To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - Import lancera z USA - opinnie

Alberto - 12-02-2023, 11:22
Temat postu: Import lancera z USA - opinnie
Cześć co sądzicie o imporcie lancera z ameryki ? tak bitego :( (chodzi mi o specyfikacje auta nie o sam import)

Szukam czegoś co będzie młodszym rocznikiem i będzie miało trochę mocy
Akurat na europę lancery mają trochę braki w mocy bo silnik 1.8 nie mówię, że jest małym silnikiem ale oczekuję czegoś więcej.

W stanach są silnikami 2.4 i 2.0 spalanie w okolicach 10-11/100km, nie jestem wielkim znawcom dot. samochodów ale myślę nad wybraniem takie egzemplarza gdzie będzie możliwe przełączenie przedniego napędu na AWD ale tutaj mam obawy czy jeżeli wyjdzie po sprowadzeniu ze jest uszkodzony czy to nie będą ogromne koszty w naprawie? Będzie to moje 2 auto a wcześniej tylko napęd na przód w skodzie.

Dodatkowo rocznik 2017 oferuje wszystko czego bym oczekiwał on auta dosyć nowego mimo, że jego wyposażenie nie jest zbyt bogate

Z tego co ja już wyczytałem na innych forach nawet niemieckich... to naprawy nie są wyjątkowe bo części podobno pasują on naszych europejskich, a silnik jest taki sam jak w outlander.

Liczę na pomoc dotyczącą tematu napędu awd czy jest w ogóle sens "dopłacać" i sprowadzać ten model z napędem i czy mogą być problemy z częściami w razie naprawy i czy mogą być droższe (bo nie widziałem u nas napędów na 4 koła w lancerach, nie mówię o ralliarcie i evo)
Kolejna prośba to jeżeli ktoś sprowadzał, bądź myślał o sprowadzeniu lancera ale się rozmyślił z jakiś powodów/obaw to mógł by napisać coś więcej.

Z góry dziękuje!
Pozdrawiam Albert

Mazin89 - 12-02-2023, 17:55

Alberto napisał/a:
W stanach są silnikami 2.4 i 2.0 spalanie w okolicach 10-11/100km,


Tyle gdzieś spala Ralliart w trasie przy "normalnej" jeździe (ostatnio trasa Siedlce - Warszawa i z powrotem wyszło mi 10,5 l/100km). Tyle ze 98ki. A masz 241KM do dyspozycji i AWC.

Alberto napisał/a:
Liczę na pomoc dotyczącą tematu napędu awd czy jest w ogóle sens "dopłacać" i sprowadzać ten model z napędem


Ogólnie miałem auta z napędem na przednią oś, miałem auto z dołączanym 4x4 (CRV) i mam RA ze stałym 4x4. I w 90% codziennych sytuacji, ten napęd nie jest potrzebny do niczego. A pamiętaj, że generuje dodatkowe koszty w postaci większego spalania i dodatkowej obsługi bo musisz wymieniać olej - 2 RA co 45 tys. km.

Alberto - 12-02-2023, 21:31

Mazin89 napisał/a:
Alberto napisał/a:
W stanach są silnikami 2.4 i 2.0 spalanie w okolicach 10-11/100km,


Tyle gdzieś spala Ralliart w trasie przy "normalnej" jeździe (ostatnio trasa Siedlce - Warszawa i z powrotem wyszło mi 10,5 l/100km). Tyle ze 98ki. A masz 241KM do dyspozycji i AWC.

Alberto napisał/a:
Liczę na pomoc dotyczącą tematu napędu awd czy jest w ogóle sens "dopłacać" i sprowadzać ten model z napędem


Ogólnie miałem auta z napędem na przednią oś, miałem auto z dołączanym 4x4 (CRV) i mam RA ze stałym 4x4. I w 90% codziennych sytuacji, ten napęd nie jest potrzebny do niczego. A pamiętaj, że generuje dodatkowe koszty w postaci większego spalania i dodatkowej obsługi bo musisz wymieniać olej - 2 RA co 45 tys. km.


Tak ale twój 10l w mieszanym cyklu zapewne a ten z ameryki spala 11l w mieście maksymalnie przy jeździe normalnej z lekkim dołączeniem dynamiki raz co jakiś czas. Chciał bym ralliarta ale nie będzie mnie jeszcze stać na utrzymanie tego potwora :D
Zgaduje, że twój RA w mieście spala srednio około 13-13.5L

Mazin89 - 13-02-2023, 18:04

Alberto napisał/a:
Zgaduje, że twój RA w mieście spala srednio około 13-13.5L


Też tak zgaduję. Nigdy nie robiłem pomiaru.

Alberto napisał/a:
Tak ale twój 10l w mieszanym cyklu zapewne


Raczej w trasa . Jak mieszany z jazdą po mieście to tak 11 - 12. Zależy jaka dynamika. No i mój nie jest seria.

juar_78 - 13-02-2023, 22:03

Można tylko zazdrościć, że w USA mieli dużo szerszą paletę modeli. Kiedy u nas (pomijając RS i Evo) silniki kończyły się na 1.8 i 143PS to USA/Kanada 2.0 oraz 2.4. Do tego był Lancer w wersji GTS. Z tego co udało mi się wyczytać, oprócz elementów wizualnych miał także inaczej zestrojone zawieszenie.

Jak koledzy pisali wcześniej w Europie był RA. Ale z tego co czytałem to RA będzie w obsłudze jednak bardziej „wymagający” niż proste wolnossące 2.0 lub 2.4. Do tego dostępne także z manualem – jeżeli ktoś nie chce 4x4.

Szkopuł w tym, że wszystko u nas co zza oceanu to powypadkowe lub z inną przeszłością. Sprowadzenia na dziś bezwypadkowego to raczej spore koszty. Choć pytanie czy jest na rynku dostępny inny taki fajny samochód jak Lancer 2.4 GTS . Prosty, trwały, do tego z wtryskiem pośrednim, a więc nadający się do LPG.

Może jak złotówka się umocni i dolar spadnie….

Alberto - 14-02-2023, 19:45

Dokładnie jak mówisz juar, lancery w ameryce były bardziej rozbudowane silnik 2.4 jest bardzo interesujący jak nie chce się mieć mega mocnego silnika choć jak dla mnie 170 koni do auta dziennego i tak jest wystarczająco, dodatkowo montaż.
Ja gdzieś wyczytałem właśnie, że lancer GTS ma grubszy stabilizator i podobno o wiele lepiej się prowadzi od wersji ES.

[ Dodano: 19-02-2023, 10:54 ]
Jak by ktoś miał jakieś informacje to zapraszam się nimi podzielić :)

Marcino - 20-02-2023, 09:24

@Radex ma takie z importu. Zadowolony. Napisz do niego wszytko ci opowie o swoim.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group