To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - Lancer 1.8 140KM z 2011 roku

Piotr1012 - 22-04-2022, 18:22
Temat postu: Lancer 1.8 140KM z 2011 roku
Cześć,

zastanawiam się nad zakupem Lancera z 2011 roku (rejestracja 2012) z silnikiem 1.8 140KM i przebiegiem 135k. Jako, że nie mam doświadczenia z japończykami z tego okresu, będę wdzięczny za pomoc w paru kwestiach:

1) Przeglądając internet, potencjalnie drogim serwisem jest regulacja luzów zaworowych - jednak właściciel tego Lancera przekazał mi, że mechaniczna regulacja luzów wymagana była w 1.8 143KM, natomiast w wersji 140KM występują hydrauliczne popychacze, co eliminuje potencjalny problem regulacji luzów - czy ktoś może potwierdzić, że faktycznie tak jest w tym silniku i z tego rocznika?

2) Wymiana rozrządu - internety sugerują, że realistycznie będzie do wymiany po 250k przebiegu - jakie są Wasze doświadczenia?

3) Ostatnie pytanie natury ogólnej - jakich naprawa można się spodziewać po Lancerze z takim przebiegiem i z tego rocznika? (pomijam klasyki typu olej i filtry).

Z góry dzięki za pomoc!

Bizi78 - 22-04-2022, 18:43

Piotr1012 napisał/a:
1) Przeglądając internet, potencjalnie drogim serwisem jest regulacja luzów zaworowych - jednak właściciel tego Lancera przekazał mi, że mechaniczna regulacja luzów wymagana była w 1.8 143KM, natomiast w wersji 140KM występują hydrauliczne popychacze, co eliminuje potencjalny problem regulacji luzów - czy ktoś może potwierdzić, że faktycznie tak jest w tym silniku i z tego rocznika?

Chyba nie do końca.
W silniku 1,8Pb 4B10 są szklanki.
W silniku 1,8Pb 4J10 patrząc na fotkę poniżej jest regulacja na śrubkę.
Chyba, że się mylę.


Piotr1012 - 22-04-2022, 18:57

Bizi78 napisał/a:
Piotr1012 napisał/a:
1) Przeglądając internet, potencjalnie drogim serwisem jest regulacja luzów zaworowych - jednak właściciel tego Lancera przekazał mi, że mechaniczna regulacja luzów wymagana była w 1.8 143KM, natomiast w wersji 140KM występują hydrauliczne popychacze, co eliminuje potencjalny problem regulacji luzów - czy ktoś może potwierdzić, że faktycznie tak jest w tym silniku i z tego rocznika?

Chyba nie do końca.
W silniku 1,8Pb 4B10 są szklanki.
W silniku 1,8Pb 4J10 patrząc na fotkę poniżej jest regulacja na śrubkę.
Chyba, że się mylę.

Obrazek


A przy regulacji na śruby, jak wygląda kwestia z kosztami serwisu i interwałami sprawdzania?

mesual - 22-04-2022, 21:17

Co do rozrządu to ja w silniku 4b10 miałem na długości rozciągnięty łańcuszek o 3 cm przy przebiegu 140k a koszt oryginalnych części to około 1000zł. A jeżeli chodzi o regulacje czy to będą szklanki czy śrubki warto to wykonać profilaktycznie co jakiś czas, a tak poza tym to cieszyć się jazdą.
pablo diablo - 08-06-2022, 09:50

Ja mam swoją perełkę do sprzedania ale 1.8 did diesel


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group