To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Techniczne - Temperatura w wewnątrz Auta

danielw23 - 08-12-2023, 17:39
Temat postu: Temperatura w wewnątrz Auta
Witam

Mam problem z ogrzewaniem w samochodzie cały czas dmucha mi ciepłe powietrze nawet jak ustawie na low ... z rozmowy z mechanikiem wiem że to przez to niby ze jak zmienilem oryginalna stację multimedialna na androida . To Ci spece co wymieniali mi ta stacje nie przełożyli czytnika temperatury kabinowej .. niestety starej stacji nie mam i nie wiem czy można taki czujnik pasujący do Asx kupić oddzielnie (nie znam się na autach a na necie nie mogę znaleźć takiego czujnika) czy ktoś się orietuje czy ten czujnik mona kupic oddzielnie i jeśli tak to gdzie. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie

zbigniew77 - 08-12-2023, 18:22

Myślę ,że możesz kupić oddzielnie czujnik temperatury i go zamontować.Musi mieć tylko identyczne lub bardzo zbliżone parametry.Możliwe że będzie pasował od innego pojazdu marki Mitsubishi np.Outlandera lub Lancera
https://allegro.pl/kategoria/czesci-samochodowe-uklad-klimatyzacji-49183?string=mitsubishi%20asx%20czujnik%20klimatyzacji
Nawiąż kontakt z użytkownikiem tokyo z tego forum on ci powie czy taka opcja jest możliwa

jan1994 - 09-12-2023, 16:23

@danielw23 wewnętrzny czujnik temperatury jest zamontowany po prawej stronie kierownicy na wysokości prawego kolana kierowcy. Nie ma on nic wspólnego ze stacją multimedialną.
zbigniew77 - 09-12-2023, 18:23