L200 Techniczne do 2005r. - Lift przodu
adamo2309 - 13-02-2022, 18:17 Temat postu: Lift przodu Czołem grupa.
Siedzę na forum już od dłuższego czasu ale dopiero teraz pisze swój pierwszy post.
Mam mały problem z moim L200, mianowicie bardzo nisko "siedzi" przód. o ile tył jest wywindowany do góry tak z przodu brakuje kilku cm żeby koło zaczęło obcierać o nadkole.
I oczywiście pierwsza myśl to lift przedniego zawieszenie. znalazłem na Internetach taki zestaw
https://allegro.pl/oferta/dystans-wahacza-pajero-ii-l200-20mm-blaszki-11480274533?reco_id=e69ded38-8ced-11ec-93ec-0c42a1097c0e&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951
Jednak zastanawiam się trochę, ponieważ opuszczając koło w dół i poprawiając kąt pochyłu koła to dalej zostaje nam amortyzator który nie pozwoli wahaczowi aż tak sie opuścić. a może to nie jest kompletny zestaw?
ktoś z was już robił cos podobnego i ma jakieś sugestie? bardzo bym był wdzięczny za każdą rade
pablo eldiablo - 15-02-2022, 22:03
To nie jest zestaw do liftu, czyli do podniesienia zawieszenia, tylko do 'korekcji' po lifcie - dystans pomiędzy górny wahacz a sworzeń.
Jeśli nie masz nic robione z zawieszeniem i na seryjnych częściach jest za nisko, to po pierwsze pewnie pora na nowe sprężyny..
adamo2309 - 16-02-2022, 22:45
pablo eldiablo napisał/a: | To nie jest zestaw do liftu, czyli do podniesienia zawieszenia, tylko do 'korekcji' po lifcie - dystans pomiędzy górny wahacz a sworzeń.
Jeśli nie masz nic robione z zawieszeniem i na seryjnych częściach jest za nisko, to po pierwsze pewnie pora na nowe sprężyny.. |
Tylko ze u mnie nie ma sprężyn
pablo eldiablo - 16-02-2022, 23:37
To się nie dziw, że nisko stoi 😂
adamo2309 - 17-02-2022, 21:30
Jak byś troszkę się znał to pewnie byś wiedział ze tam sprężyny nie idą.
pablo eldiablo - 17-02-2022, 23:09
A co takiego odpowiada za resorowanie? Resory piórowe? Pneumatyka? Hydro?
Skoro sam piszesz, że koła prawie Ci trą o nadkola (a zakładam, że przy obecnym rozmiarze kół tak wcześniej nie było) - to masz zużyte sprężyny.
Możesz oczywiście kupić sobie te podkładki pod sworznie, tylko potem napisz na forum, ile 'liftu' Ci dały 😉
adamo2309 - 18-02-2022, 22:58
Jest cos takiego jak drążki skrętne, to one odpowiadaj za "resorowanie" samochodu. Poczytaj sobie o tym zanim dasz komuś "podpowiedz" i sprawdź czy piszesz na temat bo wprowadzasz ludzi w błąd.
Widzę że to ja tobie udzieliłem więcej informacji niż ty mi, mimo ze to ja szukam porady, ale spokojnie nie musisz dziękować po to jest forum żeby pomagać.
apg2312 - 19-02-2022, 01:46
Ciekawe rzeczy piszesz. Od kiedy drążki skrętne odpowiadają za resorowanie i amortyzację ??
Tu masz kompletne zawieszenie w L200
https://steeler4x4.com/kompletny-lift-zawieszenia-ome-mitsubishi-l200-2009-2015.html
Fakt, nowszy model, niż Twój, ale jakimś cudem z przodu są spręzyny, z tyłu resory.
http://dany4x4.pl/220-zaw...-1987-2006.html
Tu do starszych - to samo.
Następne :
https://store.carlexdesignlimited.com/pl/akcesoria/mitsubishi-l200/zestaw-lift-zawieszenia-pedders-mitsubishi-l200-detail
Więc coś te Twoje informacje są jakby nieszczególnie prawdziwe..
mike608 - 19-02-2022, 16:16
musisz podkręcić drążki żeby przód wyliftować, te podkładki wyrównują kat wachaczy,
tu masz kompletny zestaw z bodyliftem https://www.ebay.pl/itm/3...tEAAOSwzhdhGhZ1
jak widać dystansów sprężyn przednich nie ma, bo nie może być
[ Dodano: 19-02-2022, 16:25 ]
adamo2309 - 20-02-2022, 10:12
Drogi kolego. faktycznie udowodniłeś ze występują sprężyny w modelu L200 ALE w wersji od 2005r. Naprawdę proszę upewnijcie się czy piszecie prawdę bo nie chce być uznany za trola już po pierwszym poście jaki napisałem na forum tylko dla tego ze ktoś inny się myli.
Żeby nie być gołosłownym to persze sprawdź co pisze w twoich linkach ( od 2005r) a dla porównania podsyłam link z KOMPLETNYM zawieszeniem 96-05
[ Dodano: 20-02-2022, 10:47 ]
https://www.youtube.com/watch?v=pRgxrKrGQFw a oto filmik który rozwieje wszystkie wątpliwości. I dla tych którzy twierdza ze są sprężyny w przednim zawieszeniu, i dla mnie jeśli chodzi o lift przodu. Mimo wszystko kilka dodatkowych rad od osób które już to robiły na pewno się przyda
pablo eldiablo - 21-02-2022, 12:32
OK, mea culpa, masz drążki skrętne, a nie sprężyny śrubowe, co nie zmienia faktu, że jest to element resorujący, który Ci 'padł', skoro koła niemal obcierają o nadkola w normalnej pozycji auta.
Skoro chcesz postawić samochód prosto - czyli do pozycji fabrycznej, to musisz zająć się elementem resorującym, czy to sprężynami, czy drążkiem skrętnym, czy resorem, to bez znaczenia.
A te podkładki, które wkleiłeś w pierwszym poście służą do czegoś innego - one poprawiają kąt górnego wahacza i sworznia po lifcie PONAD stan fabryczny. Tyle w temacie.
adamo2309 - 22-02-2022, 18:40
pablo eldiablo napisał/a: | A te podkładki, które wkleiłeś w pierwszym poście służą do czegoś innego - one poprawiają kąt górnego wahacza i sworznia po lifcie PONAD stan fabryczny. Tyle w temacie. |
Od tego powinniśmy zacząć. Dzięki za podpowiedz
|
|
|