To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.4 MIVEC] Outlander LPG obroty spadają

efenixw - 27-06-2021, 13:28
Temat postu: [II 2.4 MIVEC] Outlander LPG obroty spadają
Problem jest taki, że na ciepłym silniku obroty potrafią bardzo nisko.
Dzieje się to najczęściej gdy podjeżdżam do skrzyżowania albo w korku - wciskam sprzęgło i hamulec i obroty tak nisko spadają, że gaśnie.
Mechanik zrobił: wymiana świec+1 cewka. Gazownik wyregulował instalację i przeczyścił przepustnicę.

Znajomy mechanik mówi, że to wina serwa - ale w to wątpię.

Polecicie jakiś warsztat w łódzkim/mazowieckim/świętokrzyskim gdzie znają się i umieją naprawić

m_przemek - 29-06-2021, 17:46

U mnie takie cuda działy się przy lewym powietrzu rura dolotowa do przepustnicy miała pęknięcie dopiero widoczne po jej zdjęciu i wyginaniu wymiana na nową załatwiła sprawę zapaści obrotów może warto też sprawdzić przewody podciśnienia.
Tomasz87 - 06-07-2021, 04:06

Niedawno odebrałem swoją sztukę OII 2.4 z warsztatu mitsumaniaków w Warszawie. W zasadzie nie oddawałem go z takimi objawami jak Twoje, choć lekkie spadanie obrotów i telepanie bywało, to zrobili mi ten zakres usługi, tj. rozrząd, regeneracja głowicy, przegląd wszystkiego :)

Ktoś Ci całkiem trafnie wycenił usługę, strzelając raczej w górną granicę widełek... Chłopaki ze Staniewickiej 7 również tak właśnie to ocenili. Ze wszystkim na końcu wyszło 6 tysiaków.

Z czystym sumieniem mogę polecić, jak dotąd nigdy. Chłopaki znają się na mistu jak mało kto.. Kontakt rewelacja, rzeczowo, na temat i stosunkowo szybko.
Pewnie nie powinienem tu polecać, może nie dostanę bana... :) Chcę pomóc.

A... no i nie felerną, tylko zużytą sztukę. To normalne, że jak czegoś się używa, to się zużywa.
Gaziutek nie bez wpływu, na to co opisujesz. :)

Uszy do góry, kasa na ladę i latasz zregenerowanym Outkiem.


I tak z ciekawości... Jaki kolego przebieg?

benicjusz - 06-07-2021, 12:57

Tomasz87, po jakim przebiegu takie grube sprawy?
Tomasz87 - 06-07-2021, 13:53

benicjusz napisał/a:
Tomasz87, po jakim przebiegu takie grube sprawy?


240 tys. km
ale nie sądze by to przebieg był w tych problemach najbardziej istotny - raczej:
1. czy regulowano luzy - istotne zwłaszcza przy LPG
2. łańcuch rozrządu - podobno bywają rozciągnięte nawet już przy 120 - 150 tys. km

a w sumie samochód przed oddaniem do warsztatu wydawało się, że przyzwoicie jeździł...
posprawdzałem luzy, pomierzyłem kompresję - wnioski nasuwały się same... oddałem profesjonalistom, w dobre ręce.

Także jak dostajecie przy kupnie z samochodem kwity, że całkiem niedawno jakiś autoryzowany serwis coś sprawdzał/robił, to zweryfikujcie to i nie ufajcie... nawet jeśli dokumentacja jest prawdziwa, to pracownicy serwisu mogli "odfajkować formularz" i mieć auto Waszego poprzednika gdzieś...

Po regeneracji, samochód jest nie do poznania - rewelacja. Warto wydać tą kasę.


efenixw a jaki przebieg u Ciebie? Jak długo jeżdzone z gaziutkiem?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group