To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] [EA3A/W 2.4] Dziwny dźwięk od strony lewego koł

Bollek24 - 03-05-2023, 17:01
Temat postu: [EA3A/W 2.4] [EA3A/W 2.4] Dziwny dźwięk od strony lewego koł
Siema, mam problem otóż od jakiegoś czasu podczas przyśpieszania, bądz lekkiego skrętu w prawo, pojawia się dzwiny metaliczny dzwięk tarcia metal o metal.

Wymieniłem:
-przegub
-piasta + łożysko
-tarcze kotwiczną

Dalej ten dzwięk występuje i juz nie mam do niego siły, najbardziej obawiam sie ze pochodzi on ze skrzyni, jednakże nie jestem mechanikiem, więc nie umiem tego określić

Jeśli ktoś miał podobnie, proszę o rady, bądz pomoc :/

Podysłam filmik z dzwiękiem

https://www.youtube.com/shorts/1deq1foBcNY

Faza - 04-05-2023, 18:03

A te części to z której strony wymieniałeś?
Bollek24 - 04-05-2023, 21:05

Faza napisał/a:
A te części to z której strony wymieniałeś?

no z lewej strony, tam skąd dzwięk pochodzi

Krzyzak - 05-05-2023, 08:21

Wymień też łożysko z drugiej strony :)
robertdg - 07-05-2023, 21:03

Bollek24 napisał/a:
Dalej ten dzwięk występuje i juz nie mam do niego siły, najbardziej obawiam sie ze pochodzi on ze skrzyni, jednakże nie jestem mechanikiem, więc nie umiem tego określić
Skrzynia wyłaby też przy hamowaniu silnikiem, sprawdż pozostałe łożyska kól i przeciwna tarcze kotwiczną
Bollek24 - 09-05-2023, 15:21

robertdg napisał/a:
Bollek24 napisał/a:
Skrzynia wyłaby też przy hamowaniu silnikiem, sprawdż pozostałe łożyska kól i przeciwna tarcze kotwiczną

Dźwięk by się tak rozchodził, że słyszalbym taki dziwek? Zapomniałem też dodać że ściąga mi auto w lewo ale to pewnie przez wahacz, jednakż wątpię żeby to on był przyczyną tego dźwięku. Jeszcze pytanko, może być to wewnętrzny przegub?

[ Dodano: 14-06-2023, 17:20 ]