To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - Migająca kontrolka napędu, nie wychodzi cięgno z dyfra

grunek - 09-09-2021, 21:34
Temat postu: Migająca kontrolka napędu, nie wychodzi cięgno z dyfra
Witam, auto l200 2.5 DID 131kw 2012r problem z migająca kontrolka przedniego napędu. Dziś wymieniłem siłownik wolego koła na nowy org. niestety nie może o wyciągnąć cięgna z dyferencjału. Sprawdziłem na sucho, siłownik działa podciśnienie dochodzi, czujnik sprawny. Czy ktoś ma jakiś jeszcze pomysł co można zrobić czy już tylko teraz została ingerencja w most przedni, czyli demontaż i sprawdzenie czy coś fizycznie nie zablokowało. Dodam że po przełączeniu na 4WD wszytko działa lecz po powrocie na tył kontrolka przodu miga ponieważ cięgno nie wychodzi z mostu.
AnDo80 - 13-09-2021, 20:59

Witaj. Siłownikiem sterują zaworki trzeba sprawdzić czy działają ja mam problem z migającą kontrolką założyłem nowy siłownik nowe zaworki( stary siłownik uszkodzony a zaworki nie działały ,takie kupiłem auto) a kontrolka nadal miga bo do zaworków nie dochodzi napięcie. Za miganie może odpowiadać również uszkodzony czujnik na reduktorze. Jeżeli pomogłem to liczę że podzielisz się rozwiązaniem problemu u ciebie bo mało kto zaczęty temat kończy a od tego to forum.
grunek - 16-09-2021, 21:16

Zanim wymieniłem siłownik sprawdziłem przewody od starego siłownika i nowy elegancko się schował czy wysuwał. Problem polega na tym że pomimo działania na sucho po wymianie go nie możne i tak wciągnąć pręta, ręcznie również nie mogłem go wyciągnąć bez siłownika. Także myślę że elektrozawory są ok bo jest podciśnienie
AnDo80 - 19-09-2021, 12:40

Może vacum zbyt słabe musi mieć -0,5 bar-a, lub co gorsze w moście coś ciężko chodzi. Ja się ze swoim uporałem winna była kostka na reduktorze i napięcie wróciło wtedy okazało się że nowe zaworki z alledrogo też nie łączą bo piny są zbyt krótkie i trzeba je "poprawić" ale nareszcie napęd działa.
grunek - 20-09-2021, 18:28

Ale to też tak miałeś że przedni napęd migał pomimo ustawienia dźwigni na sam tył? Mam wrażenie że w takiej pozycji któreś koło jest zapięte bo czy więcej jeżdżę w takiej konfiguracji to czuję jak się wyrabia wał (słychać puknięcia przy odpuszczeniu i dodaniu gazu podczas jazdy) oraz pojawiają się wibracje pow. 100 km/h. Po przełączeniu dźwigni na 4H odrazu jest 4x4. Ale zastanawiam się co ma do tego reduktor ??
AnDo80 - 26-09-2021, 09:45

Napęd był na tył ale przedni most był załączony i kręcił wałęm i łancuchem a to wywołuje dodatkowe opory i mogą być wibracje.Napęd na przód załacza reduktor poprzez zapięcie dzwignią a most załącza podciśnienie dodatkowo takie rozwiązanie bo to nie jest stałe 4x4 tylko dołączane. U mnie dzwignia w moście chodzi prawie bez oporu i przełącza . Sprzwdzi kolor oleju w moście jak szary to żle.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group