[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] [EA3A/W 2.4] Dziwny dźwięk od strony lewego koł
Bollek24 - 03-05-2023, 17:01 Temat postu: [EA3A/W 2.4] [EA3A/W 2.4] Dziwny dźwięk od strony lewego koł Siema, mam problem otóż od jakiegoś czasu podczas przyśpieszania, bądz lekkiego skrętu w prawo, pojawia się dzwiny metaliczny dzwięk tarcia metal o metal.
Wymieniłem:
-przegub
-piasta + łożysko
-tarcze kotwiczną
Dalej ten dzwięk występuje i juz nie mam do niego siły, najbardziej obawiam sie ze pochodzi on ze skrzyni, jednakże nie jestem mechanikiem, więc nie umiem tego określić
Jeśli ktoś miał podobnie, proszę o rady, bądz pomoc :/
Podysłam filmik z dzwiękiem
https://www.youtube.com/shorts/1deq1foBcNY
Faza - 04-05-2023, 18:03
A te części to z której strony wymieniałeś?
Bollek24 - 04-05-2023, 21:05
Faza napisał/a: | A te części to z której strony wymieniałeś? |
no z lewej strony, tam skąd dzwięk pochodzi
Krzyzak - 05-05-2023, 08:21
Wymień też łożysko z drugiej strony
robertdg - 07-05-2023, 21:03
Bollek24 napisał/a: | Dalej ten dzwięk występuje i juz nie mam do niego siły, najbardziej obawiam sie ze pochodzi on ze skrzyni, jednakże nie jestem mechanikiem, więc nie umiem tego określić | Skrzynia wyłaby też przy hamowaniu silnikiem, sprawdż pozostałe łożyska kól i przeciwna tarcze kotwiczną
Bollek24 - 09-05-2023, 15:21
robertdg napisał/a: | Bollek24 napisał/a: | Dalej ten dzwięk występuje i juz nie mam do niego siły, najbardziej obawiam sie ze pochodzi on ze skrzyni, jednakże nie jestem mechanikiem, więc nie umiem tego określić | Skrzynia wyłaby też przy hamowaniu silnikiem, sprawdż pozostałe łożyska kól i przeciwna tarcze kotwiczną |
Dźwięk by się tak rozchodził, że słyszalbym taki dziwek? Zapomniałem też dodać że ściąga mi auto w lewo ale to pewnie przez wahacz, jednakż wątpię żeby to on był przyczyną tego dźwięku. Jeszcze pytanko, może być to wewnętrzny przegub?
[ Dodano: 14-06-2023, 17:20 ]