oraz osiągów godnych samochodów z ubiegłego wieku. Przynajmniej nie w tej cenie.

Michauek22 - 21-04-2021, 14:40

sk0ras napisał/a:
widać, że to już końcówka istnienia marki

a to niby dlaczego?

sk0ras - 21-04-2021, 14:51

Michauek22 napisał/a:
sk0ras napisał/a:
widać, że to już końcówka istnienia marki

a to niby dlaczego?


Nikły wybór modeli, kiepskie wykończenie wnętrza, brak wyboru w silnikach (zwłaszcza gdy chcesz coś dynamicznego) i nieadekwatne ceny. Wyniki sprzedaży jedynie to potwierdzają. Szkoda, bo lubię tę markę.

baltazar1234 - 22-04-2021, 03:34

sk0ras napisał/a:
Michauek22 napisał/a:
sk0ras napisał/a:
widać, że to już końcówka istnienia marki

a to niby dlaczego?


Nikły wybór modeli, kiepskie wykończenie wnętrza, brak wyboru w silnikach (zwłaszcza gdy chcesz coś dynamicznego) i nieadekwatne ceny. Wyniki sprzedaży jedynie to potwierdzają. Szkoda, bo lubię tę markę.



Zapomniales dodac ze ceny czesci bija na leb bmw i bentleya.

Krzyzak - 22-04-2021, 11:08

Dałbyś jakieś przykłady części, które to potwierdzają? - nie pytam prześmiewczo, tylko warto byłoby się podeprzeć jakimiś przykładami.
tościk - 22-04-2021, 12:15

Krzyzak napisał/a:
Dałbyś jakieś przykłady części, które to potwierdzają? - nie pytam prześmiewczo, tylko warto byłoby się podeprzeć jakimiś przykładami.

A to ja nawet mogę.



Co za kawałki plastiku jest naprawdę zdzierstwem.

Bak do tego ustrojstwa prawie 4000 PLN, wlew 1000 PLN, sanki też kilka tysięcy. Oczywiście mowa o cenach w ASO i to dla starego już jednak auta.

krzychu - 22-04-2021, 12:19

3 elementy tapicerki uszkodzone przez ASO przy wymianie poduszki Takata 5tys zł. Taka ramka nad radiem (kawałek plastiku) ~3200zł.

Zderzak przedni 4 tys zł (bez akcesoriów, malowania i robocizny).

Cena roboczogodziny teraz już nie pamiętam dokładnie, ale wydała mi się z kosmosu nawet jak na ASO.

Te 4 elementy plastikowe przekraczają aktualną wartość samochodu i są ~10% jak było nowe? Oczywiście mówię o samych cenach części po doliczeniu robocizny to by były już 2 całki z tego prawie.

Krzyzak - 22-04-2021, 15:06

tościk napisał/a:
A to ja nawet mogę.
ok, i gdzie porównanie do tych części w stosunku do BMW czy Bentleya? - bo właśnie o to mi chodziło...
i jeśli dobrze widzę, to outlander a nie ecross
Co wam mogę powiedzieć to mam nowego Seata i np. śrubka do osłony silnika, którą się wymienia przy każdej zmianie oleju kosztuje prawie 100zł - a przecież to "gorszy" brat vw... auta dla ludu, gdzie części są (powinny być) tanie.

Tuff - 22-04-2021, 18:22

Komplet do bentleya 999zł https://allegro.pl/oferta/bentley-gt-continental-manetki-kombajn-tasma-7559269896
Manetka do kierunkowskazu pajero sport 2002 r. 1075zł

baltazar1234 - 23-04-2021, 01:57

Krzyzak napisał/a:
Dałbyś jakieś przykłady części, które to potwierdzają? - nie pytam prześmiewczo, tylko warto byłoby się podeprzeć jakimiś przykładami.


Np alternator do eclipsa cross w usa kosztuje 900$ a do forda escape 300 ,bmw 550.




https://www.mitsubishipar...TEtNWwtbDQtZ2Fz

Nie poweim czesci eksploatacyjne jak tarcze klocki itp sa tanie ,ale kupic juz cos innego to zgroza.
Jedynym plusem tej marki jest gwarancja bo na zespol napedowy w usa jest 10 lat lub sto tysiecy mil..

Krzyzak - 23-04-2021, 07:26

Tuff, to 10% różnicy - nie jest to żaden kosmos
baltazar1234 napisał/a:
alternator do eclipsa cross
a co tam sie może zepsuć - tyle alternatorów w Mitsu robiłem, że ciężko policzyć - to była tylko zmiana szczotek i łożysk po 250 000 km, koszt ok. 50zł za oryginalne szczotki i łożyska koyo
tu masz za 500zł:
https://allegro.pl/oferta/eclipse-cross-1-5-turbo-17-20-alternator-9092677456

sla - 23-04-2021, 23:04

krzychu napisał/a:
Cena roboczogodziny teraz już nie pamiętam dokładnie, ale wydała mi się z kosmosu nawet jak na ASO.

Też pamietam, że za przegląd Lancera w ASO płaciłem więcej niż za A5 w ASO Audi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group