To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Gorące bębny

Artii - 19-04-2007, 17:46
Temat postu: Gorące bębny
Mam problem polegający na tym ze po wymianie lożysk na dokladnie takie same jak byly czyli nsk :lol: , szczek oraz cylinderkow beben sie strasznie grzeje po przejechaniu kilku kilometrow :cry: . Łozyska dokrecone sa z sila ok 170Nm (zgodnie z instrukcja powinno byc 150-200Nm). Gdy kolo jest w powietrzu mozna zauwazyc iz kolo obraca sie z niewielkimi oporami. Co moze byc przyczyna? Reczny slaby poniewaz szczeki nie hamuja cala powierzchnia bo musza sie dotrzec - tak powiedzial mechanik.

Pytanie moje brzmi nastepujaco. Po ilu kilometrach szczeki dotra sie aby dopasowac sie do bebna? Co moze sie stać jezeli beben sie bedzie tak mocno grzal? Szykuje mi sie dlugi wyjazd i bardzo mnie to martwi.

Krzyzak - 19-04-2007, 20:48

rozpierak recznego zostal skrecony do minimum (odchylasz bokade samoregulatora i krecisz, zeby skrecic do minimum) - inaczej ciagle bedzie tarlo i bedzie sie grzal
Artii - 19-04-2007, 21:20

Mogłbys tak po chlopsku napisac bo nie bardzo rozumie co to jest np rozpierak recznego?

w ponizszym linku masz zdjecie bardzo podobne do mojego

http://www.mitsubishi-gra...or%B1ce+b%EAbny

Ten samoregulator (fioletowa strzalka skrecony jest do minimum) nie wiem cczy o tym mówisz i czy ona ma być skrecony do minimum?

Krzyzak - 19-04-2007, 21:23

no tak - dokladnie o to z fioletowej strzalki chodzi
jak skrecony do min, to nie mam pomyslow...

Artii - 19-04-2007, 21:31

Mi sie wydaje ze moze ocierać mi ta czesc z żółtej strzalki. Co zrobic aby ona poszla do tylu?
Hugo - 19-04-2007, 21:48

Artii napisał/a:
Mi sie wydaje ze moze ocierać mi ta czesc z żółtej strzalki. Co zrobic aby ona poszla do tylu?
Pewnie masz rację, że to jest przyczyną. Jakiej firmy kupiłeś szczęki? Jak tanie to jest problem właśnie w tym dziadostwie. Wymieniałem niedawno z kolegą szczęki w Polo matki (zasada działania i mechanizm ten sam co w Colcie/Lancerze) i zakładałem tanie szczęki. To coś z żółtej strzałki w nowych szczękach ruszało się z takim oporem, że prawie nie szło ruszyć ręką. Trzeba było to podpiłować w jednym miejscu. Jak to chodziło zanim założyłeś szczęki? Sprawdzałeś? Zdejmij szczęki i jeśli się zacina to musisz poprawić fabrykę. Będziesz wiedział co i jak jak to zdemontujesz.
stani78 - 19-04-2007, 21:49
Temat postu: gorące bębny
Aby ta części jaką pokazuje strzałka cofnąci do tyłu trzeba wyluzować linki na tunelu koło dzwigni hamulca ręcznego.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group