Chcę kupić Lancera! - Prośba o ocenę egzemplarza Lancera
Listwek777 - 04-09-2021, 11:59 Temat postu: Prośba o ocenę egzemplarza Lancera Hej jestem przed kupnem swojego pierwszego samochodu w życiu i bardzo podoba mi się właśnie Lancer czy moglibyście rzucić okiem na ten egzemplarz?
https://www.otomoto.pl/of...ml#gallery-grid
Czy przebieg nie jest zbyt wysoki? Czy cena nie jest zbyt wysoka? Czy połączenie instalacji gazowej i automatu jest ok? Przyznaje, że jestem laikiem motoryzacyjnym, więc będę mega wdzięczny za każdą opinie Pozdrawiam!
Mazin89 - 05-09-2021, 18:16
Listwek777 napisał/a: | Czy przebieg nie jest zbyt wysoki? |
Jeżeli jest autentyczny to dlaczego ma być zbyt wysoki? Lepsze pewne 200 tys. niż 120 przekręcone z 420 tys. To jak będzie się zachowywał po tych 200 tysiącach będzie zależało przede wszystkim od tego jak poprzedni właściciel o niego dbał, czy interwały wymian oleju i filtrów były przestrzegane, jaki olej był lany, i ogólnie jak auto było użytkowane. Ale tego nie jesteśmy w stanie stwierdzić po zdjęciach.
Listwek777 napisał/a: | Czy połączenie instalacji gazowej i automatu jest ok? |
Instalacja gazowa nie ma żadnego wpływu na skrzynię biegów, więc raczej należałoby zadać pytanie czy LPG będzie współdziałać z silnikiem. Ale z opinii użytkowników z forum, którzy mają LPG raczej nie widziałem żeby były jakieś problemy, więc śmiało można "gazować" te modele.
Munio - 02-12-2022, 10:53 Temat postu: Szukam..i szukam...czy warto kupić wersję 140km zamiast 143? To i ja się podłącze z prośbą o poradę. Poszuję wersji 1.8 143km, ale ...z tego co widzę, ciężko ją złapać w dobrym stanie Przejrzałem tematy na forum i wiem, że jest różnica w motorach 140km vs.143km (głównie ilość wałków rozrządu)
Ale dzisiaj wpadła mi do głowy taka opcja ...
https://www.otomoto.pl/of...l-ID6F7XAs.html
Dajcie znać, co myślicie. Dziękuję z góry za pomoc
Fred.X - 02-12-2022, 11:31